Ajatelkaapa: jos joku keksisi levittää teoksia tai pitää piraattisivustoa yllä WLAN-yhteyden kautta, kukaan ei voisi tehdä asialle mitään!!! WLAN:iahan ei pysty jäljittämään. Jos olet napannut naapurin netin tai alakerran toimiston huippunopean yhteyden, olet täysin jäljittämättömissä! Olisi piraateill loistava tilaisuus, jos vain älyäisivät...
Vastaukset 5
- 12+3
MAC osoite paljastaa sinut.Jokaisessa oma ja jos olet ostanut uutena koneen on tuo mac osoite kytkettävissä suoraan sinuun jos viitsivät jäljittää ja satut asumaan vielä lähellä kaapattua wlan yhteyttä eli voidaan jäljittää.
Nykyisin alkaa vain olla valveutuneet ihmiset jotta yhteys on salattu ja salasanan takana.- ...
Jos reititin on perusasetuksilla se on helppo resetoida käytön jälkeen. Verkkokortteja löytyy myös joka kierrätyskeskuksesta.
- Joo...
... kirjoitti:
Jos reititin on perusasetuksilla se on helppo resetoida käytön jälkeen. Verkkokortteja löytyy myös joka kierrätyskeskuksesta.
Mutta nuo MAC-osoitteet eivät ole sen paremmin poliisin, kuin operaattorinkaan tiedossa! Ainoa, jolta nämä saattaisi saada on valmistaja, joko koneen tai kortin, mutta todennäköisesti eivät pidä mitään listaa noista... Joten rauhassa vaan.
- ...........
Joo... kirjoitti:
Mutta nuo MAC-osoitteet eivät ole sen paremmin poliisin, kuin operaattorinkaan tiedossa! Ainoa, jolta nämä saattaisi saada on valmistaja, joko koneen tai kortin, mutta todennäköisesti eivät pidä mitään listaa noista... Joten rauhassa vaan.
Lisäksi lähes kaikkien verkkokorttien MAC-osoitteen voi muuttaa joten eipä se jäljitys onnistu....
- moootonet
........... kirjoitti:
Lisäksi lähes kaikkien verkkokorttien MAC-osoitteen voi muuttaa joten eipä se jäljitys onnistu....
Ja Wlaneja saa muutamalla eurolla USB tikkuina, eli se niistä Mac osoitteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510