Hejsan !!

GoWest

OLen kovasi koittanut saada selville kuinka paljon maksaa koiran lennättäminen U:S:A;sta suomeen. Ajattelin nääs tilata Ylämään valkoisen terrierin sieltä kun myyntihinta on vain 500$, täällä yksi karvapallo maksaa jo 1100€... !
Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia, onko koira sitten vastannut odotuksia ja kuinka hoituu maksupolitiikka ?

6

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotukoirien kasvattaja

En olekaan tuollaisesta rodusta kuullut. Olisiko kuitenkin valkoinen länsiylämaanterrieri???

• GoWest

Joo...Westie on siis se mitä haen
        ( west highlands terrier )

• Pipu
        GoWest kirjoitti:

Joo...Westie on siis se mitä haen
        ( west highlands terrier )

Ei varmaankaan kannata ostaa sikaa säkissä vain sen takia, että säästää rahaa???Ota yhteyttä rotujärjestöön, odotusajat rodulla ovat pitkät, siinä odottamalla saat jo rahat kokoon. Sitä paitsi ei rahanmeno lopu siihen, kun pennun kotiin saat. Oletkos varmasti nyt miettinyt koiranpennun ottamista asiaan kuuluvalla tavalla,ei taida olla rotukaan ihan selvä(west highlands terrier)

• GoWest
        Pipu kirjoitti:

Ei varmaankaan kannata ostaa sikaa säkissä vain sen takia, että säästää rahaa???Ota yhteyttä rotujärjestöön, odotusajat rodulla ovat pitkät, siinä odottamalla saat jo rahat kokoon. Sitä paitsi ei rahanmeno lopu siihen, kun pennun kotiin saat. Oletkos varmasti nyt miettinyt koiranpennun ottamista asiaan kuuluvalla tavalla,ei taida olla rotukaan ihan selvä(west highlands terrier)

Jaa-ha, no enhän minä nyt varsinaisesti itselleni ole koiraa hommaamassakaan vaan kahdelle tyttärelleni jotka ovat kohta kaksi vuotta hinkuneet tätä Westietä!
        Luulen kuitenkin että koti koiraksi kun tätä yksilöä hankin , että rahani riittävät . Kysyin nyt vaan kokemuksia ed. mainitusta asiasta joten olisin kiitollinen tiedoista.

• demy

Haluatko todella tuoda USA:sta asti koiran??! Koira on monia tunteja yksin kylmässä, pimeässä tilassa ahdattuna pieneen koppiin, eikä kukaan hoida sen ruokailua tms!! Amerikan kasvattajatkaan tuskin mielellään myyvätä Suomeen asti koiriaan, jo pelkän matkan takia! Hinnat eivät ole juurikaan erilaiset, ja muista että matkakulut ovat suuri lisä tuohon pennun hintaan!

Suosittelisin että hankit koirasi kotimaasta, säästät rahojasi ja koirasi tuommoisilta kokemuksilta. Ja mitäs sitten kun koiralla esiintyykin jokin vika? Lähetätkö sen takaisin Atlantin yli kasvattajalle näytille? Eihän tuommoisessa ole mitään järkeä, ellei ole kasvattaja ja valmis hakemaan koiran itse. Mieti ennen kuin pistät koirasi matkustamaan niin pitkän matkan.

• sireeni50

HEI! Minulla on WESTterjeri ja täysin puhdasrotuinen, nyyd halumme poikakaveria Porvoosta...itse asun eestimäellä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      165
      3557
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2482
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1129
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1050
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe