Lupasit olla poissa foorumilta vuoden, mutta oletkin ollut kovin innokas kirjoittelemaan ajatuksia. Voisitko kommentoida tätä asiaa, miksi mielesi muutui. Kysymys on asiallinen ja haluan siihen loogisen selityksen.
Kysymys Leksalle
5
275
Vastaukset
- Butler
osaa vastata asialliseen kysymykseen, mutta tämähän kuvastaa mielen muuttumista sinne tänne. Siis onko esim. politiikko uskottava, jos mieli muuttuu totaalisesti päivän aikana. Äänestäisitkö sinä tätä henkilöä. Leksa on yrittänyt tuoda esiin omaa profettaansa, mutta onko se uskottavaa ?? Onko myös uskottavaa luottaa esim. shy;n, jota Leksa puolustaa...? Ei minusta...
- hömpästä
SHY-Leksna aretalogia ei ole ainoa huuhaajuttu hypnomaailmassa. Luepa uusin Blogi. Ei laiteta linkkiä eikä mainita Nimeä etteivät yrittäjä-aktivistit hermostu.
- Butler
Leksa et vastaa ????
- ökklll
Kannattaisiko kuitenkin olla enemmän huolissaan sananvapaudesta alallanne? Eikös täältä taas putsattu pois tiedusteluketju menneiden elämien kaiusta jota tuossa shy:ssä on harjoitettu? Veikkaan että poisputsauksen syy oli se, että asialliseen viestiin oli liitetty linkki Siihen Blogiin, josta aktivistit ei tykkää: "Kuitilla vai ilman?"
- Butler
se menee...mystinen maalliikkoliike toi "piip".. Täytys oikein tehdä laajempi tutkimus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285