Homma-forumilla huhuiltiin tällaisesta. Kertokaas lammilaiset, mitä siellä oikein tapahtuu.
Lammin raiskaus?
6
1071
Vastaukset
- sahtii ja sihtii
kuulemma asiakas jätti maksamatta
- ih
kertokaa ny totuus sitte sillai että viestiä ei poisteta kun se liittyy niihin mitkä on tullu muualta..
- ...
Ei mitään, tyttö sai tummaa munnoo kun ei Lammin pojilla seiso..
- Näin meillä
Lammilla tapahtuu USEITA seksuaalirikoksia joka vuosi. Lehteen pääsi vain tämä yksi ainoa, joka ei nyt sattunut sitten olemaan lammilaismiehen raiskaama.
Juu tervetuloa vaan Lammille kaikki naiset. :/ - muualt
Näin meillä kirjoitti:
Lammilla tapahtuu USEITA seksuaalirikoksia joka vuosi. Lehteen pääsi vain tämä yksi ainoa, joka ei nyt sattunut sitten olemaan lammilaismiehen raiskaama.
Juu tervetuloa vaan Lammille kaikki naiset. :/Lammilla mitää seksuaali rikoksia oikeesti ole! Tjaanoh jos ne yli 40v. bubiruusut ei saakkaan naapurin isännältä vongattua munaa niin kai se sitte niitte ämmien mielestä on seksuaalirikos.... :DDD
- pedro von ahmed
Lammilla on ihan vitun sairaan rumia vosukoita,kaunein mitä siellä on,niin ohi menevä lahden tie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900