Tota osaako kukaan sanoa...
mut pahoinpideltiin noin kolme viikkoa sitten, ja huomenna saan tietää joudunko leikkauspöydälle. En vaatinut aluksi mitään, mutta jos joudun nyt leikkauspöydälle, ja tekijä ei sitä vapaaehtoisesti maksa, niin onko liian myöhäistä oikeusteitse/poliisin kautta vaatia maksua, tehdä rikosilmoitusta tms? Tai miten tässä kanattaa toimia.
Paikkakuntana espoo, soitin poliisille (en siis 112 tms) vaan ihan siihen toiseen ei kiirrelliseen numeroon ja kerroin et pitäs saada tietää enemmän, ehdin siis vaan kertoa että mut pahoinpideltiin ja kysyin että pitäs saada tietää enemmän ja että soitinko oikeaan numeroon niin minulle vastasi mies vain että odotappa pikku hetki, ja pisti mut uudelleen jonottaa, noh puhelin soi noin 5min. ja sitten kuului luurin noston kaltainen ääni ja puhelu olikin poikki. Tiedä sitten että miksi...
Mutta joo, onko liian myöhäistä, vakuutusta ei ole, ja olen työtön, ja voin sanoa että nyt mulla on todella iloinen fiilis, suorastaan iloitsen elämistä. Ja huomenna saan tietooni odottaako leikkauspöytä.
Saisko nopeeta apua ?
pahoinpidelty
2
645
Vastaukset
- myöhäistä!
Ei ole mitenkään myöhäistä tehdä rikosilmoitusta kolme viikkoa sitten tapahtuneesta pahoinpitelystä. Rikosilmoituksen voit tehdä netin kauttakin, tai sitten ihan kävellä lähimmälle poliisiasemalle ja tehdä sen siellä. Siellä kertovat miten asia lähtee etenemään. Tee ilmoitus kuitenkin pikimmiten, mieluiten heti.
- kohtalotoveri
Pahoinpitely vanhenee rikoksena kahdessa vuodessa eli sinulla on aikaa tehdä rikosilmoitus 2 vuotta. Pyydä lääkäriltä kaikki lausunnot ja jos sinulla on joku silminnäkijä tapahtuneelle sen parempi, menee todennäköisesti sovitteluun tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614238KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1232865Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452292Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?302016- 241853
- 281566
- 801541
- 191457
- 1471347
- 311188