Hei kaikille! Olen ollut vajaan kuukauden lataamatta uusia videoita YouTubeen. Nyt kun sain editoitua uutta materiaalia ei onnistu lataaminen. Raksuttelee pitkään mutta tuloksena on viiden sekuntin pätkä eikä muuta. Olen kokeillut kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja yrittänyt aina uudestaan ladata varmaankin toiskymmentä kertaa, mutta tuolos on aina sama! Onko muilla samoja ongelmia? Mikä avuksi?
YouTube, lautaus ongelma
7
563
Vastaukset
en saa millään ladattua klippiä YouTubeen, Windowsia olen siihen käyttänyt. En tiedä mistä tuollainen voisi johtua.
Olen kokeillut kahdella eri koneella, toisessa Vista toisessa seiska. Epäilin Firefox päivitystä ja kokeilin explorerilla, ei onnistunut. Kokeilin 20s pätkää ilman mitään efektejä tai lisättyä musiikkia, se sama 5s ilmestyi YouTubee. Täytynee nostaa kädet pystyyn ja odottaa ja toivoa, että vika olisi YouTubessa!
Voi käydä tsekkaamassa:
http://www.youtube.com/user/MovielunaticMovielunatic kirjoitti:
Olen kokeillut kahdella eri koneella, toisessa Vista toisessa seiska. Epäilin Firefox päivitystä ja kokeilin explorerilla, ei onnistunut. Kokeilin 20s pätkää ilman mitään efektejä tai lisättyä musiikkia, se sama 5s ilmestyi YouTubee. Täytynee nostaa kädet pystyyn ja odottaa ja toivoa, että vika olisi YouTubessa!
Voi käydä tsekkaamassa:
http://www.youtube.com/user/Movielunaticaina samaa tiedostomuotoa videoissasi?
- p/s
ThreeMice kirjoitti:
aina samaa tiedostomuotoa videoissasi?
Sama on tiedostomuoto kuin aiemminkin!
- rasputin567
Adobe Flash player ja käytä Firefoxin "Freecorder" tai Real playerin "Download manager" ja sitten käytät soittoon VLC player. VLC hyväksyy melkeen kaikki codekit ja monet erillaiset päätteet .flv .mov. mpg4 ym
- p/s
Olen ladannut 15kpl Pinnaclella wmv muotoon editoitua videota YouTubeen heinäkuun alkuun mennessä.
Nyt elokuun alussa editoin jälleen uusia videoita samaan formaattiin, mutta niiden lataus YouTubeen ei enää onnistu. Vaikka tulee ilmoitus, että video on ladattu, ei mitään virheilmoitusta, on videosta latautunut ainoastaan 5s! Olen kokeillut uusilla tunnuksilla jo aiemmin editoimaani ja YouTubeen lataamaani videota, mutta siitäkään ei näy pitkän lataamisen jälkeen kuin 5s (Fist and the Sea – Nyrkki ja meri 5min 25s). Olen yrittänyt ladata videota, josta näkyy 5min sijasta 5s, mutta silloin tulee ilmoitus, että on jo ladattu täysin identtinen video. Kokeilin editoida 27s videon ilman efektejä, 5s! Editoin MovieMakerilla samanlaisen videon wmv formaatille ja se näkyi. Editoin Pinnaclella MPEG-2 formatilla, se näkyi! Onko vika aiemmin toimineessa Pinnacle Studio 14 Ultimatessa vai YouTubessa? - ismo kallopää
p/s kirjoitti:
Olen ladannut 15kpl Pinnaclella wmv muotoon editoitua videota YouTubeen heinäkuun alkuun mennessä.
Nyt elokuun alussa editoin jälleen uusia videoita samaan formaattiin, mutta niiden lataus YouTubeen ei enää onnistu. Vaikka tulee ilmoitus, että video on ladattu, ei mitään virheilmoitusta, on videosta latautunut ainoastaan 5s! Olen kokeillut uusilla tunnuksilla jo aiemmin editoimaani ja YouTubeen lataamaani videota, mutta siitäkään ei näy pitkän lataamisen jälkeen kuin 5s (Fist and the Sea – Nyrkki ja meri 5min 25s). Olen yrittänyt ladata videota, josta näkyy 5min sijasta 5s, mutta silloin tulee ilmoitus, että on jo ladattu täysin identtinen video. Kokeilin editoida 27s videon ilman efektejä, 5s! Editoin MovieMakerilla samanlaisen videon wmv formaatille ja se näkyi. Editoin Pinnaclella MPEG-2 formatilla, se näkyi! Onko vika aiemmin toimineessa Pinnacle Studio 14 Ultimatessa vai YouTubessa?voi olle pieniä muotoeroja. Johtuen kuinka ja mitä resoluutiota käytät ennenkuin lafaat sen youtubelle Käytä niitä ohjelmia jossa se toimii esim mpg2 ja WMV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396