Tähän ketjuun toivotaan laitettavan linkkejä toyota avensis mallien huoltomanuaaleihin, joissa kuvia
auton eri osista, niiden huollosta jne, jne
yksi linkki:
http://www.tkmnet.net/Manual/Toyota Avensis T22 Repair Manual/Repair Manual/CHASSIS BODY/
Huomatkaapa, että joidenkin osien vaihtamisen jälkeen pyörän kulmat tulee tarkistaa ja tarvittaessa säätää. Tästä usein puhutaan vähän kaikenlaista, ettei tarvitsisi.
Räjäytyskuvia
7
6942
Vastaukset
- Laita ne
kuvat tänne http://www.fintoys.net/forum/
- avet25
nii et pitäs laittaa kuvat maksulliselle foorumille jotka oon ite ilmaiseksi netistä löytäny, mee ittees tompeli wwoooaaaah
- Anonyymi
.
- Avennin
Jos googlettaa esim: Avensis _2002-2007_Manual_EN
Haku löytää linkkejä, mutta onko nuo isot räjäytyskuvatiedostot piraatteja. Ja jos lataa, niin onkohan viruksia tms mukana.- Älykäs
Itse lataan suoraan usb-tikulle ja virustorjunta tietysti päällä ja tarkastus. Piraattiasiaan en ota kantaa, mutta omaan käyttöön saa ladata vaikka kuinka paljon, eri asia jos lähdet myymään.
- Avennin
Älykäs kirjoitti:
Itse lataan suoraan usb-tikulle ja virustorjunta tietysti päällä ja tarkastus. Piraattiasiaan en ota kantaa, mutta omaan käyttöön saa ladata vaikka kuinka paljon, eri asia jos lähdet myymään.
Tarkistan virustorjunta- ja haittaohjelmaohjelmilla ladatut tiedostot myös itse. Laitoin vaan varoituksen vuoksi pelottelua viruksista. Ettei joudu pääni pölkylle jos pöpö iskee koneelle ladatuista tiedostoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632096Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka751394La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131139- 1051042
- 94956
- 107802
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko50660- 38564
- 58544
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus251543