GTR 2 vai GTR Evolution? Kokemuksia kiitos!

Zerpppppp

Nyt olis hankinnoissa ajopeli ja ajattelin kahta eri peliä, joten kumpi kannattaisi hankkia:

GTR 2 vai GTR Evolution?

Kuis paljon noissa on ratoja autoja sekä muuta pelattavaa esim pelimoodeja? Ja molempiin saa varmaan lisää autoja ja ratoja modeilla? Muuut... kumman valitsen?

1

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tuo gtr evolution sarjahan on tosi sekava. Itse ostin ensin RaceOn nimisen pelin, jossa oli race07, stcc ja pari lisuketta. Sitten ostin gtr evolutionin, jossa oli race07 ja gtr evolution. Tämän jälkeen hankin netistä sellasen automaattisen päivitysohjelman, joka lisää kovalevylleni automaattisesti kaikkia ratoja ja modeja, mitä ilmestyy. Näiden jälkeen mulla on koneella varmaan useita kymmeniä ratoja ja erilaisia autoluokkiakin on varmaan yli 20. Ei niitä kaikkia ole edes kerinnyt testata. Sitten kun netistä hakee pelejä, niin silti siellä on joukossa paljon näitä "Unknown" luokkia ja ratoja eli mitähän nekin sitten vielä on. Pelattavaa tässä pelissä kyllä on.

On mulla tuo Gtr2:kin se toimii mun toisen koneessa, kun siinä on se grafiikka hivenen vaatimattomampaa (ei paljon). Siihenkin on ylimääräistä sälää vaikka kuinka paljon.

Kyllä niitä on tullut pelattua kumpaakin. Grafiikka ei vain ole aivan huippuluokkaa enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2464
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      31
      2124
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      82
      1723
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      307
      1594
    5. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      18
      1486
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      142
      1343
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      70
      1157
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1028
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1013
    10. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      1000
    Aihe