Eli kun tekisi niin saaatanasti mieli hommata crossi kypärä mutta on nämä vitun rillit ja piilarit tai leikkaukset tulevat vitun kalliiksi.....Onko olemassa silmälaseille sopivia crossi kypäriä jotka eivät maksa esim. yli 100 euroa?ne suojalasit minulla jo on mutta kunnon kypärä puuttuu...edellinen kypärä oli paras mahdollinen mutta silmälasit menivät paskaksi kun niitä tunki kypärään
eli olkaa kilttejä ja kertokaa niitä merkkejä joihin OIKEASTI passsaa rillit
rillit ja crossikypärä?
pewperperkelrkelrke
2
489
Vastaukset
- takachi
Takachin crossipottiin pitäis sopii. Ainakin mun kaverin rillit sopii sen takachiin.
- Aikamiehekästäkö?
Mitä ovat "vitun rillit"?
Jokin gynekologin väline vai poikasen miehekkääksi tekevä sanonta?
Kuinka paljon rahaa on "vitun kallis"?
Tuo mainittu kapine tai oikeammin sen kantaja tulee monesti hyvin kalliiksi, mutta tarkempi
rajaus olisi paikallaan. Onko se Sinun pieni viikkoraha - 20€ - jonka isukilta saat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744