OLen kovasi koittanut saada selville kuinka paljon maksaa koiran lennättäminen U:S:A;sta suomeen. Ajattelin nääs tilata Ylämään valkoisen terrierin sieltä kun myyntihinta on vain 500$, täällä yksi karvapallo maksaa jo 1100€... !
Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia, onko koira sitten vastannut odotuksia ja kuinka hoituu maksupolitiikka ?
Hejsan !!
6
471
Vastaukset
- rotukoirien kasvattaja
En olekaan tuollaisesta rodusta kuullut. Olisiko kuitenkin valkoinen länsiylämaanterrieri???
- GoWest
Joo...Westie on siis se mitä haen
( west highlands terrier ) - Pipu
GoWest kirjoitti:
Joo...Westie on siis se mitä haen
( west highlands terrier )Ei varmaankaan kannata ostaa sikaa säkissä vain sen takia, että säästää rahaa???Ota yhteyttä rotujärjestöön, odotusajat rodulla ovat pitkät, siinä odottamalla saat jo rahat kokoon. Sitä paitsi ei rahanmeno lopu siihen, kun pennun kotiin saat. Oletkos varmasti nyt miettinyt koiranpennun ottamista asiaan kuuluvalla tavalla,ei taida olla rotukaan ihan selvä(west highlands terrier)
- GoWest
Pipu kirjoitti:
Ei varmaankaan kannata ostaa sikaa säkissä vain sen takia, että säästää rahaa???Ota yhteyttä rotujärjestöön, odotusajat rodulla ovat pitkät, siinä odottamalla saat jo rahat kokoon. Sitä paitsi ei rahanmeno lopu siihen, kun pennun kotiin saat. Oletkos varmasti nyt miettinyt koiranpennun ottamista asiaan kuuluvalla tavalla,ei taida olla rotukaan ihan selvä(west highlands terrier)
Jaa-ha, no enhän minä nyt varsinaisesti itselleni ole koiraa hommaamassakaan vaan kahdelle tyttärelleni jotka ovat kohta kaksi vuotta hinkuneet tätä Westietä!
Luulen kuitenkin että koti koiraksi kun tätä yksilöä hankin , että rahani riittävät . Kysyin nyt vaan kokemuksia ed. mainitusta asiasta joten olisin kiitollinen tiedoista.
- demy
Haluatko todella tuoda USA:sta asti koiran??! Koira on monia tunteja yksin kylmässä, pimeässä tilassa ahdattuna pieneen koppiin, eikä kukaan hoida sen ruokailua tms!! Amerikan kasvattajatkaan tuskin mielellään myyvätä Suomeen asti koiriaan, jo pelkän matkan takia! Hinnat eivät ole juurikaan erilaiset, ja muista että matkakulut ovat suuri lisä tuohon pennun hintaan!
Suosittelisin että hankit koirasi kotimaasta, säästät rahojasi ja koirasi tuommoisilta kokemuksilta. Ja mitäs sitten kun koiralla esiintyykin jokin vika? Lähetätkö sen takaisin Atlantin yli kasvattajalle näytille? Eihän tuommoisessa ole mitään järkeä, ellei ole kasvattaja ja valmis hakemaan koiran itse. Mieti ennen kuin pistät koirasi matkustamaan niin pitkän matkan. - sireeni50
HEI! Minulla on WESTterjeri ja täysin puhdasrotuinen, nyyd halumme poikakaveria Porvoosta...itse asun eestimäellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949