GTR 2 vai GTR Evolution? Kokemuksia kiitos!

Zerpppppp

Nyt olis hankinnoissa ajopeli ja ajattelin kahta eri peliä, joten kumpi kannattaisi hankkia:

GTR 2 vai GTR Evolution?

Kuis paljon noissa on ratoja autoja sekä muuta pelattavaa esim pelimoodeja? Ja molempiin saa varmaan lisää autoja ja ratoja modeilla? Muuut... kumman valitsen?

1

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tuo gtr evolution sarjahan on tosi sekava. Itse ostin ensin RaceOn nimisen pelin, jossa oli race07, stcc ja pari lisuketta. Sitten ostin gtr evolutionin, jossa oli race07 ja gtr evolution. Tämän jälkeen hankin netistä sellasen automaattisen päivitysohjelman, joka lisää kovalevylleni automaattisesti kaikkia ratoja ja modeja, mitä ilmestyy. Näiden jälkeen mulla on koneella varmaan useita kymmeniä ratoja ja erilaisia autoluokkiakin on varmaan yli 20. Ei niitä kaikkia ole edes kerinnyt testata. Sitten kun netistä hakee pelejä, niin silti siellä on joukossa paljon näitä "Unknown" luokkia ja ratoja eli mitähän nekin sitten vielä on. Pelattavaa tässä pelissä kyllä on.

On mulla tuo Gtr2:kin se toimii mun toisen koneessa, kun siinä on se grafiikka hivenen vaatimattomampaa (ei paljon). Siihenkin on ylimääräistä sälää vaikka kuinka paljon.

Kyllä niitä on tullut pelattua kumpaakin. Grafiikka ei vain ole aivan huippuluokkaa enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe