olla yksinäinen.
miksette te miehet sitä tajua? miestuttuni ruikuttaa jatkuvasti, kun ei ole naista, kun ei siitä jutusta tullut mitään, kun ei kukaan tällaista halua... rypee entisessä muijassaan ja ainoa, mitä keksii naisille puhuttavaa on juuri tämä entinen. monet kerrat olen vierestä kauhulla kuunnellut, kun alkaa iskeä naisia kertomalla entisen naisensa mielenterveysongelmista ja millaista helvettiä suhde oli. usein on katsellut näitä naisia jo pidemmän aikaa, muttei osoita minkäänlaista mielenkiintoa naista kohtaan - siis kysele naisen taustaa ymsyms. ei suostu puhumaan mistään muusta kuin omasta kurjasta elämästään, usein kun joku yrittää vaihtaa aihetta, suuttuu.
ei tahdo kuulla syitä, miksi on yksinäinen. syy on aina kurjassa elämässä, ja sitten kun sitä kurjuutta alkaa kaivella, paljastuu ihan hyvä lapsuus ja että kavereitakin on ollut. olen sanonut ihan suoraan, ettei niihin ongelmiin kannata jäädä rypemään, entiset suhteet on entisiä, ja turha sen naisen ongelmia on ottaa henkilökohtaisena loukkauksena. olen sanonut, ettei muijat vaan tahdo kuulla ensitapaamisella koko "traumaattista" elämää eikä etenkään kielteistä suhtautumista naisiin ja omaan itseensä. miehellä on ainakin yksi hyvä ystävä eikä ole pahan näköinenkään, mutta ilmeisesti äärimmäisen tyhmä kun kuvittelee naisen muuttavan elämän kertaheitolla loistokkaaksi. ei suostu tutustumaan uusiin miespuolisiin ihmisiin, vaikka jatkuvasti ruikuttaa, että kun kaikilla muilla on kavereita, kun mulla ei oo ketään ni en mä viitsi sinne ylimääräiseksi tulla... huonon itsetunnon ymmärrän, mutta tää on jo marttyyrikäytöstä.
kerran kun mies innostui taas jauhamaan yksinäisyydestään, sanoin olevani itsekin yksinäinen. ei mullakaan ole kuin yksi kaveri ja välit perheeseen ajoittain etäiset. alkoi vaahdota siitä, ettei muija voi olla yksinäinen, naisethan saa kenet vaan. muijilla on niin helppoa.....
onko asia tosiaan näin? jos viivalle asetetaan kaksi suht samanikäistä, suht saman elämänkokemuksen omaavaa ihmistä, joista toinen on normaalipainoinen mies ja toinen normaalipainoinen nainen, jääkö vain mies viivalle kun naisella on vientiä? en kysy tätä siksi, etten tietäisi, kokemusta on ja vain pieni osa siitä on kiinni ulkonäöstä. tiedän, että hyvännäköinenkin nainen saa karkotettua miehet, kun alkaa haukkua entistään, odottaa heti avioliittoa tai heittäytyy marttyyriksi.
yhtä hyvin nainenkin voi
28
1691
Vastaukset
- ap
ja kun kyse ei ole tästä ainoasta miehestä, samaa tekstiä kuulee joskus muidenkin miesten suusta. ehkä vaan lievempänä. ja tällä palstalla tää miesten asenne kukkii.
- juttu...
Saman asian on todennut mieskin jolla oli "poikkeuksellisen paljon vientiä". Miehellä oli useita naisvastaajia mm. ilmoituksissaan ja sai tavattuakin useita naisia. Oli jonkun naisen luona tsekannut saman nettisivun profiilin (kirjautumistilanteessa) niin siellä oli ollut vastauksia läjäpäin.
- *-*-*
Naiset saavat toki enemmän huomiota ja aloitteita kuin miehet, mutta aloitteet saattavat olla epämiellyttäviltä henkilöiltä tai miellyttävien kohdalla yksinäinen nainen ei ehkä osaa hyödyntää tuollaista tilaisuutta.
Voisi kuvitella, että samalla lailla kun tuttusi päästessään juttelemaan naisten kanssa alkaa tilittää epäkelpoa elämäänsä väärällä tavalla, myös jotkut naiset tekevät tuota. Yritetään kaataa kaikki sen toisen ihmisen päälle, haetaan siitä toisesta jotain pelastajaa ja hyväksyjää, ja kun se uusi tuttavuus ei olekaan valmis yhdellä kertaa ratkaisemaan ja kestämään kaikkia siihenastisia ongelmia, niin saadaan taas uusi hylkäyskokemus. "Ei sekään ollu musta kiinnostunut oikeasti." - Mies.
Ei.
- nkllklk
Asia on juuri noin.
Naisilla ja miehillä on tietty taso johon he kuuluvat. Jos tasoja mitataan asteikolla yhdestä kymmeneen, niin nainen ei missään tapauksessa koskaan tyydy vähempään kuin sen tasoiseen mieheen kuin hän itse on.
Tehdään heti alkuun selväksi, koska joku kuitenkin väittää että puhun ulkonäöstä, että ulkonäkö ei ole kuin pieni osa tuosta tasosta.
Mies sen sijaan voi ottaa naisen joka on hänen omaa tasoaan alempana.
Tietysti nyt matemaatikot siellä hieroskelevat älynystyröitään ja miettivät että tässä tapauksessa miehellä pitäisi olla enemmän vientiä, mutta asia ei selity pelkästään tilastollisella todennäköisyydellä.
Kun mukaan ottaa biologian ja evoluution, on nainen etsimässä aina parempitasoista miestä ja hän jatkuvasti arvioi tuntemiaan miehiä tuolle asteikolleen. Tämä tarkoittaa sitä että jos naisen näköpiirissä on korkeatasoinen mies, niin siitä huolimatta että mies ei olisi osoittanut minkäänlaista kiinnostusta tuota naista kohtaan, nainen ei tyydy heikompitasoiseen mieheen ennenkuin on vähintään yrittänyt sellaista korkeatasoista miestä johon hän uskoo oman viehätysvoimansa riittävän.
Ellette usko että tämä tasojärjestelmä pitää paikkaansa, niin katsokaa vain lähipiiriänne ja tarkastelkaa sieltä millaisia pareja on. Jos mies on pelkkä työläinen, ehkä työtön, hänellä on huonokuntoinen auto, he asuvat vuokra-asunnossa. Sellaisella miehellä ei ole hyvinpukeutuvaa ja kaunista vaimoa, vaan vaimo on hieman pullukka, pöhöttynyt, hiukset harottavat ja meikkiä ei ole naamassa, tai sitten sitä on niin ettei naisen omaa ihoa alta näy.
Jos tarkastelette tunnettuja julkkispareja, heillä ei ole tuollaisia mies- tai naisystäviä. Essi Pöystikin jätti poikaystävänsä samantien kun sai suuressa maailmassa maistaa hieman paremman tason miehiä. Sellainen hyvätasoinen lähipiiriin kuuluva vaimo omaa taas miehen joka on jonkin seuran johtaja, on aktiivinen esimerkiksi politiikassa tai urheilussa tai muussa järjestötoiminnassa, on ehkäpä luottamusmies tai insinööri hyvällä palkalla. Sellaisella miehellä ei ole työtöntä, huonohiuksista ja pöhöttynyttä susirumaa ämmää kotonaan kuin hyvin harvoin. Mutta jos nainen on vastaavasti mukana järjestötoiminnassa, on luottamusmies tai kunnallispolitiikassa aktiivinen, hänen miehensä on samantasaoinen tai korkeammassa asemassa, mutta ei missään tapauksessa alempitasoinen.
Oikein hyvä esimerkki naisten tasovaatimuksesta on tälläkin palstalla hiljattain kirjoitellut vanhempi naishenkilö joka etsi yksinäisyyteensä seksiseuraa. Hänelle ei riittänyt mikään hieman ylipainoinen hissukka, vaan hän kaipasi timmin vartalon omaavaa adonista ja sen vuoksi hän hyvin jyrkästi torjui kahden seuraansa tarjonneen asiallisen miehen ehdotukset.
Jos kolmikymppisellä tulee ero, on paljon todennäköisempää että kolmikymppinen nainen saa seuraa kuin että samanikäinen mies saisi enää seuraa, ellei mies ole sosiaalinen pärjääjä ja siis hyvätasoinen mies. Tietenkin mitä vanhemmaksi käydään, sitä jyrkemmäksi kontrasti muuttuu.- jää viivalle
Pieniä loogisuuseroja viestissäsi on.
Esim. tuo Essi Pöysti. Ei kyse ole pelkästään "paremman tason" miehistä vaan kyse on myös siitä, että jos liikutaan täysin eri piireissä niin yhteinen aika jää helposti vähäisemmäksi ja siitä seuraa lähes väistämättä ero. Sen takia monet eroavatkin jos toinen pääsee julkisuuteen.
Pitää myös muistaa että tuo "tason mittaaminen" on hyvin monimutkainen juttu ja ei suinkaan tarkoita aina naisilla ulkonäköä ja miehillä koulutusta yms. vaan myös muitakin ominaisuuksia. Yleensä miehet jotka ovat sosiaalisesti aktiivisia saavat myös helpommin naisia, koska naisille on sosiaalisuus tärkeää. Tämä ei tarkoita sitä että miehet muuten menestyisivät hyvin vaikkapa työ tai muusssa elämässä mutta juuri tuo sosiaalisuus on se tärkein pointti.
Nettikin on toiminut isona mullistajana suhde-asioissa. Seuran hakeminen on entistä helpompaa ja kätevämpää. Miehet etsivät enemmän mm. seksiseuraa ja muutakin seuraa netin kautta ja tämän takia miesten on paljon vaikeampaa saada vastauksia. Osittan se johtuu juuri tuostakin, että naiset etsivät parempitasoisia miehiä ja tämän takia eivät helposti vastaa heikoimman statuksen omaaville miehille. - sgdjgliö
Öh, ensin sanot että ulkonäkö on vain pieni osa tasosta, mutta naisten kohdalla puhut pelkästään ulkonäöstä.
- pientä rajaa
Essi Pöysti Seurustelee edelleen saman miehen kanssa kuin ennen missivuottakin. Kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kuin täällä leikkii keittiöpsokologia. Kuuleman mukaan mies on DI.
- Ihmisen raato
Mahtanenko olla tuo
>Oikein hyvä esimerkki naisten tasovaatimuksesta on tälläkin palstalla hiljattain kirjoitellut vanhempi naishenkilö joka etsi yksinäisyyteensä seksiseuraa. Hänelle ei riittänyt mikään hieman ylipainoinen hissukka, vaan hän kaipasi timmin vartalon omaavaa adonista ja sen vuoksi hän hyvin jyrkästi torjui kahden seuraansa tarjonneen asiallisen miehen ehdotukset.
...en kuitenkaan muista että olisin "hyvin jyrkästi torjunut" ketään. Toki torjun jos ei kiinnosta, mutta että jyrkästi? Lieneekö siis itseni kaltaisia muitakin liikenteessä, eli kun on vakuuttunut siitä ettei kelpaa enää kenellekään parisuhteeseen niin etsitään sitten edes seksiseuraa...
Seksi, jotta onnistuisi, vaatii sen että toisen osapuolen pitää olla kiihottava. Ei sitä naisena pysty ottamaan ketä tahansa tunkemaan SISÄLLE naisen omaan kehoon mikäli miehessä ei ole mitään tällaista tekijää joka saa innostumaan. Johan siinä on paikat kuivat kuin erämaa ja sitten pitää käyttää keinotekoisia liukasteita, ja mitäs järkeä siinä sitten on? Jos nainen haluaa kiihottua ja saada orgasmin, niin tilanteeseen ei kertakaikkiaan voi ottaa mitään säälipillujuttuja mukaan niin että naisen pitäisi pelkkää yksinäisyyttä itseltään ja mieheltä lievittääkseen suostua kenen tahansa pökittäväksi. Jos miehet eivät tätä ymmärrä niin vaikeahan sitä on selittää.
Joku nainen kokee kiihottavaksi massiivisen, lihaksikkaan miehen. Joku pitkän, joku pätkän (kuten minä). Itse olen pariinkin kertaan tuonut netissä esille että kun olin parikymppine, muutama lihava 50-60-vuotias mies vaani minua ja oli jatkuvasti kimpussani, yksi tällainen melkein raiskasi. Jäi pysyvä inho tukevia ja vanhoja miehiä kohtaan, ja jos joutuisin sänkyyn jonkun lihavan miehen kanssa, alkaisin varmaan itkeä. Olisipa erittäin kiihottava tilanne?
Yksinäisillä on varmaankin useinkin kaikenlaisia traumoja ja pelkoja - ei kai sitä niin yksin olisikaan jos ei pelkäisi ihmisiä ja ahdistuisi heidän seurassaan?
Mutta eiväthän miehet voi tietenkään vaivautua ajattelemaan miltä naisesta TUNTUU, kun he ovat päättänet että se on väärin että muija ei huoli juuri heistä. Naisten pitäisi olla sellaisia jakorasioita, naisten pitäisi olla välittämättä omista toiveistaan ja antautua kelle tahansa.
Ja sitten tullaan huorittelemaan ja haukkumaan muutenkin, jos niin tekee.
Se juuri tekee entistä yksinäisemmäksi kun tuntuu että teit niin tai näin niin aina joku on haukkumassa. Itsekin olen vakavasti harkinnut yhtyä lähinnä hieromasauvaan jatkossa niin en sitten vahingossakaan häiritse ketään miestä sillä että haluni ovat vääriä ja minä olen perverssi koska haluan niitä timmejä miehiä, muut eivät kiihota.
- jää viivalle
"onko asia tosiaan näin? jos viivalle asetetaan kaksi suht samanikäistä, suht saman elämänkokemuksen omaavaa ihmistä, joista toinen on normaalipainoinen mies ja toinen normaalipainoinen nainen, jääkö vain mies viivalle kun naisella on vientiä?"
Ikävä totuus on että nainen saa 100% varmuudella mm. seksiseuraa tai "jonkinlaista miesseuraa". Miehellä ei ole minkäänlaista varmuutta siitä saako minkäänlaista seuraa. Seksiseurakin jota on eniten tarjolla on maksullista, mutta silloin pitäisi tietää oikeat kontaktit ja paikat ja olla tarpeeksi rahaa.
Nainen voi treffata useitakin miehiä, joista joku voi sopia. Miehellä voi vaatia paljonkin jo se että saa yhdenkin naisen mukaan tapaamiseen.
Ei tuo silti estä sitä, etteikö mieskin voisi hyvällä tuurilla ja oikeasta paikasta löytää nopeastikin naisen, mutta harvemmin tätä tapahtuu. Naiselle tuo olisi enemmänkin "ajan kysymys" milloin joku löytyisi (jos siihen oikeasti olisi pyrkimystä).- nainen27v
Ainakaan minä en halua sitä pelkkää seksiseuraa, vaan parisuhteen tai ystävän. Ajatus irtoseksistä on lähinnä ahdistava ja pelottava, koska seksi on mulle niin henkilökohtainen asia, mihin pitäisi kuulua mun mielestä ihan oikeaa välittämistä, läheisyyttä ja turvallisuutta. En myöskään kaipaa mitään huorittelua ja haukkumista mitä alkaisi helposti kuulumaan jos nainen harrastaisi yhden yön suhteita..
Mitä parisuhteisiin tulee, niin haluaisin löytää jonkun joka oikeesti välittää musta ja sopii yhteen mun kanssa, en ekaa joka mut huolii. - Ihmisen raato
Käytännössä mieheltä näemmä vaatii jo ihan liikaa että tulisi sinne tapaamiseen asti.
Kesän mittaan minulle kävi jokusenkin kerran niin että mies oli lirkutellut vielä senkin jälkeen kun oli nähnyt kuvani eli tiesi miltä näytän. Lupaili tapaamista ja oli mukamas niin kiimoissaan että, mutta sitten ei vaan kumminkaan saapunut perille asti. Muutamalla oli sentään joku selitys (ei ole varaa bussiin), pari jätti vallan selittämättä ja tulematta. Yksi jopa oli laittanut tekstiviestejä että tulossa ollaan, vaan eipä sitten koskaan tullut. Eikä kertonut syytä.
Lisäksi niistä jotka jollain ilveellä löysivät perille asti 3/4 väitti että pysytään yhteyksissä, mutta heistä ei sitten jälkikäteen kuulunut mitään.
En jaksa uskoa että miehille on vaikeaa saada naista, koska täytyyhän olla parempaa tarjolla jos en kerta kelpaa ollenkaan tai toistamiseen, vaikka on niin lirkuteltu ja lupailtu etukäteen ja jälkikäteenkin!
En toki kuvittele olevani mikään malli, enkä liene erinomaisen jännittävä seksissä, sellaista keskitasoa varmaankin. Mutta eivät nuo miehetkään minun mielestäni mitään herkkupaloja olleet ehkä yhtä lukuunottamatta.
Olen erään ihmisen kanssa keskustellessa saanut kuulla että olisin jotenkin liian helppo, että miestä pitäisi jotenkin uunottaa ja pitää kokoajan varpahillaan, siirrellä tapaamista jne. Enpä jaksaisi moista pelleilyä. Suorana ihmisenä haluan että asiat sovitaan ja pidetään, eikä lupailla sellaista mitä ei voi pitää! - jää viivalle
Ihmisen raato kirjoitti:
Käytännössä mieheltä näemmä vaatii jo ihan liikaa että tulisi sinne tapaamiseen asti.
Kesän mittaan minulle kävi jokusenkin kerran niin että mies oli lirkutellut vielä senkin jälkeen kun oli nähnyt kuvani eli tiesi miltä näytän. Lupaili tapaamista ja oli mukamas niin kiimoissaan että, mutta sitten ei vaan kumminkaan saapunut perille asti. Muutamalla oli sentään joku selitys (ei ole varaa bussiin), pari jätti vallan selittämättä ja tulematta. Yksi jopa oli laittanut tekstiviestejä että tulossa ollaan, vaan eipä sitten koskaan tullut. Eikä kertonut syytä.
Lisäksi niistä jotka jollain ilveellä löysivät perille asti 3/4 väitti että pysytään yhteyksissä, mutta heistä ei sitten jälkikäteen kuulunut mitään.
En jaksa uskoa että miehille on vaikeaa saada naista, koska täytyyhän olla parempaa tarjolla jos en kerta kelpaa ollenkaan tai toistamiseen, vaikka on niin lirkuteltu ja lupailtu etukäteen ja jälkikäteenkin!
En toki kuvittele olevani mikään malli, enkä liene erinomaisen jännittävä seksissä, sellaista keskitasoa varmaankin. Mutta eivät nuo miehetkään minun mielestäni mitään herkkupaloja olleet ehkä yhtä lukuunottamatta.
Olen erään ihmisen kanssa keskustellessa saanut kuulla että olisin jotenkin liian helppo, että miestä pitäisi jotenkin uunottaa ja pitää kokoajan varpahillaan, siirrellä tapaamista jne. Enpä jaksaisi moista pelleilyä. Suorana ihmisenä haluan että asiat sovitaan ja pidetään, eikä lupailla sellaista mitä ei voi pitää!Hieman erikoiselta on tuntunut että monikaan ei ole saapunut tapaamiseen... Kuinka monta sitten tapasit kun 3/4:stä ei halunnut tavata "uudemman kerran"? Kuinka monta sitten noista tapasit uudemman kerran jotka halusivat?
"En jaksa uskoa että miehille on vaikeaa saada naista, koska täytyyhän olla parempaa tarjolla jos en kerta kelpaa ollenkaan tai toistamiseen, vaikka on niin lirkuteltu ja lupailtu etukäteen ja jälkikäteenkin!"
Tietysti joillakin on jo valmiina nainen ja usein naisetkin vastaavat ns. samoille tyypeille. Tämän takia on se tietty iso osa joka ei saa ollenkaan vastauksia tai ykkösvastauksen ja sitten se tietty vähemmistö joka saa enemmälti vastauksia (kuitenkin nuokin ovat naisten lukumäärään verrattuna varsin pieniä).
"Olen erään ihmisen kanssa keskustellessa saanut kuulla että olisin jotenkin liian helppo, että miestä pitäisi jotenkin uunottaa ja pitää kokoajan varpahillaan, siirrellä tapaamista jne."
Tuolla taktiikalla ei kyllä saa mitään aikaiseksi (eli on tainnut olla neuvoja aika väärässä tuon asian suhteen). Tietysti en minäkään suosittele menemään heti sänkyyn, koska useampi mies on kuitenkin "sen perässä", joten siltä kannalta on parempi esim. jutella yms. ja tavata useammin tuolla tapaa jos haluaa jotakin pysyvämpää. - Ihmisen raato
jää viivalle kirjoitti:
Hieman erikoiselta on tuntunut että monikaan ei ole saapunut tapaamiseen... Kuinka monta sitten tapasit kun 3/4:stä ei halunnut tavata "uudemman kerran"? Kuinka monta sitten noista tapasit uudemman kerran jotka halusivat?
"En jaksa uskoa että miehille on vaikeaa saada naista, koska täytyyhän olla parempaa tarjolla jos en kerta kelpaa ollenkaan tai toistamiseen, vaikka on niin lirkuteltu ja lupailtu etukäteen ja jälkikäteenkin!"
Tietysti joillakin on jo valmiina nainen ja usein naisetkin vastaavat ns. samoille tyypeille. Tämän takia on se tietty iso osa joka ei saa ollenkaan vastauksia tai ykkösvastauksen ja sitten se tietty vähemmistö joka saa enemmälti vastauksia (kuitenkin nuokin ovat naisten lukumäärään verrattuna varsin pieniä).
"Olen erään ihmisen kanssa keskustellessa saanut kuulla että olisin jotenkin liian helppo, että miestä pitäisi jotenkin uunottaa ja pitää kokoajan varpahillaan, siirrellä tapaamista jne."
Tuolla taktiikalla ei kyllä saa mitään aikaiseksi (eli on tainnut olla neuvoja aika väärässä tuon asian suhteen). Tietysti en minäkään suosittele menemään heti sänkyyn, koska useampi mies on kuitenkin "sen perässä", joten siltä kannalta on parempi esim. jutella yms. ja tavata useammin tuolla tapaa jos haluaa jotakin pysyvämpää.Puhuin juurikin miehistä joista en odottanut mitään pysyvää; sitä minä vain ihmettelen että miksi luvataan että tavataan jos ei niin käy? Että ei edes tulla alunperinkään paikan päälle, tai lupaillaan jatkoa mutta sitä ei seuraa?
Eli konkreettisesti sanottuna olen harrastanut seksiä neljän eri tyypin kanssa, näistä yksi ainoa olisi halunnut jatkaa, kolme muuta lupasi jatkoa mutta sitä ei kuulunut. Sen yhden kanssa en taas itse halunnut jatkaa. Olimme itseasiassa sopineet että emme jatka, mutta sitten hän alkoi kuitenkin kinuta tapaamista ja kun en suostunut, sain kuulla kunniani. Minä en kumminkaan ollut luvannut mitään ja jättänyt lupausta pitämättä.
Normaaleilla treffeillä kävin tasan kerran. Ei kiinnostanut tyyppi miehenä. Tämänkin kokemuksen takia päätin siirtyä silkan seksiseuran hakuun, mutta koskei siinäkään ole häävejä kokemuksia tullut, en tiedä haenko jatkossa mitään seuraa.
Oli miten oli, onko se nyt niin vaikeaa olla valehtelematta päin näköä? Tai ilmoittaa että sori ei sittenkään. Yksi tyyppi jonka kanssa sovittiin tapaaminen sentään perui sen selvin sanoin, tosin syyllistäen asiasta minua että luuli minun asuvan toisessa paikassa kuin asuin (olin jo iät ajat sitten kertonut missä asun). - jää viivalle
Ihmisen raato kirjoitti:
Puhuin juurikin miehistä joista en odottanut mitään pysyvää; sitä minä vain ihmettelen että miksi luvataan että tavataan jos ei niin käy? Että ei edes tulla alunperinkään paikan päälle, tai lupaillaan jatkoa mutta sitä ei seuraa?
Eli konkreettisesti sanottuna olen harrastanut seksiä neljän eri tyypin kanssa, näistä yksi ainoa olisi halunnut jatkaa, kolme muuta lupasi jatkoa mutta sitä ei kuulunut. Sen yhden kanssa en taas itse halunnut jatkaa. Olimme itseasiassa sopineet että emme jatka, mutta sitten hän alkoi kuitenkin kinuta tapaamista ja kun en suostunut, sain kuulla kunniani. Minä en kumminkaan ollut luvannut mitään ja jättänyt lupausta pitämättä.
Normaaleilla treffeillä kävin tasan kerran. Ei kiinnostanut tyyppi miehenä. Tämänkin kokemuksen takia päätin siirtyä silkan seksiseuran hakuun, mutta koskei siinäkään ole häävejä kokemuksia tullut, en tiedä haenko jatkossa mitään seuraa.
Oli miten oli, onko se nyt niin vaikeaa olla valehtelematta päin näköä? Tai ilmoittaa että sori ei sittenkään. Yksi tyyppi jonka kanssa sovittiin tapaaminen sentään perui sen selvin sanoin, tosin syyllistäen asiasta minua että luuli minun asuvan toisessa paikassa kuin asuin (olin jo iät ajat sitten kertonut missä asun)."Puhuin juurikin miehistä joista en odottanut mitään pysyvää; sitä minä vain ihmettelen että miksi luvataan että tavataan jos ei niin käy?"
Milläs perusteella vastailit tyypeille ja vastasivatko he ensin sinulle?
Tuolla tavalla voi olla tosiaan vaikeampaa saada pitkäikäisempää seuraa. Tietysti onhan paljon ihmisiä jotka haluavat jatkaa tuommoista suhdetta, mutta monesti naiset jo etukäteen valikoivat ne tyypit joilla on jo muutenkin vientiä ja sempä takia jos ei nyt satu olemaan ihan huippua ja miehellä on enemmän vientiä niin helposti jää kakkoseksi. Kuinkahan monella näistä miehistä oli sitten nainen jo valmiina? (aika monet kun hakevat seksiseuraa vaikka olisi joku jo ennestään).
Voisi sanoa että on karkeasti kaksi seikkaa miksi mies saattaa perua "seksistreffit", joko mies ei pysty perhesyiden tms. takia tulemaan paikalle tai sitten naisen ulkonäkö ei viehätä tarpeeksi. Se kolmas syy on tietysti jännitys yms. asiat mutta nuo kuullostaa jo enemmän tekosyiltä. - jää viivalle
jää viivalle kirjoitti:
"Puhuin juurikin miehistä joista en odottanut mitään pysyvää; sitä minä vain ihmettelen että miksi luvataan että tavataan jos ei niin käy?"
Milläs perusteella vastailit tyypeille ja vastasivatko he ensin sinulle?
Tuolla tavalla voi olla tosiaan vaikeampaa saada pitkäikäisempää seuraa. Tietysti onhan paljon ihmisiä jotka haluavat jatkaa tuommoista suhdetta, mutta monesti naiset jo etukäteen valikoivat ne tyypit joilla on jo muutenkin vientiä ja sempä takia jos ei nyt satu olemaan ihan huippua ja miehellä on enemmän vientiä niin helposti jää kakkoseksi. Kuinkahan monella näistä miehistä oli sitten nainen jo valmiina? (aika monet kun hakevat seksiseuraa vaikka olisi joku jo ennestään).
Voisi sanoa että on karkeasti kaksi seikkaa miksi mies saattaa perua "seksistreffit", joko mies ei pysty perhesyiden tms. takia tulemaan paikalle tai sitten naisen ulkonäkö ei viehätä tarpeeksi. Se kolmas syy on tietysti jännitys yms. asiat mutta nuo kuullostaa jo enemmän tekosyiltä.Jatkon lupaaminen on normaali tapa jättää ns. "takaportti auki" eli jos mieli muuttuukin. Tosin tämmöisellä henkilöllä ei silloin ole yleensä tarvetta sille jos ei haluakkaan tavata.
- €€€€€
Naisilla on keskimäärin laajempi sosiaalinen verkosto kuin miehillä, joten naiset ovat keskimäärin vähemmän yksinäisiä kuin miehet.
Nainen myös saa miehen vähemmällä vaivalla kuin mies naisen. Ilmo nettiin, niin nainen voi saada 10 kertaa enemmän vastauksia kuin mies. Tai ravintolaan istumaan, 10 kertaa todennäköisemmin mies tulee heittämään läppää naiselle kuin päin vastoin. Toki miehetkin löytää naisseuraa, mutta ne joutuu tekemään enemmän duunia sen eteen.
Muuten en usko, että nainen saisi tasoaan parempaa seuraa vain siitä syystä, että on nainen. Miehet vaan keskimäärin on parempipalkkaisia kuin naiset ja useammin johtajia jne. Erot alkavat kyllä olla jo tasoittumassa. Ja kun kerta naisia on suunnilleen yhtä paljon kuin miehiä, niin miehet loppujen lopuksi saavat naisen yhtä todennäköisesti kuin nainen miehen, alueellisia eroja voi tietty esim. maaseudulla olla.
Lopuksi sinkkuna ja ei-johtajamiehenä sanon, että luojan kiitos meiltä löytyy vielä helmiä, naisia, jotka eivät pidä pankkitiliä kaikkein tärkeimpänä asiana. Pitää vaan löytää sellainen, kas siinä pulma.- ap
"Muuten en usko, että nainen saisi tasoaan parempaa seuraa vain siitä syystä, että on nainen. Miehet vaan keskimäärin on parempipalkkaisia kuin naiset ja useammin johtajia jne."
siis tätäkö tuolla aiemmin tarkoitettiin, kun puhuttiin tasokkuudesta? jos asia tosiaan on näin (mitä epäilen) eikä naisille kelpaa kuin parempipalkkainen mies, ihan oikein kaikille niille, jotka ovat yksinäisiä.
omat tuloni ovat riippuvaiset sossusta, ja vaikka lapsuudessani ei ollut pulaa mistään, ei kävisi mielessänikään ottaa miestä vain siksi, että tämä tienaa itseäni enemmän. siis ylipäätään tienaa... korkeampi elintaso olisi ihan ok, autosta olisi monesti hyötyä enkä matkusteluakaan vastustaisi, mutta toisen rahallisen varallisuuden käyttäminen omiin tarkoituksiinsa on sen verran itsekästä, etten siihen sortuisi. jokainen eläköön oman varallisuutensa mukaan ja päättäköön, mihin rahansa käyttää. kumppaniltani en rahaa lainaisi enkä pyytäisi ostelemaan mitään ymsyms ja samaa toivoisin häneltäkin.
onko muka tosiaan näin, että miehen yksinäisyyden mitta on se kuinka usein ja paljon naista saa? tuntuu surulliselta ajatella, että itse alkaisin lievittää yksinäisyyttä iskemällä panoja, nuorempana jäi ainakin hylätty ja käytetty olo - sitä enemmän, mitä selvemmin äijästä näkyi, että olen vain korvike.
"Yleensä miehet jotka ovat sosiaalisesti aktiivisia saavat myös helpommin naisia, koska naisille on sosiaalisuus tärkeää."
luulen tämän johtuvan siitä, että sosiaaliset miehet vaikuttavat varmemmilta, ja varmuus luo naiselle turvan tunteen. sosiaalisuus antaa miehestä kuvan, että koska tämä on "yleisesti hyväksytty", tämän on pakko olla ok. surullista, sillä monessa tapauksessa nämä ovat harhaluuloja, sosiaalinen äijä voi olla sen verran menevä, ettei ole aikaa eikä mielenkiintoa yhteen naiseen ja vakituiseen suhteeseen - missä ei silloin ole mitään vikaa, kun nainenkaan ei kaipaa suhdetta. toisaalta taas vähemmän sosiaalinen ja yksinäinen mies voi olla hyvinkin epävarma, vähemmän ihmiskontakteja ja suurempi pelko pettymyksestä, joskus myös sosiaalista tyyppiä takertuvampi, mikä saa monen naisen kavahtamaan, ja epävarmuus vähentää miehekkyyttä naisen silmissä.
tarkoitukseni ei ole yleistää eikä etenkään loukata ketään. olen tuntenut miehiä, joilla on paljon kavereita ja naisia, ja erakoituvia miehiä, ja yhtä lailla molemmista löytyy egoilevia ääliöitä ja kivoja tyyppejä. itsevarmuus ja asenne vaikuttavat mielestäni paljon enemmän kuin miehen sosiaalinen status - joskus seitsemäntoistavuotiaana se oli itselleni tärkeää, eipä ole enää. kunhan se itsevarmuus ei nouse hattuun, veikkaan, että moni nainen vaistoaa teennäisen varmuuden ja miksei mieskin sitä vaistoaisi.
tajuan kyllä pointtinne, naisen on helpompi saada seuraa, koska vanhanaikainen käsitys on, että mies hakee. joten mikset sinä olisi se mies?:) - joku raja
ap kirjoitti:
"Muuten en usko, että nainen saisi tasoaan parempaa seuraa vain siitä syystä, että on nainen. Miehet vaan keskimäärin on parempipalkkaisia kuin naiset ja useammin johtajia jne."
siis tätäkö tuolla aiemmin tarkoitettiin, kun puhuttiin tasokkuudesta? jos asia tosiaan on näin (mitä epäilen) eikä naisille kelpaa kuin parempipalkkainen mies, ihan oikein kaikille niille, jotka ovat yksinäisiä.
omat tuloni ovat riippuvaiset sossusta, ja vaikka lapsuudessani ei ollut pulaa mistään, ei kävisi mielessänikään ottaa miestä vain siksi, että tämä tienaa itseäni enemmän. siis ylipäätään tienaa... korkeampi elintaso olisi ihan ok, autosta olisi monesti hyötyä enkä matkusteluakaan vastustaisi, mutta toisen rahallisen varallisuuden käyttäminen omiin tarkoituksiinsa on sen verran itsekästä, etten siihen sortuisi. jokainen eläköön oman varallisuutensa mukaan ja päättäköön, mihin rahansa käyttää. kumppaniltani en rahaa lainaisi enkä pyytäisi ostelemaan mitään ymsyms ja samaa toivoisin häneltäkin.
onko muka tosiaan näin, että miehen yksinäisyyden mitta on se kuinka usein ja paljon naista saa? tuntuu surulliselta ajatella, että itse alkaisin lievittää yksinäisyyttä iskemällä panoja, nuorempana jäi ainakin hylätty ja käytetty olo - sitä enemmän, mitä selvemmin äijästä näkyi, että olen vain korvike.
"Yleensä miehet jotka ovat sosiaalisesti aktiivisia saavat myös helpommin naisia, koska naisille on sosiaalisuus tärkeää."
luulen tämän johtuvan siitä, että sosiaaliset miehet vaikuttavat varmemmilta, ja varmuus luo naiselle turvan tunteen. sosiaalisuus antaa miehestä kuvan, että koska tämä on "yleisesti hyväksytty", tämän on pakko olla ok. surullista, sillä monessa tapauksessa nämä ovat harhaluuloja, sosiaalinen äijä voi olla sen verran menevä, ettei ole aikaa eikä mielenkiintoa yhteen naiseen ja vakituiseen suhteeseen - missä ei silloin ole mitään vikaa, kun nainenkaan ei kaipaa suhdetta. toisaalta taas vähemmän sosiaalinen ja yksinäinen mies voi olla hyvinkin epävarma, vähemmän ihmiskontakteja ja suurempi pelko pettymyksestä, joskus myös sosiaalista tyyppiä takertuvampi, mikä saa monen naisen kavahtamaan, ja epävarmuus vähentää miehekkyyttä naisen silmissä.
tarkoitukseni ei ole yleistää eikä etenkään loukata ketään. olen tuntenut miehiä, joilla on paljon kavereita ja naisia, ja erakoituvia miehiä, ja yhtä lailla molemmista löytyy egoilevia ääliöitä ja kivoja tyyppejä. itsevarmuus ja asenne vaikuttavat mielestäni paljon enemmän kuin miehen sosiaalinen status - joskus seitsemäntoistavuotiaana se oli itselleni tärkeää, eipä ole enää. kunhan se itsevarmuus ei nouse hattuun, veikkaan, että moni nainen vaistoaa teennäisen varmuuden ja miksei mieskin sitä vaistoaisi.
tajuan kyllä pointtinne, naisen on helpompi saada seuraa, koska vanhanaikainen käsitys on, että mies hakee. joten mikset sinä olisi se mies?:)Essi Pöysti Seurustelee edelleen saman miehen kanssa kuin ennen missivuottakin. Kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kuin täällä leikkii keittiöpsokologia. Kuuleman mukaan mies on DI.
- yleinen mielipide
joku raja kirjoitti:
Essi Pöysti Seurustelee edelleen saman miehen kanssa kuin ennen missivuottakin. Kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kuin täällä leikkii keittiöpsokologia. Kuuleman mukaan mies on DI.
EVVK semmonen Essi P ja sen Diplomi Idiootti
- jää viivalle
Tietääkseni naiset ovat yhä enemmistönä ns. paremmissa asemissa. Eivät välttämättä johtajina mutta muuten hyvissä asemissa koska yhä useammalla on korkeakoulututkinto. Johtajien määrä on ylipäätään niin pieni osa, ettei niitä kannattaisi ottaa edes tähän yhteyteen mukaan.
Jos mieshakijoita on vaikka 10 (tai enemmänkin) yhtä naista kohden niin nainen voi hyvin noista valikoida sen jolla on parhain asema yms. asiat. Varsinkin deitti-sivustoilla tuo lienee todella tyypillistä. Tietysti kaikki ilmoitukset eivät välttämättä koske muuta kuin seksiseuran hakua.
"Lopuksi sinkkuna ja ei-johtajamiehenä sanon, että luojan kiitos meiltä löytyy vielä helmiä, naisia, jotka eivät pidä pankkitiliä kaikkein tärkeimpänä asiana. Pitää vaan löytää sellainen, kas siinä pulma. "
Monikin nainen saattaisi tyytyä paljon huonompi asemaiseen yms. tilanteiseen mieheen jos vain tutustuisi paremmin. Deittisivustot ovat isolta osalta vaikuttaneet siihen että naiset etsivät entistä "parempaa seuraa" (taloudellisuus, asema), koska saa hyvin rajattua seuran mitä hakee ja sivustoilta usein näkeekin esim. talous ja koulutus yms. asiat. Sen takia noiden sivustojen kautta on entistä vaikeampaa "vähemmän tasokkaiden" miesten löytää seuraa.
Sattumastahan se on usein kiinni. Ei netti ole ainoa paikka tutustua ihmisiin mutta varmasti yksi kätevimmistä. - ap
jää viivalle kirjoitti:
Tietääkseni naiset ovat yhä enemmistönä ns. paremmissa asemissa. Eivät välttämättä johtajina mutta muuten hyvissä asemissa koska yhä useammalla on korkeakoulututkinto. Johtajien määrä on ylipäätään niin pieni osa, ettei niitä kannattaisi ottaa edes tähän yhteyteen mukaan.
Jos mieshakijoita on vaikka 10 (tai enemmänkin) yhtä naista kohden niin nainen voi hyvin noista valikoida sen jolla on parhain asema yms. asiat. Varsinkin deitti-sivustoilla tuo lienee todella tyypillistä. Tietysti kaikki ilmoitukset eivät välttämättä koske muuta kuin seksiseuran hakua.
"Lopuksi sinkkuna ja ei-johtajamiehenä sanon, että luojan kiitos meiltä löytyy vielä helmiä, naisia, jotka eivät pidä pankkitiliä kaikkein tärkeimpänä asiana. Pitää vaan löytää sellainen, kas siinä pulma. "
Monikin nainen saattaisi tyytyä paljon huonompi asemaiseen yms. tilanteiseen mieheen jos vain tutustuisi paremmin. Deittisivustot ovat isolta osalta vaikuttaneet siihen että naiset etsivät entistä "parempaa seuraa" (taloudellisuus, asema), koska saa hyvin rajattua seuran mitä hakee ja sivustoilta usein näkeekin esim. talous ja koulutus yms. asiat. Sen takia noiden sivustojen kautta on entistä vaikeampaa "vähemmän tasokkaiden" miesten löytää seuraa.
Sattumastahan se on usein kiinni. Ei netti ole ainoa paikka tutustua ihmisiin mutta varmasti yksi kätevimmistä."naiset etsivät entistä "parempaa seuraa""
ja miehet tyytyvät huonompaan vai?
en usko, että naiset sen enempää kuin miehetkään etsisivät jotain parempaa. tuntemissani yksinäisissä ihmisissä (en puhu totaaliyksinäisyydestä, vaan keskivertoa epäsosiaalisemmasta/erakommasta ihmistyypistä) miehet maalaavat kuvaa unelmien naisesta ja kun kohdalle sattuu joku halukas, eikä tämä täytäkään kriteereitä, jätetään muijalle paskainen maku suuhun. en tiedä muiden naisten ajatusmaailmaa, omalla kohdallani olen yksin vapaasta tahdosta, vaikka varmasti yrittämällä miehen saisinkin. ei vain kiinnosta, eikä kyse ole siitä, etteivät ne miehet olisi sitä "parempaa seuraa". olen yksin, koska muiden seurassa olen yksinäinen ja tiedän, ettei kukaan pysty sitä aukkoa mistä yksinäisyys elämääni vuotaa, paikkaamaan.
pääskää jo luulostanne, ettette kelpaa kenellekään. se, että on valmiiksi varautunut epäonnistumaan, heijastuu helposti kanssaihmisiin joko lipevyytenä tai töykeytenä, ja harvemmin se toivottuun tulokseen (naiseen) johtaa. - jää viivalle
ap kirjoitti:
"naiset etsivät entistä "parempaa seuraa""
ja miehet tyytyvät huonompaan vai?
en usko, että naiset sen enempää kuin miehetkään etsisivät jotain parempaa. tuntemissani yksinäisissä ihmisissä (en puhu totaaliyksinäisyydestä, vaan keskivertoa epäsosiaalisemmasta/erakommasta ihmistyypistä) miehet maalaavat kuvaa unelmien naisesta ja kun kohdalle sattuu joku halukas, eikä tämä täytäkään kriteereitä, jätetään muijalle paskainen maku suuhun. en tiedä muiden naisten ajatusmaailmaa, omalla kohdallani olen yksin vapaasta tahdosta, vaikka varmasti yrittämällä miehen saisinkin. ei vain kiinnosta, eikä kyse ole siitä, etteivät ne miehet olisi sitä "parempaa seuraa". olen yksin, koska muiden seurassa olen yksinäinen ja tiedän, ettei kukaan pysty sitä aukkoa mistä yksinäisyys elämääni vuotaa, paikkaamaan.
pääskää jo luulostanne, ettette kelpaa kenellekään. se, että on valmiiksi varautunut epäonnistumaan, heijastuu helposti kanssaihmisiin joko lipevyytenä tai töykeytenä, ja harvemmin se toivottuun tulokseen (naiseen) johtaa."ja miehet tyytyvät huonompaan vai? "
Kyse on tietysti tarjonnan ja kysynnän laista eli jos tarjontaa on enemmän kuin kysyntää niin on suurempi vara valikoida.
Miehet valitsevat naisilla eri kriteereillä kuin miehet naisia. Naisilla kriteerit ovat paljon monipuolisemmat eli on niin taloudellinen asema, koulutustilanne kuin ulkonäkö yms. asiat. Miehillä vastaavasti kriteerinä on yleensä vain ulkonäkö (ja siitäkin tarvittaessa tingitään).
Hyvin usein naiset etsivät joko oman koulututasonsa tai paremman koulutustason seuraa. Samalla lailla kuin miestä jolla on parempi tai vähintään yhtä taloudellinen asema. Miehille ei noilla asioilla ole samalla lailla väliä. Ulkonäössä miehet voivat olla tarkempia, mutta juuri tuon "ylitarjonnan" takia naiset ovat entistä tarkempia myös ulkonäön suhteen. Sen takia tilanne on miehille hyvin epäedullinen varsinkin netissä.
"pääskää jo luulostanne, ettette kelpaa kenellekään. se, että on valmiiksi varautunut epäonnistumaan, heijastuu helposti kanssaihmisiin joko lipevyytenä tai töykeytenä, ja harvemmin se toivottuun tulokseen (naiseen) johtaa. "
Varmasti monikin kelpaisi jos heihin viitsisi joku tutustua. Usein vain kun nuo etukäteiskriteerit jo poistavat suurimman osan ehdokkaista pois, joten harva haluaa tutustua heihin.
Voin nyt sanoa tähän väliin etten itse ole tuolla saralla yksin, mutta tiedän hyvin tilanteen ja nykyajan kriteerit. Sitähän tarvitsee vain yhden ihmisen jonka kanssa tulisi hyvin toimeen, mutta monille tuon yhdenkin löytyminen voi olla tosiaan lähes mahdoton tehtävä. Miehille varsinkin jos yhden vastausviestinkin saaminen voi olla vaikeaa.
Oikeastaan ei se näy "lipevyytenä tai töykeytenä". Yleensä monet ovat hyvinkin optimistisia seuran saannin suhteen. Pikku hiljaa kun mikään yritys ei tunnu tuottavan tulosta niin tulee katkeroitumisvaihe ja lopulta viha. Tuosta vihasta nyt lienee esimerkkejä tälläkin palstalla. Lipevyys kuuluu yleensä ns. pelimiehille jotka tietävät että jossakin vaiheessa he saavat seuraa vaikka nyt ei tärppäisikään. - Netti on hassu
jää viivalle kirjoitti:
Sattumastahan se on usein kiinni. Ei netti ole ainoa paikka tutustua ihmisiin mutta varmasti yksi kätevimmistä.Monet ihmiset eivät hae netistä pelkästään vakavastiotettavaa parisuhdekumppania vaan täydellistä kumppania. Kun ne täydellisen kumppanin ominaisuudet voi laittaa paperille, niin miksipä ei yrittäisi jos vaikka sattuisi tärppäämään? Missään muualla et voi luetella kumppanin ominaisuuksia ja olettaa että vain tuollaiset lähestyvät sinua.
Se ei silti tarkoittaisi sitä etteikö muunlaiset kelpaisi tosimaailmassa. Kun tosimaailmassa sellaisia unelmakumppaneita on hyvin vähän, useimmat eivät jaksa nähdä riittävästi vaivaa sellaisen hakemiseen vaan ottavat ihmisen jonka kanssa on mukava olla ja viihtyy.
Chatit ja foorumit ovat sitten asia erikseen. Niistä todella voi löytää kumppanin, ja tiedän useita ihmisiä jotka ovat löytäneet kumppanin esimerkiksi chättien, pelien tai keskustelufoorumien kautta. - ap
Netti on hassu kirjoitti:
Monet ihmiset eivät hae netistä pelkästään vakavastiotettavaa parisuhdekumppania vaan täydellistä kumppania. Kun ne täydellisen kumppanin ominaisuudet voi laittaa paperille, niin miksipä ei yrittäisi jos vaikka sattuisi tärppäämään? Missään muualla et voi luetella kumppanin ominaisuuksia ja olettaa että vain tuollaiset lähestyvät sinua.
Se ei silti tarkoittaisi sitä etteikö muunlaiset kelpaisi tosimaailmassa. Kun tosimaailmassa sellaisia unelmakumppaneita on hyvin vähän, useimmat eivät jaksa nähdä riittävästi vaivaa sellaisen hakemiseen vaan ottavat ihmisen jonka kanssa on mukava olla ja viihtyy.
Chatit ja foorumit ovat sitten asia erikseen. Niistä todella voi löytää kumppanin, ja tiedän useita ihmisiä jotka ovat löytäneet kumppanin esimerkiksi chättien, pelien tai keskustelufoorumien kautta.netissä tosiaan voi luetella unelmakumppanin kriteerit, tosimaailmassa jos menee niitä kadulla/baarissa/työpaikalla/koulussa huutelemaan, tuskinpa sitä seuraa heruu edes niistä, jotka roikkuvat epätoivon kuilun reunalla ja ovat valmiit tarttumaan vaikka millasen kusipään käteen. tosin voi käydä niinkin hyvä tuuri, että kun kriteerit on lueteltu, se prinssi tai prinsessa astuu esiin harmaasta massasta ja loppu hyvin kaikki hyvin:) nyt meni jo älyttömäksi, mutta mielikuva vaan tuli päähän niin elävänä...
joskus pentuna kun oli pakko saada poikaystävä, eksyin jonneen deittisivuille ja sieltä löytyi valikko kaikista kriteereistä. sukupuoli, ikä, asuinpaikka, ulkonäkö, koulutus, kiinnostuksenkohteet... laitoin sitten kaikkiin kohtiin jotain, ja vaikka sivu muistaakseni oli aika täynnä seuranhakijoita, ei kone löytänyt ainuttakaan mulle sopivaa. siis 14-17-vuotiasta, noin 175-185 cm pitkää, tummahiuksista poikaa etelä-suomesta, joka tykkää ulkoilmasta, taiteesta ja musiikista ja tatuoinneista. nyt vuosia myöhemmin ovat nuo kriteerit muuttuneet, en hae tietyn näköistä/tyyppistä ihmistä, pääasia on, että tiet kohtaa ihmisen kanssa henkisellä tasolla. se on ehkä pahin kriteeri mikä voi olla, sillä monista miehistäni vain yhden kanssa näin kävi, ja suhde päättyi surullisesti.
katsoin tässä MTV:ltä MADEa, jossa joku lukioikäinen matikkanörtti halusi ruveta naistenmieheksi. kyseinen ohjelma on älytön, siinä nuoret muuttaa tyylinsä, tapansa ja luopuu kiinnostuksenkohteistaan ollakseen jotain, millä pärjää suuremman yleisön edessä. myötähäpeä noita nuoria kohtaan on joskus niin suuri, että katsominen tuottaa tuskaa. pojassa tuskin oli mitään vikaa ja ikääkin sen verran, että kyllä sitä ehtisi kasvaa ja sen muijan hankkia myöhemminkin, mutta epätoivo paistoi läpi. poika kuitenkin yritti.
vieläkään en ymmärrä tätä miesten logiikkaa. miten niin naisilla on parempi tarjota? on joku luonnonlaki, että miehiä ja naisia kulkee maapallollamme suht saman verran, ja vaikka ottaa huomioon sen, että joissain kulttuureissa moninnaiminen (?) on laillista, se ei meidän kulttuuriimme vaikuta. en siis usko, että miehiä olisi tarjolla naisia enemmän, enkä asian olevan toisinkaan päin, vaikka omissa silmissäni asia on siltä monesti näyttänyt. jos vaikka istuu bussissa, siellä on usein suurin osa naisia, joten kyse on enemmänkin siitä missä liikkuu ja mihin kiinnittää huomiota.
"Miehet valitsevat naisilla eri kriteereillä kuin miehet naisia. Naisilla kriteerit ovat paljon monipuolisemmat eli on niin taloudellinen asema, koulutustilanne kuin ulkonäkö yms. asiat. Miehillä vastaavasti kriteerinä on yleensä vain ulkonäkö (ja siitäkin tarvittaessa tingitään).
Hyvin usein naiset etsivät joko oman koulututasonsa tai paremman koulutustason seuraa. Samalla lailla kuin miestä jolla on parempi tai vähintään yhtä taloudellinen asema. Miehille ei noilla asioilla ole samalla lailla väliä. Ulkonäössä miehet voivat olla tarkempia, mutta juuri tuon "ylitarjonnan" takia naiset ovat entistä tarkempia myös ulkonäön suhteen."
sehän on hyvä jokaisen naisen tietää, että miehelle kelpaa se "huonompikin" vaihtoehto. naisena tämä on surullista luettavaa, sillä oma uskoni miehiin ei juuri tällä hetkellä ole vahvin, ja kun joku päivä varmasti haluan jonkun miehen ja jos sellaisen tapaan, pistää vaan miettimään, olenko tällekin vain se joku, kun ei parempaa ole tarjolla. no, onneksi itse huomaan nämä asiat ja varmasti huomaa moni muukin nainen, mikä on miehille vähän paskempi paikka.
jää viivalle, kirjoituksestasi (kuten varmaan omastanikin) tulee esille ulkonäkö aika usein. onko mielestäsi niin, että nätti muija on mukava, ja vähemmän nätti ilkeä lehmä? tahdon pyytää sinua yleistämästä, koska pelkästään omien tuttujeni kanssa olen törmännyt itseäni rumempiin naisiin, jotka ovat paljon mukavampia, luotettavampia ja hauskempia kuin minä, ja itseäni kauniimpiin naisiin, joiden äly ja moraaliset arvot eivät paljoa paina. asia on ollut myös toisinpäin, joten en ala yleistämään. en edelleenkään usko, että naisille koulutustaso ja varallisuus olisivat niitä tärkeimpiä kriteereitä, yhteiskunnassamme vallitsee näennäinen tasa-arvo, mutta moni nainen elää kivikautisen käsityksen kanssa siitä, että mies turvaa kodin ja tuo leivän pöytään. samoin varmasti ajattelee moni mies ja siksi rahallisesti varakkaampi nainen on uhka.
olemme kaikki kuitenkin yksilöitä, ei siis pitäisi yleistää. olen vain sitä mieltä, että naisen ei ole helpompi saada kumppania kuin miehenkään.
- yleensä Herra Väärä
Uskon kyllä, että naistenkin on vaikea saada haluamaansa seuraa, mutta uskon kyllä, että kuka tahansa nainen saa varmasti hyvin paljon enemmän aloitteita tai yhteydenottoja kuin miehet keskimäärin. Se onkin sitten eri asia, että kelpaako naisille näistä yksikään. Niitä Herra Oikean odottelijoita tuntuu olevan sangen paljon.
- fdasdfasd
olet ihan oikeassa. jostakin syystä tällä palstalla kävijät eivät vain tahdo uskoa tuota.
- Pillua, pillua
we say goodbye in the pouring rain and i break down as you walk away
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463088Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo492403Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361