Hei kaikille! Olen ollut vajaan kuukauden lataamatta uusia videoita YouTubeen. Nyt kun sain editoitua uutta materiaalia ei onnistu lataaminen. Raksuttelee pitkään mutta tuloksena on viiden sekuntin pätkä eikä muuta. Olen kokeillut kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja yrittänyt aina uudestaan ladata varmaankin toiskymmentä kertaa, mutta tuolos on aina sama! Onko muilla samoja ongelmia? Mikä avuksi?
YouTube, lautaus ongelma
7
643
Vastaukset
en saa millään ladattua klippiä YouTubeen, Windowsia olen siihen käyttänyt. En tiedä mistä tuollainen voisi johtua.
Olen kokeillut kahdella eri koneella, toisessa Vista toisessa seiska. Epäilin Firefox päivitystä ja kokeilin explorerilla, ei onnistunut. Kokeilin 20s pätkää ilman mitään efektejä tai lisättyä musiikkia, se sama 5s ilmestyi YouTubee. Täytynee nostaa kädet pystyyn ja odottaa ja toivoa, että vika olisi YouTubessa!
Voi käydä tsekkaamassa:
http://www.youtube.com/user/MovielunaticMovielunatic kirjoitti:
Olen kokeillut kahdella eri koneella, toisessa Vista toisessa seiska. Epäilin Firefox päivitystä ja kokeilin explorerilla, ei onnistunut. Kokeilin 20s pätkää ilman mitään efektejä tai lisättyä musiikkia, se sama 5s ilmestyi YouTubee. Täytynee nostaa kädet pystyyn ja odottaa ja toivoa, että vika olisi YouTubessa!
Voi käydä tsekkaamassa:
http://www.youtube.com/user/Movielunaticaina samaa tiedostomuotoa videoissasi?
- p/s
ThreeMice kirjoitti:
aina samaa tiedostomuotoa videoissasi?
Sama on tiedostomuoto kuin aiemminkin!
- rasputin567
Adobe Flash player ja käytä Firefoxin "Freecorder" tai Real playerin "Download manager" ja sitten käytät soittoon VLC player. VLC hyväksyy melkeen kaikki codekit ja monet erillaiset päätteet .flv .mov. mpg4 ym
- p/s
Olen ladannut 15kpl Pinnaclella wmv muotoon editoitua videota YouTubeen heinäkuun alkuun mennessä.
Nyt elokuun alussa editoin jälleen uusia videoita samaan formaattiin, mutta niiden lataus YouTubeen ei enää onnistu. Vaikka tulee ilmoitus, että video on ladattu, ei mitään virheilmoitusta, on videosta latautunut ainoastaan 5s! Olen kokeillut uusilla tunnuksilla jo aiemmin editoimaani ja YouTubeen lataamaani videota, mutta siitäkään ei näy pitkän lataamisen jälkeen kuin 5s (Fist and the Sea – Nyrkki ja meri 5min 25s). Olen yrittänyt ladata videota, josta näkyy 5min sijasta 5s, mutta silloin tulee ilmoitus, että on jo ladattu täysin identtinen video. Kokeilin editoida 27s videon ilman efektejä, 5s! Editoin MovieMakerilla samanlaisen videon wmv formaatille ja se näkyi. Editoin Pinnaclella MPEG-2 formatilla, se näkyi! Onko vika aiemmin toimineessa Pinnacle Studio 14 Ultimatessa vai YouTubessa? - ismo kallopää
p/s kirjoitti:
Olen ladannut 15kpl Pinnaclella wmv muotoon editoitua videota YouTubeen heinäkuun alkuun mennessä.
Nyt elokuun alussa editoin jälleen uusia videoita samaan formaattiin, mutta niiden lataus YouTubeen ei enää onnistu. Vaikka tulee ilmoitus, että video on ladattu, ei mitään virheilmoitusta, on videosta latautunut ainoastaan 5s! Olen kokeillut uusilla tunnuksilla jo aiemmin editoimaani ja YouTubeen lataamaani videota, mutta siitäkään ei näy pitkän lataamisen jälkeen kuin 5s (Fist and the Sea – Nyrkki ja meri 5min 25s). Olen yrittänyt ladata videota, josta näkyy 5min sijasta 5s, mutta silloin tulee ilmoitus, että on jo ladattu täysin identtinen video. Kokeilin editoida 27s videon ilman efektejä, 5s! Editoin MovieMakerilla samanlaisen videon wmv formaatille ja se näkyi. Editoin Pinnaclella MPEG-2 formatilla, se näkyi! Onko vika aiemmin toimineessa Pinnacle Studio 14 Ultimatessa vai YouTubessa?voi olle pieniä muotoeroja. Johtuen kuinka ja mitä resoluutiota käytät ennenkuin lafaat sen youtubelle Käytä niitä ohjelmia jossa se toimii esim mpg2 ja WMV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483