Tarkoituksena olisi luoda oma Teamspeak 3 serveri, mutta tuli hieman mutkia matkaan. Hain clientin sekä serverin virallisilta kotisivuilta, ja clientti toimii ihan hyvin. Ongelma on serveri luomisessa. Aloittaessani serverin, näytön alanurkkaan ilmestyy vain Teamspeak 3 ikoni, jossa on pieni punainen valo. Kun siitä painaa, ei ole muita vaihtoehtoja kuin about ja exit. Jos käytän default porttia ja omaa IP-osoitetta clientissä, yrittäessäni yhdistää omalle serverille, kestää vain hetken ja ohjelma ilmoittaa, ettei pysty yhdistämään. En löydä myöskään mitään config tiedostoa, josta voisin asetuksia säätää. Ystäväni koitti omalla koneellaan, mutta tulokset olivat samat.
Kyllähän noita ilmaisia Teamspeak servuja löytyy muutenkin, mutta tarkoituksena olisi luoda oma ja käyttää kyseistä modia: http://www.armaholic.com/page.php?id=11339
Jos joku osaa avittaa, niin kiitos.
Teamspeak 3 serveri
Teamspiikkeri
3
1563
Vastaukset
- Teamspiikkeri
No ongelma selvisi. Erehdyin katsomaan huonosti tehtyä tutorial-videota. Näköjään pitääkin kirjoittaa localhost, eikä omaa ip-osoitetta, kun joinii omalle servulleen.
- loudspeaker
Paljonko TeamSpeak maksaa jos sen asentaa omalle serverille?
- Tuntematon37
Ei mitään se on FreeWare tai ShareWare. oma servuni on lolispeak.dtdns.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502