Keeway hyytyy ylämäessä

asodijfoaisgdas

Elikkä sellainen vika, kun joskus Keewaylla (F-Act) ajaa ylämäkeen, niin se voi vetää aluksi ihan ok, mutta sitten meno muuttuu kuin ryyppy olisi päällä. Käy ihan hyvin tyhjäkäyntiä, mutta ei ota kierroksia, ei vaikka nostais takapyörän keskituelle. Sitten kun mäki loppuu ja ajelee tasasta kaasu pohjassa pari sataa metriä, kone alkaa pikku hiljaa taas ottamaan kierroksia ja meno normalisoituu. Mitä jyrkempi mäki tai enemmän painoa mopon päällä, sitä herkemmin se alkaa tekemään tätä.

Mikä vikana?

6

1638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keppanakalle

joo mulla on sama homma..rullat vaihdettu jokin aika sitten ja hetken meni hyvin, nyt hyytyy ylämäkiin herkästi. vauhti saattaa tippua jopa 10km/h ja tuntuu tosiaan et ajelis ryyppy päällä..mäen jälkeen kans pikkuhiljaa alkaa löytään kierroksia. skodella ajettu joku 1500km et ei kai se hihnasta voi vielä johtua??

• 454345

Sama vika mun markettimopossa. Tasasella 55km/h, ylämäkeen 55km/h -> 15km/h. Siinä ei muuten oikeesti paljon naurata kun on nopeus 15km/h ja kone pitää sellasta möreetä tuhrupierua alla eikä ota kierroksia.

• ....

Syy siihen miksi se ei ota kierroksia ylämäessä on että te ette ole suorittaneet sisäänajoa oikein, jolloin te ootte rasittaneet konetta liikaa ensimmäiset 500-100 kilmetriä. Piste

• Kiiwi50cc

Täysin sama ongelma ja tekee välillä saman kun pysähtyy liikennevaloihin.

• saldo

mulla on baotian ja alamäissä kulkee jopa 70km mutta ylämäkeen hyytyy kulkeen noin 35km missähän vika mopolla ajettu 7000km toivon asiallisia vastauksia

• saldo2

Sun skootterissa ei ole mitään muuta vikaa, kuin merkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4716
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3125
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe