Olen jonkinaikaa lajia harrastanut ja löytänyt noin 30 kätköä pelkillä karttapaikan tulosteilla mutta se ainainen paperien mukaanotto ja tulostus on alkanut tympiä ja nyt harkitsenkin gpsin ostoa ja kysynkin kokeneimmilta kätköilijöiltä että kumpi näistä paketeista kannattaisi valita ja miksi ? Erätukku Garmin Dakota20 maksaa 339e, etupaketti sisältää pikalaturin akut, 2Gt micro sd muistikortin ja tupo suomi plus kartta-alueen. Kivenalla sama laite 275e johon ladataan valmiiksi 200 lähintä geokätköä.
Gepsin osto
2
519
Vastaukset
- kysymykseen
Jos kartan haluat niin onhan se halpa jos sen 64:llä eurolla saat.
Valmiiksi ladatuilla kätkötiedoilla ei ole arvoa. Joudut kuitenkin opettelemaan itse sen kätköjen latauksen (eikä se ole lainkaan vaikeaa). - Col 300
Mikä ketäkin "kannattaa" eli karttoja tarvitset jatkossakin hankkia todennäköisesti. topo alueet ovat jaettu pienempiin alueisiin joten niitä hankittava tupla määrä vapaa-ajan kartoihin verraten.
Vapaa-ajan kartat ovat laajempia kokonaisuuksia ja erittäin päteviä kätköilyynkin. Mikäli itse olisin valitsemassa kyseisten tarjousten välillä niin ottaisin kivenalta olevan gps:n ja tilaisin samalla yhden vapaa-ajan kartan muistikortilla , 274 99 yht. 374€. Sillä pääsee alkuun kohtuu hyvin.
Kartalliset Gepsit vie melkoisesti virtaa eli akut oltava hyvät myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446