lomaromanssi turkkilaisen kanssa

suomiblondi

Olen 18-vuotias tyttö. Olin viime viikolla viikon lomalla turkissa, alanyassa ! joka päivä kävelin aina sen saman ravintolan ohi missä tämä kysyinen mies oli töissä, en oikein ikinä kiinnitänyt häneen
mitää huomiota, tokavikana ilta kävelin perheeni kanssa siitä taas ohi ja poika
pysäytti minut ja antoi kukkasen, kysyi lähdenkö hänen kanssaa bailaaman, lupasin tulla 15minuutin
päästä takasin mutta en sitten ees mennyt takaisin. Viimeisenä iltana kävelin taas ravintolan ohi ja
poika pysäytti minut ja kysyi miksi en tullut, siinä rupesin sitten selittelemään miksi en tullut, kertoi odottaneensa minua kaksi tuntia mutta en ollut tullut paikalle. pyysin anteeksi. Poika halusi lähteä kanssani rannalle istumaan ja lupasin tarjota limutkin kaupasta:D no mietin todella pitkään suostunko ja
sanoin etten pääse tulemaan koska pitäis mennä nukkumaan koska huomenna olisi lähtö takaisin kotiin,
hän vain jaksois pyydellä kunnes lopulta suostuin. Lähdimme kävelemään kauppaan josta hän osti meille
limut ja menimme rannalle istumaan. Siinä juttelimme ja tutustuimme toisiimme, lähdimme myöhemmin takaisin hänen työpaikalle jossa hän esitteli minut kaikille ja kertoi tykkäävänsä minusta. aika kului kun siivillä hänen kanssaan, olin ihan taivaissa kun hän kehui minua yms. Pian huomasin kellon olevan puol 6 aamulla ja poika saattoi minut hotellilleni, sovimme että näemme aamulla viellä ennen ku lähden. Päivällä menin pojan työpaikalle ja siitä lähdimme pojan luokse. Olimme ihan kuin olisimme tunteneet jo toisemme todella kauan, olin aivan ihastunut poikaan ja poika sanoin olevansa minuun myös. pari tuntia ennen lähtöä poika saattoi minut hotelille ja lähti, annoimme viimeiset suudelmat ja se oli haikeaa. Olin lomalla perheeni kanssa ja lähdimme viellä syömään ennen lähtöä, menimme sattumalta siihen paikkaan syömään jossa poika oli töissä, myöhemmin poikakin tuli töihin ja näin hänet viellä viimeisen kerran. Vaihdoimme katseita kokoajan yms, hän jutteli isälleni todella paljon ja huolehti vanhempieni hyvinvoinnista ja siskolleni hän kävi viereisestä kaupasta ostamassa käsikorun, olin aivan umpirakastunut. hän olin niin kohtelias. Ennenku lähdimme ravintolasta pois poika pussasi minua vanhempieni nähden, siitä vanhempani arvasit että hän oli poika jonka kanssa vietin viime yön. jäljet kaulassakin kertoivat jo kaiken. Kun lähdimme hän antoi poskisuudelmat äidilleni, halasi siskoani ja jutteli isäni kanssa, minua hän viellä suuteli. en olisi halunnut ikinä lähteä pois ! sain hänen numeronsa ja e-mail osoitteen. Olemme soitelleet joka päivä ja kertoo koko aika kuinka rakastaa minua ja kaipaa minua. sanoi että haluaa mennä kanssani naimisiin mutta hänen on kysyttävä isältäni lupa siihen. pari iltaa sitten poika halusi puhua äitini kanssa puhelimessa ja he puhuivat. Olen ihan hukassa kun luen juttuja joissa turkkilaisia miehiä haukutaan ja sanotaan että he käyttävät meitä suomalaisia vain hyväksi, en tiedä ollenkaan mitä tehdä. Mietin puhuuko hän todellakin totta, hän kumminki on halunnut puhua vanhempieni kanssa puhelimessa.

76

3930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanatarina

      on ihan pakko vastata sulle, koska olen itsekkin tällä hetkellä aikalailla samassa tilanteessa. mäkin ihastuin tulisesti turkkilaiseen mieheen tänä kesänä. me ehittiin tuntea vähän kauemmin kun te. kaikki oli ku ruusuilla tanssimista sen miehen kanssa. se oli elämäni parasta aikaa. soitellaan ja tekstaillaan päivittäin. mieti kuitenkin haluatko oikeesti olla sen miehen kanssa, olet kuitenkin vasta 18-vuotias. mä olen myös miettinyt samaa kysymystä monet kerrat omalla kohdallani. tiedäthän myös sen, että vaikka se soitteleekin sulle joka päivä ja sanoo rakastavansa sua, niin et siltikään taida olla ainoa tyttö kenen kanssa se on siellä ollut ja tulee olemaan. mä tiedän tän asian oman ihastukseni kohdalla. mutta en myöskään väitä että kaikki olisivat samanlaisia. ihmisillä on paljon huonoja ennakkoluuloja turkkilaisten miesten kohdalla. aina sitä kuulee vaan kaikki ne tarinat mitkä eivät ole päättyny onnellisesti. mä uskon lujasti että turkkilaisen miehen kanssa voi elää hyvän ja onnellisen elämän. jos tykkäät siitä pojasta oikeesti niin mun neuvo on; anna palaa ! sä oot niin nuori että ehdit kokea vielä vaikka mitä elämässäs. ja jos ei nappakkaan niin mitä sä menetät, et mitään. lähet sen pojan luo uudestaan ja katot toimiiko. mä toivon sulle ja teiän jutulle kaikkea hyvää ja toivon että se kestää :)

      • suomiblondi

        kiitos no toivotaan että tästä tulee jotain :) sitä minä itsekkin mietin/tiedän että en ole varmastikkaan se ainoa tyttö hänellä vaikka hän niin sanookin, mutta myös turkkilaisten tarjoilija poikien elämää kuuluu pieni flirtti jotta saisivat lisää asiakkaita ravintolaansa :) mutta enhän minä mitään menetä jos katson tuleeko tästä meidän jutusta mitään. osaan kylä varautua pahimpaan mutta kiitos silti tuosta sinun kommentista, oli mukava kuulla ettei kaikki ala heti arvostelemaan minua tyhmäksi/Sinisilmäiseksi blondiksi perus suomalaiseksi naiseksi :) en ihan saannut selvää onko teillä viellä jotain sen sinun ihastuksesi kanssa mutta jos on niin onnea teille myös :)


      • suomiblondi
        suomiblondi kirjoitti:

        kiitos no toivotaan että tästä tulee jotain :) sitä minä itsekkin mietin/tiedän että en ole varmastikkaan se ainoa tyttö hänellä vaikka hän niin sanookin, mutta myös turkkilaisten tarjoilija poikien elämää kuuluu pieni flirtti jotta saisivat lisää asiakkaita ravintolaansa :) mutta enhän minä mitään menetä jos katson tuleeko tästä meidän jutusta mitään. osaan kylä varautua pahimpaan mutta kiitos silti tuosta sinun kommentista, oli mukava kuulla ettei kaikki ala heti arvostelemaan minua tyhmäksi/Sinisilmäiseksi blondiksi perus suomalaiseksi naiseksi :) en ihan saannut selvää onko teillä viellä jotain sen sinun ihastuksesi kanssa mutta jos on niin onnea teille myös :)

        Olisi mukava kuulla teidän muittenki tarinoita/kokemuksia. ja tietysti kertokaa omat mielipiteenne :)


      • turrrre
        suomiblondi kirjoitti:

        kiitos no toivotaan että tästä tulee jotain :) sitä minä itsekkin mietin/tiedän että en ole varmastikkaan se ainoa tyttö hänellä vaikka hän niin sanookin, mutta myös turkkilaisten tarjoilija poikien elämää kuuluu pieni flirtti jotta saisivat lisää asiakkaita ravintolaansa :) mutta enhän minä mitään menetä jos katson tuleeko tästä meidän jutusta mitään. osaan kylä varautua pahimpaan mutta kiitos silti tuosta sinun kommentista, oli mukava kuulla ettei kaikki ala heti arvostelemaan minua tyhmäksi/Sinisilmäiseksi blondiksi perus suomalaiseksi naiseksi :) en ihan saannut selvää onko teillä viellä jotain sen sinun ihastuksesi kanssa mutta jos on niin onnea teille myös :)

        sinä kuule olet ihan perussuomalainen blondi, käytöksesi osoittaa sen.


      • suomiblondi
        turrrre kirjoitti:

        sinä kuule olet ihan perussuomalainen blondi, käytöksesi osoittaa sen.

        no kiitos vaan. sinulla itselläsi ei varmaan ole minkäänlaista kokemusta ? :D


      • iiiiituä
        turrrre kirjoitti:

        sinä kuule olet ihan perussuomalainen blondi, käytöksesi osoittaa sen.

        Kuule jos tässä joku on blondi ni sinä ku sulla ei varmaa oo kokemusta kannattas pitää tollasset asiat omassa mielessä!


      • benim_askim_turk
        suomiblondi kirjoitti:

        Olisi mukava kuulla teidän muittenki tarinoita/kokemuksia. ja tietysti kertokaa omat mielipiteenne :)

        Mulla itsellä on turkkilainen poikaystävä ja kaikki lähti siitä, kun olin Alanyassa viime vuonna, ihme :)Kyllä mulla oli niin paljon ennakkoluuloja että...en mä edelleenkään pysty luottamaan 100 prosenttisesti kultaani, mutta sitä mieltä olen, että minä en toisten mielipiteitä kuuntele, siis sitä paskan puhumista turkkilaisista.
        En nyt halua tässä suhteeni tilannetta kertomaan, mutta sen voin sanoa, että olen hyvin rakastunut kultaani ja hän minuun. Huonoja puolia tässä on se, että mulla on vielä opiskelut kesken (nyt enää kylläkin 1 vuosi jäljellä).

        Rakkaani on minua 6 vuotta vanhempi. Kyllähän sitä aina ajattelee, että mitä jos samanlainen juttu on siellä turkissa sillä menossa joka ilta kuin minunkin kanssa silloin. Mutta se on vaan pakko yrittää luottaa, kaukosuhteessahan luottamus on niin tärkeää. Ja se on helpotus, ettei tämä tule olemaan ikuisesti kaukosuhde. :) Sitäpaitsi mitään ei saa, jos ei riskejä uskalla ottaa. Oon sentään vielä niin nuori niin en mä nyt sentään kokoelämääni pilaa, jos asiat nyt ei niin nappiin menekään. Itse en ole rakkaani kanssa mihinkään naimisiin menossa vielä, ollaan sovittu että tutustutaan toisiimme kunnolla ja sitten jos sovitaan mielestämme yhteen niin tottakai sitten mennään naimisiin. Ja sekin, että mä muutan turkkiin hänen luokseen, ennenkuin naimisiin mennään, koska siinähän sitä parhaiten tutustuu jos samankaton alla asuu.

        Sinulle sanoisin, että anna vain mennä, kyllä sitä voi toisten puheita kuunnella, muttei kannata jäädä murehtimaan.

        Saattaahan se olla niin, että oleskelu luvan perässä sitä ollaan, mutta kun hän sentään pitää sinuun yhteyttä jne. niin jos oleskelu lupa ei ole miehellä mielessä niin saattaahan hän todella välittää sinusta. Seksi on sellainen asia, jonka perässä en todellakaan usko miehen olevan, tiedän muutaman jokka oli vaan seksin perässä, onneksi ne tyypit ei omalle kohdalle osuneet!


      • sori vaan
        benim_askim_turk kirjoitti:

        Mulla itsellä on turkkilainen poikaystävä ja kaikki lähti siitä, kun olin Alanyassa viime vuonna, ihme :)Kyllä mulla oli niin paljon ennakkoluuloja että...en mä edelleenkään pysty luottamaan 100 prosenttisesti kultaani, mutta sitä mieltä olen, että minä en toisten mielipiteitä kuuntele, siis sitä paskan puhumista turkkilaisista.
        En nyt halua tässä suhteeni tilannetta kertomaan, mutta sen voin sanoa, että olen hyvin rakastunut kultaani ja hän minuun. Huonoja puolia tässä on se, että mulla on vielä opiskelut kesken (nyt enää kylläkin 1 vuosi jäljellä).

        Rakkaani on minua 6 vuotta vanhempi. Kyllähän sitä aina ajattelee, että mitä jos samanlainen juttu on siellä turkissa sillä menossa joka ilta kuin minunkin kanssa silloin. Mutta se on vaan pakko yrittää luottaa, kaukosuhteessahan luottamus on niin tärkeää. Ja se on helpotus, ettei tämä tule olemaan ikuisesti kaukosuhde. :) Sitäpaitsi mitään ei saa, jos ei riskejä uskalla ottaa. Oon sentään vielä niin nuori niin en mä nyt sentään kokoelämääni pilaa, jos asiat nyt ei niin nappiin menekään. Itse en ole rakkaani kanssa mihinkään naimisiin menossa vielä, ollaan sovittu että tutustutaan toisiimme kunnolla ja sitten jos sovitaan mielestämme yhteen niin tottakai sitten mennään naimisiin. Ja sekin, että mä muutan turkkiin hänen luokseen, ennenkuin naimisiin mennään, koska siinähän sitä parhaiten tutustuu jos samankaton alla asuu.

        Sinulle sanoisin, että anna vain mennä, kyllä sitä voi toisten puheita kuunnella, muttei kannata jäädä murehtimaan.

        Saattaahan se olla niin, että oleskelu luvan perässä sitä ollaan, mutta kun hän sentään pitää sinuun yhteyttä jne. niin jos oleskelu lupa ei ole miehellä mielessä niin saattaahan hän todella välittää sinusta. Seksi on sellainen asia, jonka perässä en todellakaan usko miehen olevan, tiedän muutaman jokka oli vaan seksin perässä, onneksi ne tyypit ei omalle kohdalle osuneet!

        " Oon sentään vielä niin nuori niin en mä nyt sentään kokoelämääni pilaa"

        Ainut vaan ettet koskaan saa enää muita kuin turkkilaisia tai korkeintaan jonkun totaalidiootin, joten pilalla on jo.

        Kaltaisesi tosin yleensä ovat niin fiksaantuneita mutiaisiin, että menevät koko loppueläänsä yhdeltä toiselle...


    • Ooohhooh

      Et sitten kumminkaan lopulta antanut? Siitähän tässä on vain ja ainoastaan kyse. Niin kauan kuin pihtaat, turkkilainen jatkaa kärkkymistään siinä kun muilta turistipanoiltaan ehtii.

      • suomiblondi

        no en kyllä tossa tekstissä maininnu että oisin antanut mutta kyllä mä hänelle annoin parinkin kertaa joten empä usko että se mun yhteyttä pitää vaa sen takia että sais multa seksiä? ;o


      • Turkissa asunut 4 v
        suomiblondi kirjoitti:

        no en kyllä tossa tekstissä maininnu että oisin antanut mutta kyllä mä hänelle annoin parinkin kertaa joten empä usko että se mun yhteyttä pitää vaa sen takia että sais multa seksiä? ;o

        Että näitä tyhmiä naisia vaan riittää Suomessa. Älä hyvä ihminen kuvittele, että sillä äijällä olisi muuta mielessä, kuin hyötyminen sinusta. Pääsy Suomeen sinun kauttasi olisi sille lottovoitto. Olet vielä niin kokematon, etkä tajua niitten systeemejä. Niillä on aina joku syy, miksi tyhmiä naisia piirittävät, usko vaan näin se on.
        Satoja naisia sesongin aikana, ja sitten keskenään nauravat teille.


    • Suomipetteri

      Muutama asia

      - Olet vielä hyvin nuori ja rakkaus kerkiää osua sinuun vielä monesti.

      - Kaveri varmasti on ihastunut ja jopa rakastunut sinuun(kin), mutta mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että hänet on kasvatettu turkkilaisiin arvoihin ja ne arvot eivät todellakaan suosi naista pidemmän päälle. Nainen on miehen omaisuutta ja tekee niin kuin mies sanoo tai muuten tulee nyrkistä naamaan. Se vaan on kulttuuri siellä. Ja riippumatta rakkauden maasta, niin humalan jälkeen tulee arki.

      - Mieti todennäköisyyksiä. Ravintolan ohi kulkee päivittäin ehkä satoja kaltaisia tyttöjä ja on aika varmaa, että tuo kukkatemppu on ihan vakkarijuttu.

      - Kommunikaatio. Teillä kummallakin on vajaa kyky kommunikoida. Kumpikaan ei osaa englantia täydellisesti. Siinä käy sitten ihastuksen vallassaa niin, että kaikkea sanottavaa ei sanota, kaikkea ei ymmärretä ja ennen kaikkea kaikkea tulkitaan hyvin edullisesti.

      - Sinänsä on edullista, että geeniperimää jalostetaan riittävän kaukaisilla geeneillä.


      Niin, minä olen keski-ikäinen mies ja minulla on etelämainen tyttöystävä. Hänelle se, etten lyö häntä ja että kohtelen häntä pohjoismaisen tasa-arvoisesti ja arvostavasti tekee minusta ihanan miehen hänen silmissään. Mutta kaikkeen tottuu, arki tulee vastaan vielä tässäkin.

      Arki. Mitä se on?

      • suomiblondi

        no en ole varmasti kelle hän kukkasen antaa. ja enkä myöskään ole varmaan se ainut tyttö joka siitä ravintolan ohi kävelee. mutta en tiedä ja sitä mietinkin että antaako hän sitten jokaiselle tytölle numeronsa ja haluaa puhua jokaisen tytön vanhemman kanssa puhelimessa?


      • 17xxv
        suomiblondi kirjoitti:

        no en ole varmasti kelle hän kukkasen antaa. ja enkä myöskään ole varmaan se ainut tyttö joka siitä ravintolan ohi kävelee. mutta en tiedä ja sitä mietinkin että antaako hän sitten jokaiselle tytölle numeronsa ja haluaa puhua jokaisen tytön vanhemman kanssa puhelimessa?

        oli myös ihastus Turkissa, joka tuli perheeni juttusille siellä ja oli tosi kohtelias ja mukava perheelleni. Puhelinnumeroita vaihdettiin, jutteli äitini ja siskoni kanssa meidän ollessamme jo Suomessa.
        Yksi ystävättäristäni, 17 v, läksi perheensä kanssa kahden kuukauden päästä samaan paikkaan lomalle. Olin kertonut hänelle tuosta ihastuksestani ja että missä ravintolassa on töissä.
        Niinpä vain sattui, että kaikki tapahtui lähes samalla kaavalla kuin itsellänikin. Vanhempia jututti mies kohteliaasti ja puh.numerot vaihtoivat jne...
        Eli siihen päättyi ihastukseni. Ystävätterini, joka asiaa testasi, ei ole myöskään missään tekemisissä tuon miehen kanssa. Ei niihin todellakaan kannatta kiintyä.


      • jälleen
        17xxv kirjoitti:

        oli myös ihastus Turkissa, joka tuli perheeni juttusille siellä ja oli tosi kohtelias ja mukava perheelleni. Puhelinnumeroita vaihdettiin, jutteli äitini ja siskoni kanssa meidän ollessamme jo Suomessa.
        Yksi ystävättäristäni, 17 v, läksi perheensä kanssa kahden kuukauden päästä samaan paikkaan lomalle. Olin kertonut hänelle tuosta ihastuksestani ja että missä ravintolassa on töissä.
        Niinpä vain sattui, että kaikki tapahtui lähes samalla kaavalla kuin itsellänikin. Vanhempia jututti mies kohteliaasti ja puh.numerot vaihtoivat jne...
        Eli siihen päättyi ihastukseni. Ystävätterini, joka asiaa testasi, ei ole myöskään missään tekemisissä tuon miehen kanssa. Ei niihin todellakaan kannatta kiintyä.

        Pillua ne haluaa ja se kohteliaisuus ja hyväntuulisuus on osaksi teatteria koska ihmiset (turistit) menevät sinne LOMALLE. Jos siitä raflan ohi kävelee 100 tyttöä niin ainakin kymmenen menee tohon "kukkajekkuun" kun se tuntuu NIIN ihmeelliseltä. Mitä mies ei tekisikään saadakseen 18v naisen sänkyyn...


      • hopplaaaaa
        jälleen kirjoitti:

        Pillua ne haluaa ja se kohteliaisuus ja hyväntuulisuus on osaksi teatteria koska ihmiset (turistit) menevät sinne LOMALLE. Jos siitä raflan ohi kävelee 100 tyttöä niin ainakin kymmenen menee tohon "kukkajekkuun" kun se tuntuu NIIN ihmeelliseltä. Mitä mies ei tekisikään saadakseen 18v naisen sänkyyn...

        puhut, mutta kun nuo tyttöset uskottelevat itselleen, että ovat ihan ainutlaatuisia, heh. Ja että mies on niin kovin rakastunut vain ja ainoastaan minuun. Näinhän se menee.


      • Turkkiin tutustunut
        hopplaaaaa kirjoitti:

        puhut, mutta kun nuo tyttöset uskottelevat itselleen, että ovat ihan ainutlaatuisia, heh. Ja että mies on niin kovin rakastunut vain ja ainoastaan minuun. Näinhän se menee.

        Jos on nuori, kokematon eikä tunne turkkilaista kulttuuria, niin tottakai näin ajattelee. Suomimies kun ei tee mitään noista, kulttuurishokki on suuri. Pitkään Turkissa asuneena alkaa kukkatemput jo puuduttaa eikä paikallisiin tyttöihin tepsi lainkaan samat temput kun ne on nähty niin moneen kertaan.

        Mutta kerrankos sitä on nuori. Antakaa ihmisten muistella kaiholla nuorena koettuja lomaromansseja. Saavat vain mukavia muistoja vanhuuden päiville.

        Inhorealismia kyllä riittää maailmassa yllinkyllin jokaiselle kun ikää tulee, tuskin sitä tarvitsisi täällä erikseen kylvää.


      • tuttu juttu
        jälleen kirjoitti:

        Pillua ne haluaa ja se kohteliaisuus ja hyväntuulisuus on osaksi teatteria koska ihmiset (turistit) menevät sinne LOMALLE. Jos siitä raflan ohi kävelee 100 tyttöä niin ainakin kymmenen menee tohon "kukkajekkuun" kun se tuntuu NIIN ihmeelliseltä. Mitä mies ei tekisikään saadakseen 18v naisen sänkyyn...

        Heh tämähän on niin sanotttu vanhanaikainen turkissa..heh heh Toimii kuin häkä edelleen..olet ainutlaatuinen..muita ei ole ollut..jne


    • dilara.k

      Tapasitte mitä 2 päivän ajan? Ja jo ehditte sänkyyn? Huhheijaa suomalaisten naisten moraalia. Miksi pitää heti mennä sänkyyn? No tietysti loma oli lopussa, ette enää koskaan ehkä näkisi jne.. Joojoo.
      Se mies/poika miten vain on todennäköisesti ajatellut, että siinäpä soma nuori pohjoismaalainen tyttö. Toisin sanoen VARMA PANO. Aijaa, no ei heti lämmennytkään, täytyypä sitten kokeilla sitä kukkatemppua, se toimii jokseenkin aina nuorien, vielä epävarmojen ja kokemattomien naisten kohdalla. Siihen lankeavat. Muutama kaunis sana ja turkkilaisen perusluonteeseen kuuluva äärimmäisen hyvä hurmaamistaito ja hyvät käytöstavat niin nainen on myyty. Pildeähän ne Alanyan miehet haluavat ensisijaisesti. Kun turkkilaisilta naisilta ei katsos ihan heti saa, heillä on jotain itsekunnioitustakin. Prostituoidut naiset ovat sellainen "hätävara" jos ei muuten heru, mutta niillekin täytyy maksaa.. Voihan hitsiläinen. No mutta onneksi on eurooppalaiset turistinaiset, niiltä saa aina!

      Tämä sinun tarinasi on valitettavasti hyyyvin tavallinen Turkin turistikohteissa. Kirjoitit nätisti ja vaikutat oikein mukavalta nuorelta naiselta, jolla aidot tunteet pelissä mutta mitäpä jos oisit vähän antanut miehelle haastetta ja ollut antamatta seksiä hänelle ja katsonut sitten, että vieläkö jaksaa soitella perään vai kauanko kestää, että löytyy uusi vastaava 18-v turistilikka?

      Turkissa sellaista naista, jolta lohkeaa helposti, ei arvosteta loppupeleissä .. Eihän turkkilaiset miehet koskaan seksistä kieltäydykään, se nyt on ihan varma. Lukiessani tekstiä minä olin toiveikas ja ajattelin, että jospa jospa hän ei antanut seksiä, mutta sitten sekin kävi ilmi että jopa pariin otteeseen parin päivän sisällä. Tuo rannalle vieminen, limujen ostaminen, kaikki se on hyvin tyypillinen tapa saada seksiä, se on niin miljoona kertaa kuultu ja nähty. Ehkä olet vetävän näköinen mimmi, ja kun mies nyt saikin sinulta hän on varma siitä, että olet täysin ihastunut häneen ja toisin sanoen varma nakki. Perheeseen tutustuminen, ystäville esitteleminen voi tarkoittaa sitä, että nyt hän tietää kuinka helppo sinut on saada avioon ja sitä kautta päästä Suomeen. Suosittelisin ignooraamaan koko äijän ja jos hän vielä jaksaa kuukausitolkulla ottaa yhteyttä niin sitten taitaa olla oikeasti tosissaan. Mutta epäilen suuresti. Sori nyt vaan jos on tylyn kuulosta tekstiä, mutta näin se vaan valitettavasti menee.. Ei ne paskanpuhumiset tai juorut tyhjästä synny.

      • suomiblondi

        Kiitos, oli asiallista tekstiä ja sait minut oikeasti ajattelemaan asiaa mutta sinä iltana kun poika antoi minulle kukkasen en mennyt hänen kanssaan vaikka lupasin. joten en siis siihen kukka temppuun lankkenut olleenkaan. mutta toisena iltana hän pyysi minua kanssaan ja suostuin..


      • ihastunut 100/0
        suomiblondi kirjoitti:

        Kiitos, oli asiallista tekstiä ja sait minut oikeasti ajattelemaan asiaa mutta sinä iltana kun poika antoi minulle kukkasen en mennyt hänen kanssaan vaikka lupasin. joten en siis siihen kukka temppuun lankkenut olleenkaan. mutta toisena iltana hän pyysi minua kanssaan ja suostuin..

        tää on ihan tavallinen juttu , muakin on kusetettu ihan sata nolla , olin samassa tilanteessa noin pari vuotta sitten ja sitten kun menin sinne turistiksi ihan yllättäen , ilman ilmoitusta että tulen niin jäi rysän päältä kiinni . nykyisin ihana suomipoika ja hyvin menee


      • Turkkiin tutustunut

        Kyllä suomimiehellekin lohkeaisi jos tullaan kukan kanssa, tarjotaan limua rannalla ja jutellaan vanhemmille mukavia selvinpäin.

        Mutta suomimies horjuu kännissä juttusille eikä siitä soperruksesta saa mitään selvää. Eipä ole romanttista.

        Suomimiehen kannattaisi ottaa oppia etelän miehistä niin saisivat hekin seksiä enemmän eikä tarvitsisi aina näillä palstoilla haukkua turkkilaisia - olisi niin kova menekki naisten kanssa ettei ehtisi edes nettiä avata. Viimeisin näyttö miesten surkeista iskutaidoista Jyväskylän ralleissa. Vedettiin porukalla hirveet kännit ja tultiin räkäkännissä nojailemaan nuorten naisten läheisyyteen. Säälittävää.


      • suomiblondi
        Turkkiin tutustunut kirjoitti:

        Kyllä suomimiehellekin lohkeaisi jos tullaan kukan kanssa, tarjotaan limua rannalla ja jutellaan vanhemmille mukavia selvinpäin.

        Mutta suomimies horjuu kännissä juttusille eikä siitä soperruksesta saa mitään selvää. Eipä ole romanttista.

        Suomimiehen kannattaisi ottaa oppia etelän miehistä niin saisivat hekin seksiä enemmän eikä tarvitsisi aina näillä palstoilla haukkua turkkilaisia - olisi niin kova menekki naisten kanssa ettei ehtisi edes nettiä avata. Viimeisin näyttö miesten surkeista iskutaidoista Jyväskylän ralleissa. Vedettiin porukalla hirveet kännit ja tultiin räkäkännissä nojailemaan nuorten naisten läheisyyteen. Säälittävää.

        jeppp niihän se on. tuntuu vaan välillä ettei suomipojilla ole sitä taitoa, tietysti miehiä on monenlaisia .


      • voi tyttöparkaa
        Turkkiin tutustunut kirjoitti:

        Kyllä suomimiehellekin lohkeaisi jos tullaan kukan kanssa, tarjotaan limua rannalla ja jutellaan vanhemmille mukavia selvinpäin.

        Mutta suomimies horjuu kännissä juttusille eikä siitä soperruksesta saa mitään selvää. Eipä ole romanttista.

        Suomimiehen kannattaisi ottaa oppia etelän miehistä niin saisivat hekin seksiä enemmän eikä tarvitsisi aina näillä palstoilla haukkua turkkilaisia - olisi niin kova menekki naisten kanssa ettei ehtisi edes nettiä avata. Viimeisin näyttö miesten surkeista iskutaidoista Jyväskylän ralleissa. Vedettiin porukalla hirveet kännit ja tultiin räkäkännissä nojailemaan nuorten naisten läheisyyteen. Säälittävää.

        "Suomimiehen kannattaisi ottaa oppia etelän miehistä niin saisivat hekin seksiä enemmän eikä tarvitsisi aina näillä palstoilla haukkua turkkilaisia - olisi niin kova menekki naisten kanssa ettei ehtisi edes nettiä avata. Viimeisin näyttö miesten surkeista iskutaidoista Jyväskylän ralleissa. Vedettiin porukalla hirveet kännit ja tultiin räkäkännissä nojailemaan nuorten naisten läheisyyteen. Säälittävää"

        Sinä olet säälittävä. Jos suomalaiset miehet käyttäytyisvät kuten Turkkilaiset, mihin sinä kuvitelisit raukka matkustavasi? Turkki on muslimimaa, jossa esiaviollinen seksi on naisilta kiellety.

        Vittu niätä saatanan suo-maalaisa idioottiämmiä!


      • Nollaaja
        Turkkiin tutustunut kirjoitti:

        Kyllä suomimiehellekin lohkeaisi jos tullaan kukan kanssa, tarjotaan limua rannalla ja jutellaan vanhemmille mukavia selvinpäin.

        Mutta suomimies horjuu kännissä juttusille eikä siitä soperruksesta saa mitään selvää. Eipä ole romanttista.

        Suomimiehen kannattaisi ottaa oppia etelän miehistä niin saisivat hekin seksiä enemmän eikä tarvitsisi aina näillä palstoilla haukkua turkkilaisia - olisi niin kova menekki naisten kanssa ettei ehtisi edes nettiä avata. Viimeisin näyttö miesten surkeista iskutaidoista Jyväskylän ralleissa. Vedettiin porukalla hirveet kännit ja tultiin räkäkännissä nojailemaan nuorten naisten läheisyyteen. Säälittävää.

        Jos turkkilainen baarityöntekijä antaa ruusun ja tarjoaa 50 sentin limpparin rannalla, niin se on aika halpa hinta parista panosta ja mahdollisesta pääpotista, eli muutosta Suomen tukien piiriin. Loppuunasti hiottua teatteria, mutta kaiken tuon voisi kiteyttää suomalaisen kaverin kysymykseen "annatko pillua?", niin ja rahasi vähän myöhemmin. Samaa kaupankäyntiä kuin basaareissa, eikä edes haittaa paljon työpäivää, kun näkee hyvän saaliin lampsimassa duunin ohi, niin ruusu hampaisiin ja menonks...

        Lomaileva känninen suomalainen ei yleensä halua rahojasi, vaan oikeasti tutustua sinuun ja on oikeasti katsonut että olet vetävän näköinen muija ennen sitä örisemään tuloa. Pitää ottaa huomioon, että suomalaiselle äijälle ei turkissa varsinkaan ole muuta tarjolla, kuin perisuomalainen lomanvietto ja miehet haluavat normaalisti vähän nollata lomallaan. Tälläiselle voi itse ehdottaa esim. kahveja seuraavana päivänä, jos ja kun on kuuppa vähän selvinnyt. Sitä voi vaikka positiivisesti yllättyä ja saada muutakin kuin limun ja sukupuolitaudin.


      • - its raining men?
        voi tyttöparkaa kirjoitti:

        "Suomimiehen kannattaisi ottaa oppia etelän miehistä niin saisivat hekin seksiä enemmän eikä tarvitsisi aina näillä palstoilla haukkua turkkilaisia - olisi niin kova menekki naisten kanssa ettei ehtisi edes nettiä avata. Viimeisin näyttö miesten surkeista iskutaidoista Jyväskylän ralleissa. Vedettiin porukalla hirveet kännit ja tultiin räkäkännissä nojailemaan nuorten naisten läheisyyteen. Säälittävää"

        Sinä olet säälittävä. Jos suomalaiset miehet käyttäytyisvät kuten Turkkilaiset, mihin sinä kuvitelisit raukka matkustavasi? Turkki on muslimimaa, jossa esiaviollinen seksi on naisilta kiellety.

        Vittu niätä saatanan suo-maalaisa idioottiämmiä!

        Etkö tajunnut suoraa vihjettä?

        Monet suomalaiset miehet ovat ihan uskomattomia juntteja ja typeryksiä.
        Ei mitään kunnioitusta naisia kohtaan, vaan säälittävää ruikutusta ja naisten aliarvioimista.
        Ikäänkuin naisten kunnioittaminen ja arvostaminen veisi viimeisenkin itsetunnon rippeet!

        Ei mitään herrasmiehen alkeellisimpiakaan elkeitä.
        Ollaan ihan eksyksissä kun mamma ei ole paapomassa pikku poikaansa.

        Ei mikään ihme, jos suomalaiset likat ihastuvat ulkomaalaisiin, koska he osaavat käyttäytyä kuin MIEHET. Ja osaavat hoitaa perheasiansa oikein.

        Naiset tarvitsevat itselleen kunnon miehen eikä mitään avutonta kakaraa, joka on täysin eksyksissä elämänsä kanssa. Sen huomaa suoraan siitä miten joku "mies" suhtautuu naisiin.

        Joten se on suomalaisten miesten oma vika, jos se MIES pitää hakea ulkomailta saakka.

        Itse asiassa Suomessa homotkin on miehekkäämpiä kuin monet junttimaiset rääväsuiset ns. "miehet".


      • Ei se ole huijausta
        Nollaaja kirjoitti:

        Jos turkkilainen baarityöntekijä antaa ruusun ja tarjoaa 50 sentin limpparin rannalla, niin se on aika halpa hinta parista panosta ja mahdollisesta pääpotista, eli muutosta Suomen tukien piiriin. Loppuunasti hiottua teatteria, mutta kaiken tuon voisi kiteyttää suomalaisen kaverin kysymykseen "annatko pillua?", niin ja rahasi vähän myöhemmin. Samaa kaupankäyntiä kuin basaareissa, eikä edes haittaa paljon työpäivää, kun näkee hyvän saaliin lampsimassa duunin ohi, niin ruusu hampaisiin ja menonks...

        Lomaileva känninen suomalainen ei yleensä halua rahojasi, vaan oikeasti tutustua sinuun ja on oikeasti katsonut että olet vetävän näköinen muija ennen sitä örisemään tuloa. Pitää ottaa huomioon, että suomalaiselle äijälle ei turkissa varsinkaan ole muuta tarjolla, kuin perisuomalainen lomanvietto ja miehet haluavat normaalisti vähän nollata lomallaan. Tälläiselle voi itse ehdottaa esim. kahveja seuraavana päivänä, jos ja kun on kuuppa vähän selvinnyt. Sitä voi vaikka positiivisesti yllättyä ja saada muutakin kuin limun ja sukupuolitaudin.

        Yhtälailla suomalaiset miehet harrastavat irtoseksiä siinä missä turkkilaisetkin. Ja se että "haluaa oikeasti tutustua sinuun", kuinkahan moni suomalainen mies on oikeasti minuunkin halunnut tutustua, humalassa on tultu kysymään suoraan että mennäänkö teille. Ja jos niinä muutamina kertoina on mentykin niin eipä ole miehestä jälkeenpäin kuulunut! Mihin se tutustuminen sitten jäi?

        Mitä eroa on siis harrastaako irtoseksiä suomalaisen vai turkkilaisen kanssa? Turkkilaisessa on se hyvä puoli että molemmat voivat olla selvinpäin ja jopa nauttia enemmän seksistä kun muistaa sekä älyää jotain jostakin. Osaavat myös olla romanttisia, edelleen valitsen sen ruusun ja limun kuin suomalaisen miehen joka tulee humalassa sopertamaan. Sen verran pitää panonsa eteen töitä tehdä että sentään selvinpäin tullaan tutustumaan, onko liikaa pyydetty?
        Naiselle se on vaan imartelua, että selvinpäin tutustutaan. Suomalaisen humalaisen miehen kautta tulee tunne että olenko niin ruma ettei selvinpäin voinut tulla juttelemaan?

        Mitä sillä on väliä mitä kukin tarjoaa ja paljonko maksaa? Ei kaikki naiset ole tyhmiä, kyllä jos irtoseksiä haluaa niin oli siinä mukana ruusuja tai ei niin se on silti pano vain. Mutta paremmat panot saa kun on ruusun saanut ja limukan... Suomalaisella miehellä olisi paljon opittavaa naisen viettelemisestä.


      • vastaa idiootti
        - its raining men? kirjoitti:

        Etkö tajunnut suoraa vihjettä?

        Monet suomalaiset miehet ovat ihan uskomattomia juntteja ja typeryksiä.
        Ei mitään kunnioitusta naisia kohtaan, vaan säälittävää ruikutusta ja naisten aliarvioimista.
        Ikäänkuin naisten kunnioittaminen ja arvostaminen veisi viimeisenkin itsetunnon rippeet!

        Ei mitään herrasmiehen alkeellisimpiakaan elkeitä.
        Ollaan ihan eksyksissä kun mamma ei ole paapomassa pikku poikaansa.

        Ei mikään ihme, jos suomalaiset likat ihastuvat ulkomaalaisiin, koska he osaavat käyttäytyä kuin MIEHET. Ja osaavat hoitaa perheasiansa oikein.

        Naiset tarvitsevat itselleen kunnon miehen eikä mitään avutonta kakaraa, joka on täysin eksyksissä elämänsä kanssa. Sen huomaa suoraan siitä miten joku "mies" suhtautuu naisiin.

        Joten se on suomalaisten miesten oma vika, jos se MIES pitää hakea ulkomailta saakka.

        Itse asiassa Suomessa homotkin on miehekkäämpiä kuin monet junttimaiset rääväsuiset ns. "miehet".

        kysymykseen?

        Jos suomalaiset miehet olisivat kuten ihanat turkkilaiset, minne kuvittelisit matkustavasi?

        Luuletko, että turkkilaislla naisilla on samat oikeudet kuin sinulla?

        Luuletko etä he ovat seksituristeja?

        Vastaa kysymyksiin ellet ole täydellinen idiootti.


      • taas hieman
        Ei se ole huijausta kirjoitti:

        Yhtälailla suomalaiset miehet harrastavat irtoseksiä siinä missä turkkilaisetkin. Ja se että "haluaa oikeasti tutustua sinuun", kuinkahan moni suomalainen mies on oikeasti minuunkin halunnut tutustua, humalassa on tultu kysymään suoraan että mennäänkö teille. Ja jos niinä muutamina kertoina on mentykin niin eipä ole miehestä jälkeenpäin kuulunut! Mihin se tutustuminen sitten jäi?

        Mitä eroa on siis harrastaako irtoseksiä suomalaisen vai turkkilaisen kanssa? Turkkilaisessa on se hyvä puoli että molemmat voivat olla selvinpäin ja jopa nauttia enemmän seksistä kun muistaa sekä älyää jotain jostakin. Osaavat myös olla romanttisia, edelleen valitsen sen ruusun ja limun kuin suomalaisen miehen joka tulee humalassa sopertamaan. Sen verran pitää panonsa eteen töitä tehdä että sentään selvinpäin tullaan tutustumaan, onko liikaa pyydetty?
        Naiselle se on vaan imartelua, että selvinpäin tutustutaan. Suomalaisen humalaisen miehen kautta tulee tunne että olenko niin ruma ettei selvinpäin voinut tulla juttelemaan?

        Mitä sillä on väliä mitä kukin tarjoaa ja paljonko maksaa? Ei kaikki naiset ole tyhmiä, kyllä jos irtoseksiä haluaa niin oli siinä mukana ruusuja tai ei niin se on silti pano vain. Mutta paremmat panot saa kun on ruusun saanut ja limukan... Suomalaisella miehellä olisi paljon opittavaa naisen viettelemisestä.

        faktoja.

        Edelleen totean: jos suomalaiset miehet olisivat kuten "ihanat" turkkilaiset miehet, he alistaisivat naisensa yhtä tasan tarkkaan kuin nuo ihanat turkkilaiset ovat alistaneet omansa. Ei esiaviollisia suhteita naislle, järjestetyt avioliitot etc.

        Vaikutat niin totaaliselta idiootila, että tätä on aika vitun turhauttavaa jankuttaa, mutta onneksi on älykkäit'äkin naisia, jotka tajuavat tämän FAKTAN!


      • Turkceeee
        taas hieman kirjoitti:

        faktoja.

        Edelleen totean: jos suomalaiset miehet olisivat kuten "ihanat" turkkilaiset miehet, he alistaisivat naisensa yhtä tasan tarkkaan kuin nuo ihanat turkkilaiset ovat alistaneet omansa. Ei esiaviollisia suhteita naislle, järjestetyt avioliitot etc.

        Vaikutat niin totaaliselta idiootila, että tätä on aika vitun turhauttavaa jankuttaa, mutta onneksi on älykkäit'äkin naisia, jotka tajuavat tämän FAKTAN!

        Miksi mua kiinnostaisi satunnaisen panon kulttuuritaustat? Oletko itse hieman yksinkertainen?

        Limun tarjoamiseen ei tarvita naisten alistamista. Siihen tarvitaan euro ja vähän mielikuvitusta.


      • suomiblondi kirjoitti:

        Kiitos, oli asiallista tekstiä ja sait minut oikeasti ajattelemaan asiaa mutta sinä iltana kun poika antoi minulle kukkasen en mennyt hänen kanssaan vaikka lupasin. joten en siis siihen kukka temppuun lankkenut olleenkaan. mutta toisena iltana hän pyysi minua kanssaan ja suostuin..

        kirjoitit aloituksessasi:
        "Poika halusi lähteä kanssani rannalle istumaan ja lupasin tarjota limutkin kaupasta:D no mietin todella pitkään suostunko ja
        sanoin etten pääse tulemaan koska pitäis mennä nukkumaan koska huomenna olisi lähtö takaisin kotiin,
        hän vain jaksois pyydellä kunnes lopulta suostuin."

        Hän siis kinusi sinulta treffejä, kunnes luovutit ja lupauduit treffeille.
        Se kukkatemppu taas on alkulämmittelyä ja kohteliaisuutta.

        Tuskin tuo poika selibaatissa elää, sinua odottaen? Mutta sinua ei mitenkään haittaa, että niinä kaipuun hetkinä hän harrastaa seksiä muiden naisten kanssa?
        Entä jos itse asuisit Helsingissä ja poikaystäväsi Oulussa opiskelemassa. Sallisitko hänelle seksin toisten naisten kanssa?


      • Turkkiin tutustunut kirjoitti:

        Kyllä suomimiehellekin lohkeaisi jos tullaan kukan kanssa, tarjotaan limua rannalla ja jutellaan vanhemmille mukavia selvinpäin.

        Mutta suomimies horjuu kännissä juttusille eikä siitä soperruksesta saa mitään selvää. Eipä ole romanttista.

        Suomimiehen kannattaisi ottaa oppia etelän miehistä niin saisivat hekin seksiä enemmän eikä tarvitsisi aina näillä palstoilla haukkua turkkilaisia - olisi niin kova menekki naisten kanssa ettei ehtisi edes nettiä avata. Viimeisin näyttö miesten surkeista iskutaidoista Jyväskylän ralleissa. Vedettiin porukalla hirveet kännit ja tultiin räkäkännissä nojailemaan nuorten naisten läheisyyteen. Säälittävää.

        harvoin suomessa mies tapaa naisen vanhemmat ensimmäisenä tapaamisiltana.

        Toisekseen kukkaset voi auttaa asiassa, kuitenkin suurin ero ihon pigmentissä. Vaalea nainen tumman pigmentin omaaville miehille kertoo viattomuudesta ja hoivaamisvietistä. Vastaavasti tummapigmenttinen monen silmissä alitajuntaisesti antaa seksuaalisen kuvan.

        Kun verrataan keskenään samat ominaisuuksia omaavia suomalaista ja esim. turkkilaista miestä. Monesti samat naiset jotka ovat torjuneet pallovatsaisen suomalaisen miehen osa lankeaa turkkilaiseen pallovatsaiseen mieheen.

        Osa tietenkin torjuu myös pallovatsaisen turkkilaisen miehen.


      • Ei se ole huijausta kirjoitti:

        Yhtälailla suomalaiset miehet harrastavat irtoseksiä siinä missä turkkilaisetkin. Ja se että "haluaa oikeasti tutustua sinuun", kuinkahan moni suomalainen mies on oikeasti minuunkin halunnut tutustua, humalassa on tultu kysymään suoraan että mennäänkö teille. Ja jos niinä muutamina kertoina on mentykin niin eipä ole miehestä jälkeenpäin kuulunut! Mihin se tutustuminen sitten jäi?

        Mitä eroa on siis harrastaako irtoseksiä suomalaisen vai turkkilaisen kanssa? Turkkilaisessa on se hyvä puoli että molemmat voivat olla selvinpäin ja jopa nauttia enemmän seksistä kun muistaa sekä älyää jotain jostakin. Osaavat myös olla romanttisia, edelleen valitsen sen ruusun ja limun kuin suomalaisen miehen joka tulee humalassa sopertamaan. Sen verran pitää panonsa eteen töitä tehdä että sentään selvinpäin tullaan tutustumaan, onko liikaa pyydetty?
        Naiselle se on vaan imartelua, että selvinpäin tutustutaan. Suomalaisen humalaisen miehen kautta tulee tunne että olenko niin ruma ettei selvinpäin voinut tulla juttelemaan?

        Mitä sillä on väliä mitä kukin tarjoaa ja paljonko maksaa? Ei kaikki naiset ole tyhmiä, kyllä jos irtoseksiä haluaa niin oli siinä mukana ruusuja tai ei niin se on silti pano vain. Mutta paremmat panot saa kun on ruusun saanut ja limukan... Suomalaisella miehellä olisi paljon opittavaa naisen viettelemisestä.

        on tilastoja mihin nojata tuon irtoseksin suhteen.


    • parasiitin

      mukanasi tänne ?

      • pidä muistosi

        Olen tämmöinen maailmaa kiertänyt kukkahattutäti. Montakohan kertaa olen kuullut turkkilaisilta kaikenikäisiltä tuon saman tarinan Suomen ihanista neidoista. Pari kertaa minulle on näytetty myös kuva-albumi, jossa oli neidot kuvien kera, osoitteineen päivineen. Ja poikajengi nauraa räkättämässä ja vertailemassa, minkä maan naisilta saa nopeimmin.
        Kuvasi on todennäköisesti tuollaisessa kiertävässä "saavutusten albumissa".
        Kun yksi varma tapaus on lähtenyt, seuraavasta lastista valkataan niin monta tyttöä rantaleikkeihin kuin suinkin ehditään rasvanhajuisen keittiön pesusoikkojen puunaamisen ja helykaupan "aitojen korujen" myynnin välissä hoidella.
        Osaan kieltä niin hyvin, että olen saanut antaa turkkilaisille nuorille miehille hyviä neuvoja siitä, miten kannattaa toimia. Minä olen tienannut kerran jos toisenkin viinipullon itselleni näillä oppitunneilla. Minulla on ollut hauskaa, pojat ovat olleet mukavia. Ja seuraavana päivänä taas kiikarissa tuore typykkä. Turistisesongin aikana kyltymätön rakastaja ehtii hoidella satoja tyttöjä.


      • :(
        pidä muistosi kirjoitti:

        Olen tämmöinen maailmaa kiertänyt kukkahattutäti. Montakohan kertaa olen kuullut turkkilaisilta kaikenikäisiltä tuon saman tarinan Suomen ihanista neidoista. Pari kertaa minulle on näytetty myös kuva-albumi, jossa oli neidot kuvien kera, osoitteineen päivineen. Ja poikajengi nauraa räkättämässä ja vertailemassa, minkä maan naisilta saa nopeimmin.
        Kuvasi on todennäköisesti tuollaisessa kiertävässä "saavutusten albumissa".
        Kun yksi varma tapaus on lähtenyt, seuraavasta lastista valkataan niin monta tyttöä rantaleikkeihin kuin suinkin ehditään rasvanhajuisen keittiön pesusoikkojen puunaamisen ja helykaupan "aitojen korujen" myynnin välissä hoidella.
        Osaan kieltä niin hyvin, että olen saanut antaa turkkilaisille nuorille miehille hyviä neuvoja siitä, miten kannattaa toimia. Minä olen tienannut kerran jos toisenkin viinipullon itselleni näillä oppitunneilla. Minulla on ollut hauskaa, pojat ovat olleet mukavia. Ja seuraavana päivänä taas kiikarissa tuore typykkä. Turistisesongin aikana kyltymätön rakastaja ehtii hoidella satoja tyttöjä.

        Miksi ihmeessä annat näille sydäntensärkijöille vielä lisää vettä myllyyn? Että olisivat vielä uskottavampia ja mahdollisimman moni tyttö joutuisi kärsimään? Ihmettelen todella.......


      • älä usko mitään
        :( kirjoitti:

        Miksi ihmeessä annat näille sydäntensärkijöille vielä lisää vettä myllyyn? Että olisivat vielä uskottavampia ja mahdollisimman moni tyttö joutuisi kärsimään? Ihmettelen todella.......

        No, kukkahattutäti todennäköisesti saa itse palkakseen jotain näiltä "pojilta". Tuskin ihan hyvää hyvyyttään ilmaiseksi opettaa...


      • suomiblondi

        ei tullut turkkipoika mukana suomeen :D


    • älä usko mitään!

      Alkuun sanon, että varmasti poikkeuksiakin löytyy, myös turkkilaisten miesten joukosta... mutta suurin osa noista suhteista on juuri mitä kirjoitetaan. Älä usko mitään, älä yhtikäs yhtään mitään, mitä sälli selittää. Epäile kaikkea, pidä kaikki tuntosarvet törröttämässä ja siitä huolimatta saatat joutua huomaamaan, että olet tullut kusetetuksi. Ja kokemuksen ääni puhuu tässä. Ne ovat niin taitavia siinä, mitä tekevät.

      Totta on myös se, että turistinaista ei arvosteta. Vaikka kohtelu olisi niin ihanaa ja huomaavaista kun olette yhdessä niin todennäköisesti lopulta näistä turkkisälleistä valtaosa päätyy naimisiin turkkilaisen naisen kanssa hurviteltuaan ensin sydämensä kyllyydestä helppojen turistinaisten kanssa. Jos lomallaan sattuu olemaan vielä useamman sällin kanssa, kiertää siellä oikeasti juttua tytöstä ja kielenkäyttö on uskomatonta. Tästä ei ole omakohtaista kokemusta mutta sen verran Turkkia nähneenä ja juttuja kuulleena voin sanoa, että näin on.

      Olin itsekin niin halukas uskomaan turkkilaisen miehen "hyvyyteen" mutta ei sitä ole. Ne ovat oikeasti kusettamisen mestareita. Ja ainoa toimiva neuvo on, että jos tahtoo oikeasti toimivan suhteen turkkilaisen kanssa niin silloin siinä suhteessa ei ole seksiä. Seksillä ei ala mikään pidempi juttu sen maan miesten kanssa. Jos on oikeasti kiinnostunut niin jaksaa kyllä piirittää kauankin, mikäli tyttö ei anna. Jos ei sällistä kuulu niin helppo on tietää, mikä kiinnosti. Ja niillä on pyörityksessä niiiiiiiin monta tyttöä. Mitä nuorempi todennäköisesti sen pahempi pyörittäjä; ptäähän sitä kokemusta hankkia. Vanhemmiten voi tahti hiipua mutta sama kusettamisen meininki jatkuu.

      Mutta kuten sanottua, varmasti siellä poikkeuksiakin on. On myös hyviä poikia. Mutta yleensä tytöt tuppaavat törmäämään näihin "pahiksiin". Ja joukossa voi olla todella pahoja tapauksia. Esimerkiksi muusta Euroopan maasta Turkkiin "karkotettuja" turkkilaisia, jotka yrittävät sitten iskeä eurooppalaista tyttöä päästääkseen tämän avulla naimisiin ja takaisin eurooppaan. Tällaiseen tyyppiin törmäsin vasta Alanyassa ja onnekseni nyt olen takaisin Suomessa. Mitään en uskonut ja siitä huolimatta tyyppi onnistui selittämään ummet ja lammet. Olkaa aivan saamarin varovaisia. Ikinä ette voi olla liian varovaisia; mitä kohtelian tyyppi voi paljastua mitä pahimmaksi tapaukseksi. Aina kannattaa lähteä turkkilaisen kanssa siitä oletuksesta, että ne kusettaa. Jos hakee vain yhden yön seuraa niin mitä väliä vaikka kusettaakin mutta silloinkin ehdottomasti kumit mukaan; ne sahaa kymmeniä tyttöjä ja yleensä niillä itsellään ole edes kumeja mukana. Olkaa varovaisia! Ja ikinä, ikinä älkää antako tyypeille mitään; ei puhelimia, ei rahaa ei mitään. Jos pyytävät niin hälytyskellot soimaan, siinä teitä yritetään kusettaa.

      Jos tapaa jonkun niin tutustukaa rauhassa. Rakkauden voi löytää myös Turkista, uskon näin edelleen mutta pitää olla vielä varovaisempi etenemisessä kuin Suomessa. Ei nämä jutut oikeasti tyhjästä synny, missä turkkilaista miestä näin parjataan. Totuutta et niistä saa irti kirvelleekään.

      Varokaa oikeasti nyt Alanyassa. En nimeä voi laittaa mutta siellä tuo pelottava tyyppi etsii itselleen pääsylippua takaisin eurooppaan. Eikä lopeta ennenkuin tarpeeksi uunon löytää. Pitäkää siis kaikki hälytyskellot päällä oman itsenne takia.

      • tykish allu

        Turkkilaisen näppyläisessä kyrvässä asuu syfilis,hiv,klamydia,tippuri ja muut lastentaudit.


      • seijaq1234

        ja sitten ihastuin turkkilaiseen. Hoh hoijaa ja rakastuin täysin. Hän oli pieni, ryppyinen ja kaikella tapaa vähemmän kaunis. En ole koskaan kokenut olevani ihana, kaunis, riittävä, täysin kelpaava nainen kuin hänen kanssaan. Joka aamu, kun heräsin hän oli odottamassa, joka ainoa aamu ja se on todella paljon, kun ajattelee, että kukaan suomalainen mies ei ole edes katsonut minua


      • justiina49

        Erittäin asiapitoinen ja todellakin totista totta koko juttu. Mutta suomalainen ei usko vaikka näkee, ikävä kyllä. Olkaa oikeesti tytöt varovaisia. Häntäheikkejä riittää siellä. Monet ovat avioituneet likiserkkujensa kanssa, mutta elävät kuin poikamiehet. Tyttöjä piisaa monesta maasta. Opetelkaa turkin kieli, mutta pitäkää kielitaitonne salassa,niin tiedätte asioista enemmän ja näätte millaisia miehet siellä ovat. Onnea matkaan.


    • Ei mee läpi

      En usko juttuasi. Mitä kieltä tuo poika käytti kun puhuitte keskenänne? Entä isäsi kanssa?

      Itse tuskin osaat edes englantia. Et ole käynyt kovin paljon kouluja. Sen näkee jo siitä, että et hallitse kappalejakoa.

      • suomiblondi

        no ei sun tarvi uskookkaa :D:D miks mä kirjottaisin tänne tälläst:D ihan vaa huviksee:D:D ku ei toi tarina oo ees sen kummempi, ihan englantii puhutaa ja mun enkku oli koulus 9 et kyl mä sitä jonkun verran osaan, ei mun tarvi osata kappelejakoja puhuakseni puhelimes tai kasvotusten englantii ? :D


      • diapamm
        suomiblondi kirjoitti:

        no ei sun tarvi uskookkaa :D:D miks mä kirjottaisin tänne tälläst:D ihan vaa huviksee:D:D ku ei toi tarina oo ees sen kummempi, ihan englantii puhutaa ja mun enkku oli koulus 9 et kyl mä sitä jonkun verran osaan, ei mun tarvi osata kappelejakoja puhuakseni puhelimes tai kasvotusten englantii ? :D

        Osta ase ja sihtaa aivihisi


    • ei järkeä

      anteeksi vaan mutta mun mielestä täytyy olla aika yksinkertainen ja kokematon että lähtee turkkilaisen miehen matkaan ja vielä antaa sille parin päivän tuntemisen perusteella! ja kuka edes haluaa turkkilaisen miehen? paikka nyrkin ja hellan välissä taattu...

    • vastausta....

      Pitää sanoa tuo kuulostaa vähän oudolta ;) ei millään pahalla.. Jos suomalainen mies tulisi sinulle sanomaan samalla tavalla että haluaisi naimisiin jne, kun olette siis hieman tutustunut, menisitkö? Kannattaa hieman sitä järkeäkin käyttää...

      minulla ei ole mitään turkkilaisia vastaan, mutta kuulostaa siltä että haluaa vain hyötyä sinusta ja saada suomen kansalaisuuden... Muistan kuinka aikoja sitten käytiin Turkissa, silloin siskolle tehtiin samaa, sisko tosin oli järkevä eikä mihinkään ryhtynyt. Sama mies liehitteli muitakin...

      Joten kannattaa tosiaan miettiä mitä teet, kuulostaa sinun puolelta pelkältä ihastuksesta, mutta miten on 1-2 vuoden päästä kun ihastus laantuu? Kannattaa sanoa hänelle että haluat tutustua paremmin ja enemmän tai muuta, katso/kuuntele hänen reaktio... Jos ei hänelle sovi, niin sitten voi sanoa että hän vain haluaa naimisiin jonkun kanssa nopeasti (ei siis välttämättä sinun) joten ei rakasta sinua...
      Hänen puoleltaan kuulostaa...noh...hyväksikäytöltä, tosin voi olla että hän on tosissaankin mutta harva on...

      • suomiblondi

        no olisi vaan kuka tahansa niin en oo menossa kenenkään kanssa naimisiin, en edes tuon turkkilaisenmiehen kanssa paitsi jos oikeasti hän rakastaisi minua ja odottaisin 5vuotta ymsyms.. :)))) tai oli sitten suomalainenkin niin en ole menossa siltikään heti naimisiin :) meillä menee nyt aika hyvin, välillä tapellaan meinaan hän on oudon mustasukkainen ;o en tiedä.. ja jos puhun hänen kanssaan puhelimessa ja rupean nauramaan koska kaverini on vaikka vieressä hän rupeaa huutamaan että nauran hänelle yms. ;o


      • benim_askim_turk
        suomiblondi kirjoitti:

        no olisi vaan kuka tahansa niin en oo menossa kenenkään kanssa naimisiin, en edes tuon turkkilaisenmiehen kanssa paitsi jos oikeasti hän rakastaisi minua ja odottaisin 5vuotta ymsyms.. :)))) tai oli sitten suomalainenkin niin en ole menossa siltikään heti naimisiin :) meillä menee nyt aika hyvin, välillä tapellaan meinaan hän on oudon mustasukkainen ;o en tiedä.. ja jos puhun hänen kanssaan puhelimessa ja rupean nauramaan koska kaverini on vaikka vieressä hän rupeaa huutamaan että nauran hänelle yms. ;o

        Kuten jo aiemmin sanoin tuolla et oon 17v ja mulla turkkilainen poikaystävä, me ollaan päätetty että tutustutaan toisiimme kunnolla eikä olla heti menossa naimisiin. Mun kulta ei ole niin mustasukkainen, koska me molemmat yritetään vain luottaa toisiimme.
        Mulla ei muutenkaan ole niin paljon kavereita, ja hän on sanonut että mun pitäisi hankkia enemmän kavereita etten olisi niin yksinäinen ja että kestäisin tämän ikävän helpommin. (siis kun aina joskus vaan oon kotona ja itken ikävää yksikseni).
        Jokatapauksessa olen tosi onnellinen että tapasin kultani, parempaa en voisi toivoa.


      • nauran typeryksille
        benim_askim_turk kirjoitti:

        Kuten jo aiemmin sanoin tuolla et oon 17v ja mulla turkkilainen poikaystävä, me ollaan päätetty että tutustutaan toisiimme kunnolla eikä olla heti menossa naimisiin. Mun kulta ei ole niin mustasukkainen, koska me molemmat yritetään vain luottaa toisiimme.
        Mulla ei muutenkaan ole niin paljon kavereita, ja hän on sanonut että mun pitäisi hankkia enemmän kavereita etten olisi niin yksinäinen ja että kestäisin tämän ikävän helpommin. (siis kun aina joskus vaan oon kotona ja itken ikävää yksikseni).
        Jokatapauksessa olen tosi onnellinen että tapasin kultani, parempaa en voisi toivoa.

        toi juttu kannattaa tosiaakin unohtaa heti...oletko varma ettei hänen huoneessa ollut kameraa piilossa kun sexiä harrastitte...oi jessus kun nuoret neidit menee halpaan.(turkkipojat osaa kehua ja sä menit halpaan)..ota vaan kunnon suomalainen mies kun olet aikas seikkaillut...Toivottavasti älysitte kumia käyttää muuten sait klamydian ja jäät pian lapsettomaksi...


      • ainutkaan
        nauran typeryksille kirjoitti:

        toi juttu kannattaa tosiaakin unohtaa heti...oletko varma ettei hänen huoneessa ollut kameraa piilossa kun sexiä harrastitte...oi jessus kun nuoret neidit menee halpaan.(turkkipojat osaa kehua ja sä menit halpaan)..ota vaan kunnon suomalainen mies kun olet aikas seikkaillut...Toivottavasti älysitte kumia käyttää muuten sait klamydian ja jäät pian lapsettomaksi...

        suomalainen kunnonmies ei ota muslimin ex-patjaa.


    • hähhäh

      kyllä näitä typeriä suomitanttoja sitten riittää... läskihaarat auki vaan maahan jossa paikallisilta esiaviollinen seksi kielletty, sitten nyyhkitään näillä palstoilla jälkeenpäin kun niin haluttaisiin naimisiin, vaikka Mehmetin meisseli vatkaa jo uuttaa kiisseliä. Ei helvetti.

      • rasisti?

        Olipas ikävästi sanottu - tosiaakin törkyturpa olet!!
        Muuten kyllä puhut asiaa, koska turkkilaiset haluaa vaan suomeen ja oleskeluluvan. Avioliiton kautta anottava oleskelulupa pitäisi lakkauttaa. Suomeen ei pitäisi ottaa ulkomaalaisia siten kun nyt otetaan.


    • Z.A.T

      Itse käväisin juuri Turkissa ja juurikin Alanyassa. Halusin testata tämän Turkkilaisen miehen taidot niin viettelyssä kuin sängyssä. Ja täytyy sanoa, että toimii. On siinä Suomipojalla oppimista. Molemmissa asioissa. Minä en rakastunut kuitenkaan koska pidin pääni kylmänä. Helposti kyllä olisi voinut sydän mennä, siinä mielessä en yhtään ihmettele palstan muita kokemuksia. Hän vei syömään, rannalle illalla katselemaan valoja ja zippailemaan limua. Vei myös kotiinsa, katseltiin leffoja ja harrastettiin erittäin kuumaa seksiä ;) Sitä lähdin hakemaan ja tiedän että näitä kiisseleitä hänellä on siellä varmaan useampia missä hän vatkaintaan sekoittelee. Hän edelleen lähettelee tekstiviestejä ja haluaisi minut takaisin sinne ym. Kyllä aina välillä hänelle vastailen ihan kuulumisia. Mutta en ole menossa takaisin, en halua hänestä miestä itselleni juuri sen vuoksi koska hän on muslimi ja kulttuurimme on aivan liian erilaiset. Olen liian itsenäinen nainen heidän kulttuuriinsa. Kokemuksena se oli tosi ihana juttu ja tottakai se tuntuu hienolle kun joku palvoo ja kohtelee sinua kuin kukkaa kämmenellään. Lämmöllä muistelen häntä. Voi kun joku suomalainen mies kohtelisi noin!! Ja kaikki tapahtui selvin päin, joka tuo lisäsäväyksen koko juttuun.

      • Hohohoho

        "Voi kun joku suomalainen mies kohtelisi noin"

        Dream on musliminlutka!

        Minulta saat korkeintaan luuvitosen tyhmään turpaasi, kuten muutkin muslimienhuorat.


      • nohehheheh
        Hohohoho kirjoitti:

        "Voi kun joku suomalainen mies kohtelisi noin"

        Dream on musliminlutka!

        Minulta saat korkeintaan luuvitosen tyhmään turpaasi, kuten muutkin muslimienhuorat.

        no mä en sua aikaan kaipaa, enkä ketään muitakaan suomi äijiä!
        Turkkilaiset on paljon parempia kuin suomalaiset miehet.
        On kyllä omakohtaista kokemusta.


      • maailman naiset
        nohehheheh kirjoitti:

        no mä en sua aikaan kaipaa, enkä ketään muitakaan suomi äijiä!
        Turkkilaiset on paljon parempia kuin suomalaiset miehet.
        On kyllä omakohtaista kokemusta.

        ovat parempia kuin tyhjäpäiset suo-maalaiset muslimienlutkat.


      • Turkey <3
        maailman naiset kirjoitti:

        ovat parempia kuin tyhjäpäiset suo-maalaiset muslimienlutkat.

        Taitaa poika olla kateellinen.


      • olen kateellinen?
        Turkey <3 kirjoitti:

        Taitaa poika olla kateellinen.

        Turkkilaisille "miehillekö", jotka alistavat omat naisensa ja panevat kapisia turistihutsuja?

        Sellaisiako ne "oikeat´ miehet" ovat?

        Sellaisistako pitäisi ottaa mallia?

        Sellaisiako pitäisi kadehtia?


      • ikkkkki
        olen kateellinen? kirjoitti:

        Turkkilaisille "miehillekö", jotka alistavat omat naisensa ja panevat kapisia turistihutsuja?

        Sellaisiako ne "oikeat´ miehet" ovat?

        Sellaisistako pitäisi ottaa mallia?

        Sellaisiako pitäisi kadehtia?

        ei ainakaan mun turkkilainen mieheni ole tuollainen ^^
        että kato peiliin


      • tuskin on muu....
        ikkkkki kirjoitti:

        ei ainakaan mun turkkilainen mieheni ole tuollainen ^^
        että kato peiliin

        onko muuta kuin surkee pitsan vääntäjä.


      • voi jösses!
        tuskin on muu.... kirjoitti:

        onko muuta kuin surkee pitsan vääntäjä.

        Mistä ihmeestä tulee oletus, että kaikki turkkilaiset miehet ovat pitsan paistajia?!? Onko teillä vähän suppea maailmankatsomus...


      • ikkkkki
        tuskin on muu.... kirjoitti:

        onko muuta kuin surkee pitsan vääntäjä.

        ei todellakaan ole mikään pitsan vääntäjä nyt, eikä ole ollut eikä tule olemaankaan, ja mitä sitten vaikka olisi? ei pitäisi kenenkään elämään vaikuttaa ja kyllä mä ite voisin jotain pitsoja tehdä mitä sitte jos turkkilainen tekee? onko kauheaa? mä haluan miehen joka on oma aito ihana huolehtiva yms. itsensä kuten minun mies, en mä mitään rikasta miestä tarvi jos muuten mies on aivan paska.


      • köyhänä on ki....
        ikkkkki kirjoitti:

        ei todellakaan ole mikään pitsan vääntäjä nyt, eikä ole ollut eikä tule olemaankaan, ja mitä sitten vaikka olisi? ei pitäisi kenenkään elämään vaikuttaa ja kyllä mä ite voisin jotain pitsoja tehdä mitä sitte jos turkkilainen tekee? onko kauheaa? mä haluan miehen joka on oma aito ihana huolehtiva yms. itsensä kuten minun mies, en mä mitään rikasta miestä tarvi jos muuten mies on aivan paska.

        ettei sulla ole rikastamiesta ,sillä turkissa rikkaat ja hyvin toimeentulevat ei ole turistityttäjen kimpussa ,vaan ainoastaan köyhät pojanlopit.


      • ikkkkki
        köyhänä on ki.... kirjoitti:

        ettei sulla ole rikastamiesta ,sillä turkissa rikkaat ja hyvin toimeentulevat ei ole turistityttäjen kimpussa ,vaan ainoastaan köyhät pojanlopit.

        etpäs muuten tiedä asioista mitään.
        mun mies ei ole rikkaimmasta päästä eikä köyhimmästäkään, just sellaiset tulot että saa kaikki pakolliset menot maksettua ja jää sitä rahaa siltikin.

        ja sitten...mun sukulainen (suomalainen nainen) on ollut naimisissa turkkilaisen kanssa jo 16 vuotta ja hänen miehensä on hotellin omistaja, ettei tosiaankaan mikään köyhä ole! edelleen ovat naimisissa ja lapsia on.


    • Suomiboy is the best

      Panetit itseesi turkkilaisella, hyi että ällöttää. Ootko käynyt sen jälkeen testeissä, voi olla vaikka HIV, luultavasti joku tauti ainaski. Herää jo se haluaa panna sua ja päästä Suomeen. Ajattele elämää muslimin kanssa. jos et tottele häntä, sejurauksena ruumiillista kuritusta. Muksut pitää kasvattaa ajatollan oppiin ym. Mä olisin tullut paneen sua, niin saisit elää seitsemännessä taivaassa, mut en koske turkkilaisten huoraan.

      • ei nimeä

        Suomiblondi! Mikä ravintolan nimi on missä tarjoilijasi on töissä? Itselläkin vaan vähän samantapainen tarina...


      • suomiblondi
        ei nimeä kirjoitti:

        Suomiblondi! Mikä ravintolan nimi on missä tarjoilijasi on töissä? Itselläkin vaan vähän samantapainen tarina...

        no en viitsi nimeä mainita mutta ei ollut basaarialueella vaan cleopatra rannan lähellä :) ilmottele jos vielläkin ajattelet samaa ravintolaa kuin minulla :)


      • ei nimeä
        suomiblondi kirjoitti:

        no en viitsi nimeä mainita mutta ei ollut basaarialueella vaan cleopatra rannan lähellä :) ilmottele jos vielläkin ajattelet samaa ravintolaa kuin minulla :)

        Joo voi hyvinkin olla sama. Kyllä ne taitaa iskee siellä joka ilta uuden. Kuulostaa niin samalta toi sun kertomus kun mun. Ei niihin kannata liikaa luottaa. :) Ei joo oikein viitsi yleisesti paikan nimeä mainita. Melko suosittu paikka kuitenkin.


      • suomiblondi
        ei nimeä kirjoitti:

        Joo voi hyvinkin olla sama. Kyllä ne taitaa iskee siellä joka ilta uuden. Kuulostaa niin samalta toi sun kertomus kun mun. Ei niihin kannata liikaa luottaa. :) Ei joo oikein viitsi yleisesti paikan nimeä mainita. Melko suosittu paikka kuitenkin.

        joo no siis sillee suosittu mut siis eimikää sellai kovin iso mesta tai sillee:D no täs viel aika samaa menol mennää, soitellaa joka pv ja tällee. en tiiä mitä teen. no ehkä tää täst alkaa koht mennä ohi jo :)


      • juup---
        suomiblondi kirjoitti:

        joo no siis sillee suosittu mut siis eimikää sellai kovin iso mesta tai sillee:D no täs viel aika samaa menol mennää, soitellaa joka pv ja tällee. en tiiä mitä teen. no ehkä tää täst alkaa koht mennä ohi jo :)

        Minun tekisi kyllä mieleni paljastaa kaikista kauheimman turisti pillumagneetti ravintolan nimi Alanyassa. Aina kun käveli ohi niin jo joku oli kimpussa!! Niinhän niiden mottokin kuuluu: Your satisfaction is our priority. Tämä ravintola oli myös lähellä cleopatra rantaa.


      • ravintola
        juup--- kirjoitti:

        Minun tekisi kyllä mieleni paljastaa kaikista kauheimman turisti pillumagneetti ravintolan nimi Alanyassa. Aina kun käveli ohi niin jo joku oli kimpussa!! Niinhän niiden mottokin kuuluu: Your satisfaction is our priority. Tämä ravintola oli myös lähellä cleopatra rantaa.

        juup--- Paljasta vaan, että osataan välttää kyseistä paikkaa! :)


      • juup--
        ravintola kirjoitti:

        juup--- Paljasta vaan, että osataan välttää kyseistä paikkaa! :)

        Picasso.


      • blondi two
        suomiblondi kirjoitti:

        no en viitsi nimeä mainita mutta ei ollut basaarialueella vaan cleopatra rannan lähellä :) ilmottele jos vielläkin ajattelet samaa ravintolaa kuin minulla :)

        Myös minun uteliaisuuteni heräsi, ettei vaan olisi sama ravintola ja mies? Mulle se enää harvemmin texittelee.


      • juup--
        blondi two kirjoitti:

        Myös minun uteliaisuuteni heräsi, ettei vaan olisi sama ravintola ja mies? Mulle se enää harvemmin texittelee.

        Tuossa se ravintola lukkee ylempänä missä minä ainakin sain tuota ahdistelua kokea :D


      • bjhhhh
        juup-- kirjoitti:

        Tuossa se ravintola lukkee ylempänä missä minä ainakin sain tuota ahdistelua kokea :D

        Onko kenellekkään tuttu alanyasta Cha Cha Bar?
        Sijaitsee siis kleopatra rannan lähettyvillä. Siellä kans aikamoisia pillumagneetteja töissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe