Mulla on aiemminkin ollut hiivatulehduksia, mutta nyt on erilaista vuotoa.
Eilen oli kutinaa joka viittaa hiivatulehdukseen, ja se hävis kun laitoin Canesten voidetta.
Olen synnyttänyt kesäkuussa, 23. päivä ja jälkivuoto loppui n. viikko sitten, sen jälkeen tuli kyllä kokkareista limamaista valkovuotoa, joka nyt muuttui eilen vaaleanruskeaksi ja tänä aamuna paperiin tuli veriviirujakin siinä limassa. Jälkitarkastusta ei ole vielä tehty mutta neuvola oli tänää ja sanoivat et Canestenia voi laittaa, puikkoa siis, ennen tarkastustakin jo. Mutta En huomannu siel sanoa tosta veriviirusesta vuodosta kun sitä tuli vasta neuvolakäynnin jälkeen... Mut siis voiko sekin olla hiivatulehdukesta?
Mitään kipuja ei ole missään...
Hiivatulehdus
3
615
Vastaukset
- varattu nimimerkki
Voisikohan kuukautiskierto olla käynnistymässä. Ei tietenkään vielä kuukautiset, mutta ehkä ensimmäisiä merkkejä ....
- 343735
Emätintulehduksen oireita ovat lisääntynyt valkovuoto ilman alavatsakipuja, joskus voi olla lievää virtsaputken suulla tuntuvaa kirvelyä. Kutina ja kirvely viittaavat hiivasienen aiheuttamaan emätintulehdukseen. Märkäinen, kellervä tai harmahtava vuoto, jossa on hajua, viittaa bakteeritulehdukseen. Kupliva, vihertävä valkovuoto viittaa trikomonastulehdukseen; se on nykyisin varsin harvinainen. Mikäli valkovuoto on verensekaista tai siihen liittyy kuumetta tai alavatsakipua, tulehdus on yleensä levinnyt kohtuun tai munanjohtimiin.
Eli käy lääkärissä niin saat oikeat lääkkeet.- ap
on muuttunu tänää mut haisee edellee normaalilta valkovuodolta.. ja muut synnyttäneet sano et on todennäkösesti sit kuitenki kuukautiset, vaikka ei kipua olekaa niinku oli ennen raskautta... Moni sanoo et niilläki ollu synnytyksen jälkee ekat menkat nii erilaiset ettei niit olis menkoiks heti luullu, ja saattanu kestää kuulemma parikin viikkoa. otin kuitenki yhteyttä kaupungin sairaanhoitajaan mistä odottelen nyt vastausta et mitä mieltä on et pitäskö lääkärii mennä jo ennen jälkitarkastusta joka on parin viikon päästä.
Mut kohtutulehduksessa luulis olevan kyllä jotai kipujakin jo? Jos olis sinne levinny emätintulehdus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341552
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!501477Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681103Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r921004- 108950
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51844Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s85800Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59695
- 34676