heips. ostin eilen anttilasta pöytämikin malli: hama CS-463, ja käytän sitä pelaamisen yhteydessä, eli juttelen vastapelurin kanssa kun pelataan netissä, mutta sitten kone vaan kaatuu ja tulee blue screeni.
valittaa jotain tästä mikistä että joku ongelma. kaatumista ei tapahdu normaali käytössä, ainoastaan silloin kun pelataan. Tän mikin mukana ei tullut mitää ajureita tms.
mikähä vois olla ongelmana?
koneeni on suht tehokas, että ei tehoista voi olla kyse.
kuumuus ei voi olla ongelma, koska kokeilin laittaa ison pöytätuulettimen koneen lähelle nii tuli aika viileetä koneen lähelle.
pöytämikki koneelle
oxatti
1
598
Vastaukset
- oxatti
käytän mikkiä siis skypen kautta. skype on uusin versio. ja sama versio mikä vastapuolellakin.
ite käytän xp:tä, ja toinen osapuoli windows 7. vaikuttaako nämä seikat jotenki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798