YouTube, lautaus ongelma

Hei kaikille! Olen ollut vajaan kuukauden lataamatta uusia videoita YouTubeen. Nyt kun sain editoitua uutta materiaalia ei onnistu lataaminen. Raksuttelee pitkään mutta tuloksena on viiden sekuntin pätkä eikä muuta. Olen kokeillut kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja yrittänyt aina uudestaan ladata varmaankin toiskymmentä kertaa, mutta tuolos on aina sama! Onko muilla samoja ongelmia? Mikä avuksi?

7

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en saa millään ladattua klippiä YouTubeen, Windowsia olen siihen käyttänyt. En tiedä mistä tuollainen voisi johtua.

      • Olen kokeillut kahdella eri koneella, toisessa Vista toisessa seiska. Epäilin Firefox päivitystä ja kokeilin explorerilla, ei onnistunut. Kokeilin 20s pätkää ilman mitään efektejä tai lisättyä musiikkia, se sama 5s ilmestyi YouTubee. Täytynee nostaa kädet pystyyn ja odottaa ja toivoa, että vika olisi YouTubessa!
        Voi käydä tsekkaamassa:
        http://www.youtube.com/user/Movielunatic


      • Movielunatic kirjoitti:

        Olen kokeillut kahdella eri koneella, toisessa Vista toisessa seiska. Epäilin Firefox päivitystä ja kokeilin explorerilla, ei onnistunut. Kokeilin 20s pätkää ilman mitään efektejä tai lisättyä musiikkia, se sama 5s ilmestyi YouTubee. Täytynee nostaa kädet pystyyn ja odottaa ja toivoa, että vika olisi YouTubessa!
        Voi käydä tsekkaamassa:
        http://www.youtube.com/user/Movielunatic

        aina samaa tiedostomuotoa videoissasi?


      • p/s
        ThreeMice kirjoitti:

        aina samaa tiedostomuotoa videoissasi?

        Sama on tiedostomuoto kuin aiemminkin!


    • rasputin567

      Adobe Flash player ja käytä Firefoxin "Freecorder" tai Real playerin "Download manager" ja sitten käytät soittoon VLC player. VLC hyväksyy melkeen kaikki codekit ja monet erillaiset päätteet .flv .mov. mpg4 ym

      • p/s

        Olen ladannut 15kpl Pinnaclella wmv muotoon editoitua videota YouTubeen heinäkuun alkuun mennessä.
        Nyt elokuun alussa editoin jälleen uusia videoita samaan formaattiin, mutta niiden lataus YouTubeen ei enää onnistu. Vaikka tulee ilmoitus, että video on ladattu, ei mitään virheilmoitusta, on videosta latautunut ainoastaan 5s! Olen kokeillut uusilla tunnuksilla jo aiemmin editoimaani ja YouTubeen lataamaani videota, mutta siitäkään ei näy pitkän lataamisen jälkeen kuin 5s (Fist and the Sea – Nyrkki ja meri 5min 25s). Olen yrittänyt ladata videota, josta näkyy 5min sijasta 5s, mutta silloin tulee ilmoitus, että on jo ladattu täysin identtinen video. Kokeilin editoida 27s videon ilman efektejä, 5s! Editoin MovieMakerilla samanlaisen videon wmv formaatille ja se näkyi. Editoin Pinnaclella MPEG-2 formatilla, se näkyi! Onko vika aiemmin toimineessa Pinnacle Studio 14 Ultimatessa vai YouTubessa?


      • ismo kallopää
        p/s kirjoitti:

        Olen ladannut 15kpl Pinnaclella wmv muotoon editoitua videota YouTubeen heinäkuun alkuun mennessä.
        Nyt elokuun alussa editoin jälleen uusia videoita samaan formaattiin, mutta niiden lataus YouTubeen ei enää onnistu. Vaikka tulee ilmoitus, että video on ladattu, ei mitään virheilmoitusta, on videosta latautunut ainoastaan 5s! Olen kokeillut uusilla tunnuksilla jo aiemmin editoimaani ja YouTubeen lataamaani videota, mutta siitäkään ei näy pitkän lataamisen jälkeen kuin 5s (Fist and the Sea – Nyrkki ja meri 5min 25s). Olen yrittänyt ladata videota, josta näkyy 5min sijasta 5s, mutta silloin tulee ilmoitus, että on jo ladattu täysin identtinen video. Kokeilin editoida 27s videon ilman efektejä, 5s! Editoin MovieMakerilla samanlaisen videon wmv formaatille ja se näkyi. Editoin Pinnaclella MPEG-2 formatilla, se näkyi! Onko vika aiemmin toimineessa Pinnacle Studio 14 Ultimatessa vai YouTubessa?

        voi olle pieniä muotoeroja. Johtuen kuinka ja mitä resoluutiota käytät ennenkuin lafaat sen youtubelle Käytä niitä ohjelmia jossa se toimii esim mpg2 ja WMV


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe