Yritän katsoa blue-ray elokuvaa xbox360 konsolillani, mutta se ei onnistu. Onko uusi konsolini rikki vai missä vika?
Apua, kiitos.
Blue-Ray
22
3954
Vastaukset
- chaaajjaa
Xbox 360:ssä ei oo Blue-Raytä.
- Plue 23
Kyllä mun xbox 360 näyttää blue-ray elokuvat, täytyy vaan tietää jipot.
- Leffanhalu
Siis mitkä jipot ja siis mitenniin ei ole blue-rayta?
Ihan sekavaa? Auttakaa nyt.- saddasdsadsadasd
tkdy kirjoitti:
Kas siinä pulma?
http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2009/10/22/ballmer_vahvisti_xbox_360_n_saavan_blu_ray_asemanXboxissa ei ole blue ray asemaa, vaikka kuka täällä selittäisi.
- blue-rayta
Boksi on suunniteltu pelaamiseen, pelaajalle se onkin paras paketti, eniten pelejä, paras ohjain, paras live yms yms muunmuassa playstation 3 peleissä on monissa jouduttu karsimaan pelien krafiikkaa huonommaksi että ps3 jaksaa viedä peliä, xboksi näitä pelejä vie vaivatta alkuperäisessä muodossa. Boxi on pelaajalle paras, leffan katsojalle ps3. Boksiin saa bluerayn kuten ylempänäkin oli. Itse ostin konsolia pelaamisen vuoksi ja siksi omistan testien ku testien voittaja xbokxin vaikka on vanhakin jo ps3 verraten, ps3 ei pystynyt vieläkään lyömään boksia vaikka lykkäili ja lykkäili julkaisua.
Elokuvien katseluun omistan blue-rau dvd soittimen, pelien pelaamisen ostin parhaan mahdollisen juuri pelien pelaamiseen, koska siihen se on tehtykin.- Juurikinnäin
Juuri näin PS3 on Blue-ray elokuvien katseluun tarkotettu ja Xbox 360 on pelaamiseen tarkotettu
- ggwgwgwg
poksi on tehty tekemään rahaa. Huitaisemalla halvoista komponenteistä. surkea suunnittelu. Kamalat lämpöongelmat ym Pleikka selviää kaikesta paremmin ja on kestävämpi ja monipuolisempi.
Mut pitäähän köyhilläkin olla oma ritsku.
Älä ihmeeessä onko boksi tehty ihan pelaamiseen.
"blue rau dvd soitin?" ootko jo koulussa? he heh - karrikujanaama
Uncharted 2? Vuoden 2009 paras peli, parhaat grafiikat. Unohditko täysin että UC2 on ps3lle ainoastaan?
- bbnh
karrikujanaama kirjoitti:
Uncharted 2? Vuoden 2009 paras peli, parhaat grafiikat. Unohditko täysin että UC2 on ps3lle ainoastaan?
voihan isä teidän lapsien kanssa.
Uncharted 2 on ihan selvä kopio aijemmista far crystä, ja mille me sitten oliva? oisko ollu boxille. - ja vitut on näin
ggwgwgwg kirjoitti:
poksi on tehty tekemään rahaa. Huitaisemalla halvoista komponenteistä. surkea suunnittelu. Kamalat lämpöongelmat ym Pleikka selviää kaikesta paremmin ja on kestävämpi ja monipuolisempi.
Mut pitäähän köyhilläkin olla oma ritsku.
Älä ihmeeessä onko boksi tehty ihan pelaamiseen.
"blue rau dvd soitin?" ootko jo koulussa? he hehJa boksiko halvoista komponenteista muuten vaan kaikki mailman parhaat codin pelaajat käyttää boksia esim. Doom garge, Doom thomas.
- turhaa touhua
Miksi ihmeessä joku työntää leffalevyä pelikonsoliin?
- Tai dvd soittimeen
peli levyä... Yhtä järkevää...
- Leffanhalu
Joo, eli moka oli minun. Olin jotenkin olettanut että molemmat tämän sukupolven koneet osaavat toistaa blue-ray levyjä.
Turhaa säätämistä mutta x-box myyty pois ja playstation tilalle. Nyt toimii pelit ja elokuvat.- BLU RAY
SE ON BLU RAY.
- tyheta4rt
Miten noin moni voi luulla sitä blue rayksi hah :D Se on Blu ray
Sori oli pakko sanoa
- asddsfsg
Huono provo. Opettele ensin edes termit. Se on bluray! Ja itselläni on ps3 ja toivon todella ettet täällä provoile jos sulla on ps3.
- levyillä?
Eikös pelit ja leffat osteta nykyään suoraan latauspalveluista? Kuka niitä haluaa nykypäivänä fyysisesti kiikuttaa jostain kaupasta/vuokraamosta kotiin ja sitten vielä toinen riesa jostain hyllystä/koneen asemaan? Huvittavaa hölmöilyä. Tulkaa jo pois tunkkaisesta menneisyydestä.
- XODUDEKSI
Oon sun kans ihan samaa mieltä levyillä?...
Ihan läskinörttien hommaa jotkut elokuvat. Kovat jätkä pelaa vaan waretettua Halo: Reachia kunnolla modatulla XBOX360llä!!! Ei tarvi mitään läskinörejen levyjä et pää ownailee nuubeja! - SetämiesKaikenTies
XODUDEKSI kirjoitti:
Oon sun kans ihan samaa mieltä levyillä?...
Ihan läskinörttien hommaa jotkut elokuvat. Kovat jätkä pelaa vaan waretettua Halo: Reachia kunnolla modatulla XBOX360llä!!! Ei tarvi mitään läskinörejen levyjä et pää ownailee nuubeja!taas täälläkin. Menkää nukkumaan, Pikku Kakkonen loppui jo.
Ja sitä paitsi, se on Blu-ray, sorry vaan.
PS3 aikuisten 2000-luvun monipuolisin multimediatoistin, X360 leluloota pikkupojille, kun isi tai äiti ostaa halvempia DVD-leffoja heille. Ja niin sen pitää ollakin. Ostakaa sitten aikuisina parempaa, kun olette töissä ja omilla rahoillanne.
Kylä näi o. - tavanmies
SetämiesKaikenTies kirjoitti:
taas täälläkin. Menkää nukkumaan, Pikku Kakkonen loppui jo.
Ja sitä paitsi, se on Blu-ray, sorry vaan.
PS3 aikuisten 2000-luvun monipuolisin multimediatoistin, X360 leluloota pikkupojille, kun isi tai äiti ostaa halvempia DVD-leffoja heille. Ja niin sen pitää ollakin. Ostakaa sitten aikuisina parempaa, kun olette töissä ja omilla rahoillanne.
Kylä näi o.Vitun köyhä pummi ku tuut tänne puhuu hinnoista!!
- yrittääkkään...
Minulla itsellä on parhaat mahdolliset, ole kun pelaan pelejä, pelaan täydellä resolla eli xbox 360 on kyseessäm kun katson blueray leffoja on minulla siihen blue-ray soitin.
Vaadin parasta, siksi minulla on jokaiseen kayttötarkoitukseen parhaat.... Ps: Eikös playstation ja xbox ole alunperin pelikonsoleita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957