Sellasta vaan meinasin että nyt uuden Final Fantasyn läpi pelanneena heräsi kiinnostukseni lajityypin peleihin ja nimen omaan näihin pc-puolella oleviin. Niin en siis ole aikaisemmin tämän tyylisiä pelejä pelannut, joten kyselen vähän mielipiteitä kun tämä on ainut jonka tiedän nimeltä. Mitä muita vastaavan laisia olisi tarjolla kuin WoW, eli mitä suosittelette vai juuri tätä?
Onko hyvä peli?
12
695
Vastaukset
- autoloot
odottamaan muutaman kuukauden ja ostamaan Guild Wars 2, koska kaikki tähän mennessä julkaistut videot ja jutut pelin tiimoilta vaikuttaa todella paljon paremmalta kuin WoW ja itse pelasin 2,5 vuotta wowia ja se muuttui päivä päivältä enemmän lapsille suunnatuksi peliksi esim. instat ja raidit melkoisia facerolleja ja ilmaisia epiccejä vaikka muille jakaa.
- autoloot
1 esimerkin, Wowissa tehtävän kuvauksessa vaikka orcit hyökkäävät kylään ja tehtävänäsi on tappaa 10 orcciä, no sitten menet paikalle niin ne orcit keräävät siellä kukkasia ja yksikään ei ole hyökkäämässä minnekkään, mutta GW2 sama tehtävä niin ne todellakin hyökkäsi sinne kylään ja mikäli et tappaisi niitä ne tuhoaisi kylän ja se myös pysysi tuhottuna eikä korjautuisi itsellään tehtävän tehtyäsi.
- ...
autoloot kirjoitti:
1 esimerkin, Wowissa tehtävän kuvauksessa vaikka orcit hyökkäävät kylään ja tehtävänäsi on tappaa 10 orcciä, no sitten menet paikalle niin ne orcit keräävät siellä kukkasia ja yksikään ei ole hyökkäämässä minnekkään, mutta GW2 sama tehtävä niin ne todellakin hyökkäsi sinne kylään ja mikäli et tappaisi niitä ne tuhoaisi kylän ja se myös pysysi tuhottuna eikä korjautuisi itsellään tehtävän tehtyäsi.
lol faillaat raskaasti
- ms.sylvanas
autoloot kirjoitti:
Olen tainnu tuon kyseisen questin sitten missata, kun ei ne pahemmin hyökkäile (npc:t ainakaan), saati sitten keräile kukkasia hyökätessään ;)
Wow on.. uudelle pelaajalle varmasti hieno ja ihmeellinen. Itselleni ainakin oli, mutta sitten kun se haluttu lvl 80 saavutettiin, muuttui koko peli melko tylsähköksi ja itselläni menikin se sitten alttien laittamiseen. Onhan wowissa paljon pientä näperrettävää vielä levelillä kasikymmentäkin, mutta parasta peliaikaa omasta mielestäni on se levutusaika. ms.sylvanas kirjoitti:
Olen tainnu tuon kyseisen questin sitten missata, kun ei ne pahemmin hyökkäile (npc:t ainakaan), saati sitten keräile kukkasia hyökätessään ;)
Wow on.. uudelle pelaajalle varmasti hieno ja ihmeellinen. Itselleni ainakin oli, mutta sitten kun se haluttu lvl 80 saavutettiin, muuttui koko peli melko tylsähköksi ja itselläni menikin se sitten alttien laittamiseen. Onhan wowissa paljon pientä näperrettävää vielä levelillä kasikymmentäkin, mutta parasta peliaikaa omasta mielestäni on se levutusaika.Kyllähän se levutus on mukavaa, ja maailmaan tutustuminen ja tutkiminen. Mutta ei se 80 tasolla lopu, eikä tosiaan ole mitään"pientä näperrettävää", varmasti ei tekeminen lopu ennen kuin lisäosa tulee.
- rotta123123
Termak kirjoitti:
Kyllähän se levutus on mukavaa, ja maailmaan tutustuminen ja tutkiminen. Mutta ei se 80 tasolla lopu, eikä tosiaan ole mitään"pientä näperrettävää", varmasti ei tekeminen lopu ennen kuin lisäosa tulee.
wow on hyvä peli oon 52lvl ja on horde ja peli on hyvä ai on kul tehdä uuden tyypin kannatan wow peliä
- Jellunakatti
No ainaki catan myötä wowin vanhat homeiset paikat on vihdoin päivitetty, niin oon sitä mieltä että kannattaa kokeilla.
- on
Minulla on jo pari raidgearin omaavaa hahmoa ja joka classia ja racea matalalevuisissa; silti joka päivä töiden jälkeen keksin jonkun pikkuprojektin pelistä.
Questeista on pakko valikoida mitä viitsii tehdä, mutta koska wow on tiimityötä ja aina ihan mukava muodostaa grouppeja chattailla niissä tai dungeoneissa ja pienen porukan battleissa kuten arathi ja wsg.
Voi myös esim. hunterilla solota jotan instanssia, sillä idea on suunnata haasteisiin jostain boarhuntingista.
Hyvä realmi vaan etsimään:).
- eudakus
mulla on kolme lvl 90 mut on nii tylsää et ei keksi mitää tekemist ku ei jaksa levuttaa
- Ihan ok.
Jos olet pelannut nyky rs niin tämä 1000 kertaa parempi.. nyky rs surkee ja epäonnistunut kopio tästä pelistä.
- ihan ok
TOsin tässä pelis se huono puoli että liian nopeeta saa 90lvl.. vois sanoo että kun loggaa sisää on jo melkeen 90 lvl.. niin se into kyllä siinä menee ajan myötä
- Se joku jännä
Siinähän on myös se idea että tehdään ukkoja lisää ja se on myös mahdollista... Ettei aika lopu jos tutustuu jokaiseen raceen ja Classiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446