Tähän ketjuun toivotaan laitettavan linkkejä toyota avensis mallien huoltomanuaaleihin, joissa kuvia
auton eri osista, niiden huollosta jne, jne
yksi linkki:
http://www.tkmnet.net/Manual/Toyota Avensis T22 Repair Manual/Repair Manual/CHASSIS BODY/
Huomatkaapa, että joidenkin osien vaihtamisen jälkeen pyörän kulmat tulee tarkistaa ja tarvittaessa säätää. Tästä usein puhutaan vähän kaikenlaista, ettei tarvitsisi.
Räjäytyskuvia
7
6275
Vastaukset
- Laita ne
kuvat tänne http://www.fintoys.net/forum/
- avet25
nii et pitäs laittaa kuvat maksulliselle foorumille jotka oon ite ilmaiseksi netistä löytäny, mee ittees tompeli wwoooaaaah
- Anonyymi
.
- Avennin
Jos googlettaa esim: Avensis _2002-2007_Manual_EN
Haku löytää linkkejä, mutta onko nuo isot räjäytyskuvatiedostot piraatteja. Ja jos lataa, niin onkohan viruksia tms mukana.- Älykäs
Itse lataan suoraan usb-tikulle ja virustorjunta tietysti päällä ja tarkastus. Piraattiasiaan en ota kantaa, mutta omaan käyttöön saa ladata vaikka kuinka paljon, eri asia jos lähdet myymään.
- Avennin
Älykäs kirjoitti:
Itse lataan suoraan usb-tikulle ja virustorjunta tietysti päällä ja tarkastus. Piraattiasiaan en ota kantaa, mutta omaan käyttöön saa ladata vaikka kuinka paljon, eri asia jos lähdet myymään.
Tarkistan virustorjunta- ja haittaohjelmaohjelmilla ladatut tiedostot myös itse. Laitoin vaan varoituksen vuoksi pelottelua viruksista. Ettei joudu pääni pölkylle jos pöpö iskee koneelle ladatuista tiedostoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512