Etsitään perinteisten kirjeiden kirjottajia.

kirjeystäviä kaipaa

Hei,

Olen 22-vuotias opiskelija nainen Kanta-Hämeen alueelta. Harrastan lenkkeilyä, ratsastusta, tanssimista, lukemista ja elokuvien katselua.

Etsin itselleni luotettavaa kirjeystävää, joka kirjottelisi mielellään "vanhanaikaisia" kirjeitä. Iällä, paikkakunnalla yms. asialla ei ole merkitystä, jos vaan kirjoitat mielenkiintoisia kirjeitä.

Voin sitten myöhemmin antaa s-postiosoitteen tätä kautta, (jos haluat kertoa itsestäsi lisää) jotta voin ilmoittaa osoitetietoni.

1

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikäläinen kirjoittelee vielä "etanapostia",jolla nimityksellä siis kirjeenvaihtoa olen kuullut puhuttavan.Olen 19-vuotias ja asustelen tällä hetkellä Järvenpäässä,Etelä-Suomessa.

Ja voisin säästää sut kirjoittamisen vaivalta,niin voit pistää mulle mailia osoitteeseen [email protected] jos siis passaa? :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      46
      2170
    2. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      49
      1978
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      1904
    4. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      34
      1574
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1268
    6. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      267
      1230
    7. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      63
      1182
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      56
      997
    9. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      992
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      924
    Aihe