YouTube, lautaus ongelma

Hei kaikille! Olen ollut vajaan kuukauden lataamatta uusia videoita YouTubeen. Nyt kun sain editoitua uutta materiaalia ei onnistu lataaminen. Raksuttelee pitkään mutta tuloksena on viiden sekuntin pätkä eikä muuta. Olen kokeillut kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja yrittänyt aina uudestaan ladata varmaankin toiskymmentä kertaa, mutta tuolos on aina sama! Onko muilla samoja ongelmia? Mikä avuksi?

7

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en saa millään ladattua klippiä YouTubeen, Windowsia olen siihen käyttänyt. En tiedä mistä tuollainen voisi johtua.

• Olen kokeillut kahdella eri koneella, toisessa Vista toisessa seiska. Epäilin Firefox päivitystä ja kokeilin explorerilla, ei onnistunut. Kokeilin 20s pätkää ilman mitään efektejä tai lisättyä musiikkia, se sama 5s ilmestyi YouTubee. Täytynee nostaa kädet pystyyn ja odottaa ja toivoa, että vika olisi YouTubessa!
        Voi käydä tsekkaamassa:
        http://www.youtube.com/user/Movielunatic

• Movielunatic kirjoitti:

Olen kokeillut kahdella eri koneella, toisessa Vista toisessa seiska. Epäilin Firefox päivitystä ja kokeilin explorerilla, ei onnistunut. Kokeilin 20s pätkää ilman mitään efektejä tai lisättyä musiikkia, se sama 5s ilmestyi YouTubee. Täytynee nostaa kädet pystyyn ja odottaa ja toivoa, että vika olisi YouTubessa!
        Voi käydä tsekkaamassa:
        http://www.youtube.com/user/Movielunatic

aina samaa tiedostomuotoa videoissasi?

• p/s
        ThreeMice kirjoitti:

aina samaa tiedostomuotoa videoissasi?

Sama on tiedostomuoto kuin aiemminkin!

• rasputin567

Adobe Flash player ja käytä Firefoxin "Freecorder" tai Real playerin "Download manager" ja sitten käytät soittoon VLC player. VLC hyväksyy melkeen kaikki codekit ja monet erillaiset päätteet .flv .mov. mpg4 ym

• p/s

Olen ladannut 15kpl Pinnaclella wmv muotoon editoitua videota YouTubeen heinäkuun alkuun mennessä.
        Nyt elokuun alussa editoin jälleen uusia videoita samaan formaattiin, mutta niiden lataus YouTubeen ei enää onnistu. Vaikka tulee ilmoitus, että video on ladattu, ei mitään virheilmoitusta, on videosta latautunut ainoastaan 5s! Olen kokeillut uusilla tunnuksilla jo aiemmin editoimaani ja YouTubeen lataamaani videota, mutta siitäkään ei näy pitkän lataamisen jälkeen kuin 5s (Fist and the Sea – Nyrkki ja meri 5min 25s). Olen yrittänyt ladata videota, josta näkyy 5min sijasta 5s, mutta silloin tulee ilmoitus, että on jo ladattu täysin identtinen video. Kokeilin editoida 27s videon ilman efektejä, 5s! Editoin MovieMakerilla samanlaisen videon wmv formaatille ja se näkyi. Editoin Pinnaclella MPEG-2 formatilla, se näkyi! Onko vika aiemmin toimineessa Pinnacle Studio 14 Ultimatessa vai YouTubessa?

• ismo kallopää
        p/s kirjoitti:

Olen ladannut 15kpl Pinnaclella wmv muotoon editoitua videota YouTubeen heinäkuun alkuun mennessä.
        Nyt elokuun alussa editoin jälleen uusia videoita samaan formaattiin, mutta niiden lataus YouTubeen ei enää onnistu. Vaikka tulee ilmoitus, että video on ladattu, ei mitään virheilmoitusta, on videosta latautunut ainoastaan 5s! Olen kokeillut uusilla tunnuksilla jo aiemmin editoimaani ja YouTubeen lataamaani videota, mutta siitäkään ei näy pitkän lataamisen jälkeen kuin 5s (Fist and the Sea – Nyrkki ja meri 5min 25s). Olen yrittänyt ladata videota, josta näkyy 5min sijasta 5s, mutta silloin tulee ilmoitus, että on jo ladattu täysin identtinen video. Kokeilin editoida 27s videon ilman efektejä, 5s! Editoin MovieMakerilla samanlaisen videon wmv formaatille ja se näkyi. Editoin Pinnaclella MPEG-2 formatilla, se näkyi! Onko vika aiemmin toimineessa Pinnacle Studio 14 Ultimatessa vai YouTubessa?

voi olle pieniä muotoeroja. Johtuen kuinka ja mitä resoluutiota käytät ennenkuin lafaat sen youtubelle Käytä niitä ohjelmia jossa se toimii esim mpg2 ja WMV

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      221
      4086
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2583
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2305
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1405
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      903
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      881
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      876
    Aihe