Nyt olis hankinnoissa ajopeli ja ajattelin kahta eri peliä, joten kumpi kannattaisi hankkia:
GTR 2 vai GTR Evolution?
Kuis paljon noissa on ratoja autoja sekä muuta pelattavaa esim pelimoodeja? Ja molempiin saa varmaan lisää autoja ja ratoja modeilla? Muuut... kumman valitsen?
GTR 2 vai GTR Evolution? Kokemuksia kiitos!
1
671
Vastaukset
No tuo gtr evolution sarjahan on tosi sekava. Itse ostin ensin RaceOn nimisen pelin, jossa oli race07, stcc ja pari lisuketta. Sitten ostin gtr evolutionin, jossa oli race07 ja gtr evolution. Tämän jälkeen hankin netistä sellasen automaattisen päivitysohjelman, joka lisää kovalevylleni automaattisesti kaikkia ratoja ja modeja, mitä ilmestyy. Näiden jälkeen mulla on koneella varmaan useita kymmeniä ratoja ja erilaisia autoluokkiakin on varmaan yli 20. Ei niitä kaikkia ole edes kerinnyt testata. Sitten kun netistä hakee pelejä, niin silti siellä on joukossa paljon näitä "Unknown" luokkia ja ratoja eli mitähän nekin sitten vielä on. Pelattavaa tässä pelissä kyllä on.
On mulla tuo Gtr2:kin se toimii mun toisen koneessa, kun siinä on se grafiikka hivenen vaatimattomampaa (ei paljon). Siihenkin on ylimääräistä sälää vaikka kuinka paljon.
Kyllä niitä on tullut pelattua kumpaakin. Grafiikka ei vain ole aivan huippuluokkaa enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865