Mitäs tuumaatte tosta? Ilmeisesti noita on tehty 90 luvun molemmin puolin ja oikeesti vaan matkapyörä. Aika paljon myynnissä noita parin tonnin hintaan jopa yllättävän pienillä km lukemilla (50-70 km). Jos tollaset lukemat niin enimmäkseen seisonu tallissa (aika huono matkapyörä sellanen). Varmaan mittarit menny ympäri mut outoo ettei siitä puhuta..
Mutta, ajattelin jos tollasen uskaltais ostaa just matkailukäyttöön, monessa on laukutkin valmiina. Mitäs noissa tehoja (vääntöö ainakin luulis olevan). Nykyinen fillari on honha cbr1000f joka koostaan huolimatta ole ihan paras matkapyörä (ajoasento ja turhan kova viritysaste matkailuun). Eli, vääntävää ja luotetattavaa matkapyörää haussa hyvä asento ajaa pitkääkin matkaa.
fj1200 mietteitä?
5
589
Vastaukset
- fj1200
Kyllä sillä reissuja ajelee. Itselläni kohta 100 000km ajettu peli ja on toiminut moitteetta. Tehoa n,100kw, kulkee hyvin kaksi päällä. Varaosia löytyy hyvin.
- matkahankintaa
Tuota, meinaatko jotta ilmajäähykoneessa olis 100kw?
Olin kattovinani, että rimat on lohkossa.. Tossa mun hondassa on tuollaiset tehot mutta siinä onkin vesijäähy ja öljylauhdutin ( -91). Jos noin olis niin ei huono tehojenkaan puolesta, epäilen vaan jotta puhut jostakin uudemmasta mallista.. - matkahankintaa
matkahankintaa kirjoitti:
Tuota, meinaatko jotta ilmajäähykoneessa olis 100kw?
Olin kattovinani, että rimat on lohkossa.. Tossa mun hondassa on tuollaiset tehot mutta siinä onkin vesijäähy ja öljylauhdutin ( -91). Jos noin olis niin ei huono tehojenkaan puolesta, epäilen vaan jotta puhut jostakin uudemmasta mallista..joo, on näköjään :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FJ1200
Netistähän nuo datat löytyy joo. Onko noissa kansipahviongelmia ylikuumentumisen vuoksi? Tuo ilmajäähy ei oikeen ole paras yhdistelmä tehojen ja kuorman kanssa.. - fj1200
matkahankintaa kirjoitti:
joo, on näköjään :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FJ1200
Netistähän nuo datat löytyy joo. Onko noissa kansipahviongelmia ylikuumentumisen vuoksi? Tuo ilmajäähy ei oikeen ole paras yhdistelmä tehojen ja kuorman kanssa..Ei ole ollut mitään ongelmia jäähdytyksen kanssa. Onhan siinä öljynlauhdutin. Ajelin helteellä kaksi päällä muutaman sadan kilometrin lenkin ja ei ongelmia.
- jammu fjr
hyvä ja kestävä pyörä! Ajoin 140tuhatta ennenkuin vaihdoin sen pois,ei mitään vikaa ollu,kytkin alkoi luistaa viimeisillä reissuilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289