Olen Kolumbialais-tyttö Sasha, jonka isä istuu linnassa kokaiinin maahantuonnista.
Asun serkkuni kaiman kanssa Kontulassa kerrostalossa kolmannessa kerroksessa, Hagertin ja Muhammed-Al-Alhan välissä.
Se oli kasin disko kait, olin siellä sellases ihkussa tikru-asussa ja pumpulia laitettuna tisseihi.
Njoo, kattelin ettei ketään kundeja näy missään ni menin "puuteroimaan nenääni".
Kun tulin vessasta maailma näytti aivan erilaiselta, pian eräs poika tuli kysymään lähtisinkö pihalle röökille.
Totta kai lähdin, poitsun kanssa poltettiin yhdet röökit ja hän kysyi lähtisinkö heille polttamaan lisää.
Olin halolla päähän lyöty, mutta lähdin. Pyytäjä oli Jonne - koko koulun halutuin poika.
Heti kun pääsimme heidän talolleen otin housut pois ja olin tuhannen kliimaksissa! Huusin Jonnelle, että nyt munaa nyt munaa!! Jonne katsoi minua oudosti, sillä tilanne oli hänelle outo.
- Mitä vittua te siellä Kolumbiassa oikein saatte kasvatukseen? Mietti Jonne samalla kun riisui housujaan.
- Meillä on vanhat perinteet, vastasin sillä ajattelin että totuus saattaisi muuttaa erektiokulmaa turhan paljon huonompaan suuntaan.
- Nyt sää huora saat kyytiä! Sano Jonne ja tuuppasi ykkösellä pohjaan! Ai että kuinka mukavalta se tuntui, hänen kyrpänsä ei ollut mitään entisen pojan mulkku- tasoa vaan keskostasoa, 2,5 kiloa ja 29 senttiä!
Veri purskahti neitseellisestä emättimestäni raakasti, mutta en antanut sen häiritä! Que pasa seniores, ajettelin, höpisin englannin Kolumbiaksi You fuckin' maricón jos sulta jonkun kiertopalkinnon saan, mutta siinä tilanteessa olin niin extaasissa ettei paremmasta väliä!
- Uh ah ! huusin, ja pian sain räjähtävien orgasmien sarjan!
Tämän jälkeen otin Jonnelta poskeen ja häneltä tuli puolen litran lastis suoraan poskeeni!
- Miltä maistuu, kysyi Jonne.
- Vähän on hapanta, mutta hyvää! Vastasin, ja nielin kaiken.
Tämän jälkeen palasimme takaisin Diskoon ja muut tytöt katsoivat minua kateudesta vihreänä, kun kerroin mitä olimme tehneet. :)
Tyllerön Spermainen ekakerta
Haveagoodtrip
3
19888
Vastaukset
- dididou
tosi teennäine;s
- tosi kova panomies
hyvä tarina, voisit kirjotella vähän lisää.
- nauroinpaljon
iha vitun uskottava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177