Paskahousu ollut taas täysin varma susihavainnosta
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2232890&pos=hl-sa-3
naurun paikka
Rakit taas
5
260
Vastaukset
- iskijälleen
Susi on luonteeltaan kulkuri. Siksi se vaeltaa yhdessä yössä pitkiäkin matkoja jopa sinne betonikylien ihmeteltäväksi.
- !!Q
No ei olisi kyllä ollut mikään ihme,että nämäkin olisivat olleet oikeita susia.
Sudet ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti viime vuosina ja kaatolupia tarvittaisiin vähintään sata, joka vuosi.
Esim. mökkimme pihalla tuolla Itä-Suomessa on suden jälkiä rantamudassa. Jos vielä löytyy jälkiä, niin lähtee kyllä kaatolupahakemus riistanhoitopiiriin. !!Q kirjoitti:
Sudet ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti viime vuosina ja kaatolupia tarvittaisiin vähintään sata, joka vuosi.
Esim. mökkimme pihalla tuolla Itä-Suomessa on suden jälkiä rantamudassa. Jos vielä löytyy jälkiä, niin lähtee kyllä kaatolupahakemus riistanhoitopiiriin.hysteerinen apina kun noin pelkäät sutta. Minä otan susianalyysin kautta pelkuria kädestä kiinni ja tarjoan apua ja turvaa. Älä pelkää, tuskin joudut susien raatelemaksi.
- äläpä turhaan
!!Q kirjoitti:
Esim. mökkimme pihalla tuolla Itä-Suomessa on suden jälkiä rantamudassa. Jos vielä löytyy jälkiä, niin lähtee kyllä kaatolupahakemus riistanhoitopiiriin.lupia ennenkään jälkien perusteella ole myöntänyt, eikä myönnä. Ensin pitää kapiluihun aiheuttaa kotieläinvahinkoja, sitten anomuksella on jo mahdollisuus mennä läpikin.
- jtk762
Susianalyytikko kirjoitti:
hysteerinen apina kun noin pelkäät sutta. Minä otan susianalyysin kautta pelkuria kädestä kiinni ja tarjoan apua ja turvaa. Älä pelkää, tuskin joudut susien raatelemaksi.
analyysiä alkaa pukata. Anaalista on jo lykännys jos jonkinmoista tuotetta, eipä senpuoleen samaa tavraa se on analyysikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058859Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723268- 171744
- 771136
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65920