Ostan Skypeltä kuukausittain "rajattomat" lankapuhelinsoitot Suomeen. Soitan vanhalle äidilleni lähes joka ilta ja rupattelen 15-20 minuuttia. Skype on toiminut moitteetta niin kotona pöytäkoneella, maalla läppärillä kuin ulkomailla miniläppärillä. Äänenlaatu on ollut ajan hyvä ja olen siis ollut tosi tyytyväinen.
Muutama päivä sitten maalla tuli Skypeen automaattinen päivitys eikä sen jälkeen ole pystynyt soittamaan äidin lankapuhelimeen Skypellä. Sama tapahtui pari päivää sitten myös pöytäkoneelleni. Kuulen oikein hyvin äidin, mutta hän ei kuule minua.
Olen:
Tarkistanut, että kummankin koneen asetukset on OK, mikki ja kaiuttimet toimivat moitteetta Skypen "testeissä".
Purkanut Skypen pöytäkoneelta ja ladannut uudestaan netistä sen viimeisen vesrion, ei apua
ottanut mieheni koneelta muistitikulla resurssienhallinnasta hänen Skypensä, joka ei vielä ole päivittynyt ja yrittänyt siirtää sen läppäriin purettuani siitä ensiksi päivitetyn ohjelman. Selvisi, että muistitikulla siirtäminen ei onnistu ollenkaan.
Löysin netistä sivun, jossa on ladattavissa pitkä rivi Skypen vanhoja versioita ja imuroin siitä viimesyksyisen läppäriin. Olin varma, että ongelma ratkeaa. Tulos oli ihan sama, äidin puhe kuuluu, minun ei. Lisäksi Skype yritti päivittää senkin uusimpaan versioon.
Vaikuttaa siltä, että tämä viimeisin versio kuitenkin toimii tietokoneelta tietokoneelle. Testasimme mieheni kanssa, mutta vierekkäisistä huoneista huudellessa kuuluu kyllä muutenkin.
Osaako joku auttaa? Skypellä ei liene oikeaa asiakastukea.
Päivityksen tuottama ongelma
kata113
2
828
Vastaukset
- ..soitellaan...
http://www.oldapps.com/skype.php
Kokeileppas että laitat takaisin sen vanhemman version millä skype aiemmin toimi.- jellovi
järjestelmän palautus ajankohtaan enne skypen päivittymistä. (Skype ei kyllä päivity itsestään) vaan olet ihan itse sen päivittänyt, aina ei kannata toimivaa päivittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623