Miksei Nettiyhteyden tarjoaja laita sellaiset vispaimet ettei tavallisten hyväuskoisten avuttomien tietokoneenkäyttäjien tarvitse itse ryhtyä virusten sun muiden torjujaksi,usein huonolla menestyksellä. Kalliiksikin semmoinen tulee.
Miksei
1
366
Vastaukset
Onhan lähes jokaisella operaattorilla lisämaksusta tarjolla joku nettiturva tai vastaava, yleensä F-Securen operaattorille räätälöimä turvapaketti.
Mistä pääsemmekin siihen, kuinka loistava bisnes tietoturva Windowseille on ja kuinka sekä operaattorit, tietoturvasovellusvalmistajat että virustehtailijat niin vihaavat Linuxeja. Varsinainen Epäpyhä Allianssi. ; )
P.S. Itse Linuxin käyttäjänä en todellakaan suostuisi maksamaan operaattorille ylimääräistä jostain kaikille pakollisesta, tilin kuukausimaksuun ympätystä, täysin tarpeettomasta tietoturvaratkaisusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070