Olen aikeissa hankkia diesel auton ja omega 2.5 dt olisi yksi vaihtoehto. Haluaisin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä kyseisestä autosta! Vuosimalli 99-02. Onko mitä tyyppivikoja ja paljon vie ainetta? Ja onko miten hinnakas huoltaa?
Kokemuksia omega dt:stä!?
3
298
Vastaukset
- diissell
se on sama auto kuin BMW 525d. Se on varmasti huokeampi huoltaa kuin BMW, mutta autona kumminkin yhtä hyvä. Miten paljon ajettua olet katsellut?
Tuossa oli yks 300tkm ajettu missä oli hyvät varusteet. Olis tarvetta isolle farmari dieselille.
- diissell
Vinski84 kirjoitti:
Tuossa oli yks 300tkm ajettu missä oli hyvät varusteet. Olis tarvetta isolle farmari dieselille.
säännöllisesti huollettu niin hyvin sen pitäisi kestää. Käytetty on aina käytetty eli kannattaa tutkia koko auto läpi ja ajaa kaupungissa sekä maantiellä jos vain on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086