tissi ongelmia!

Jeejeejeejeeejee

Joo eli onko kellään mitään hyviä niksejä siihen,miten voisin hölkätä ja harrastaa muutakin liikuntaa ilman että isoihin rintoihini ei koskisi?:s Hölkätessäkin ne ovat tiellä ja painavat. Olen testannut urheiluliivejä mutta ne eivät ole kauhean hyvät. Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa? Jos on,mitä olet tehnyt tässä tilanteessa?

Kiitos !!

6

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaniS.

suosittelen uimista, käytän itse.

• Peccan

Älä hälkkää, kokeile sauvakävelyä. Toinen vaihtoehto on vaihtaa jumpsuttava hölkkätyylisi rullaavaan askeleeseen, jolloin vartalosi yläsuuntainen liike vähenee minimiin (ja muutenkin hyödyt raskaammasta lihastekniikasta).

Käytä kaksia urheiluliivejä TAI mene isoimpaan urheilukauppaan jonka vaan löydät ja vaadi palvelua. Osta varmuuden vuoksi pari kokoa liian pienet, koska materiaali venyy käytössä - ostin yhdet jotka oli ekan kuukauden tosi hyvät, nyt lähinnä kangaspussi...

Tietystä koosta ylöspäin se tahtoo olla niin ettei mikään estä ryntäitä rytkymästä ilman että rintakehän laajenevuus = hengityskapasiteetti kärsii. Onneksi olen jo kaukana koululiikunnasta!

• Rintsikat

Ovat kyllä parhaat, joita olen kokeillut samaan vaivaan. Aika hinnakkaat, mutta mielestäni hintansa arvoiset.
      Viimeksi ostin Style B 4490 (en ole ihan varma tuosta mallikoodista, kun lappu on hieman haalistunut) ja voin kyllä suositella.
      En juokse, mutta muuten liikun paljon. Ainakin minulla kestävät käytössä useamman vuoden.

• Pammela

käytän ainakin kaksia, siihen vielä sloggin toppia päälle, tosin nekin voisi olla ryhdikkäämpiä, mutta väitän että jos laitat 4-5 liivit päällekkäin, ei kovin hötky. isorintaisuus on lisääntynyt, valmistajat tulee perässä. ehkä ne vielä keksii hyvät.

• fjhghjghj

Osta liian pieni urheilutoppi. Mulla on isot c-kupit ja ostin s-kokoset kun ei isompia ollut. Aikansa tisuja saa sinne asetella mut sitten pysyy kyllä jämptisti paikallaan. Ei hylly eikä lölly mihinkään suuntaan.

• Ulla Uhkea

Olen kokoa D75 ja pidän hölkkäämisestä. Minulla oli sama ongelma mutta löysin siihen ratkaisun.

Unohda sporttiliivit, joista ei ole todellakaan mitään hyötyä pururadalla. Niin monet olen niitä testannut. On hienot materiaalit, upeat logot ja mahtava hintakin, mutta mitä iloa isotissiselle on kupista jossa ei ole sauman saumaa tukemassa?

Ostin ns. povea pienentävät liivit, joiden mainostettiin pienentävän jopa kaksi kuppikokoa. Ja huom, mitä enemmän saumoja kupin kohdalla, sen tukevammat. Malli todellakin l i t i s t ä ä tisuni litteäksi kroppaan kiinni ja hölkkääminen on todella nautinnollista! Tehoa lisää puuvillainen toppi liivien alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4447
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe