kannattako ko paikaan tutustua, vai esim kokkola paremminkin jos ei ole käynyt kummasssakaan?
kannattako
3
441
Vastaukset
- myös -52
molempi parempi
- Kalajoen hiekat
Niin itsekin olen käynyt useasti Kokkolassa matkallani Kalajoelle ja voin kertoa ,että se on erittäin hieno ja viihtyisän oloinen kaupunki. Tykkään varsinkin sen ns. vanhasta puutalokaupungista. Siellä on myös kesäisin monenlaista elämää ja varsinkin vanhempani ovat yöpyneetkin siellä useasti hotellissa juuri siksi ,koska sen kaupunkielämä viehättää kesällä. Näin käymällä Kokkolassa voit hyvin pitkälle tutustua siihen ,mutta Riikaan et ehdi tututustua kunnolla edes viikon reissulla. Se on suuri kaupunki ja sillä on niin valtavan mielenkiintoinen historia ,että kaupunki on täynnä näitä historian muistomerrkkejä ja merkkihenkilöiden patsaita ja rakennuksia. Lisäksi se on kaunis ja siisti kaupunki ja jugend-tyyliä arkkitehtuuriltaan edustavia rakennuksia siellä lienee eniten koko maailmassa. Jos Riian ihmisluonteeseen ,sen venäläisväestöön, latvialaisiin ,ja venäjää puhuviin latvialaisiin haluat päästä kiinni niin suosittelisin lukemaan ainakin Sankarimatkailijan Riika-opuksen. Itse olen ihaillut sitä suvaitsevaisuutta ja toisaalta viileäää pidättyväisyyttä, joka Riiassa vallitsee. Toisinaan saat sellaista palvelua, josta todella tunnet, että sinusta todella tykätään aidosti. Toisin kuin peloitellaan on Riika erittäin turvallinen. Suomessa Helsinki ,Tampere ,Turku vaikuttavat levottomammilta viikonloppuisin. Tosin näin elokuussa Riiassa on yöelämä todella vilkasta viikollakin mutta ei lainkaan vaarallista. Suosittelen siis käymään Kokkolassa ja tutustumaan Riikaan.
- Brunks
on erittäin ruuhkainen näin Venetsialaisten lähestyessä. Suosittelen majoittumaan Kokkolan esikaupunkialueelle Kälviälle, josta pääset nopeasti metrolla Kokkola Cityyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1426743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142468Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471690Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891242- 711087
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63966