Hei, olen 20-vuotias poika Helsingistä ja etsin vapaata solua/yksiötä helsingin alueelta. Aloitan opintoni TKKlla nyt kuukauden sisällä ja olisi mukavaa jos pääsisi muuttamaan ennen sitä, eli ~1.9. Olen tietenkin valmis muuttamaan vaikka heti.
Olen luotettava vuokranmaksaja, sisäsiisti ja savuton sekä minulla ei ole eläimiä.
Sisustukselle,kalusteille tai niiden ppuutteella ei ole väliä, mutta kunhan vuokra olisi kohtuullinen. Mikäli haluat tarjota vapaata kämppää/huonetta, niin voit tarjota sitä sähköpostiini: [email protected]
Kuulemiin ;)
ETSIN ASUNTOA
teekkariii
2
350
Vastaukset
- teekkarii
ja vielä lisäyksenä että jos haluat vuokraa huonetta omasta kämpästäsi niin sekin käy mainiosti :D
- teekkkarii
Ja vielä lisäyksenä! :D... voin myös tulla kämppikseksi esim kolmioon tj. jos olet esim kaverisi kanssa hankkimassa kämppää niin mä voin tulla viel kolmanneks tj ?! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262202
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282116- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181482- 241126
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853