Tähän ketjuun toivotaan laitettavan linkkejä toyota avensis mallien huoltomanuaaleihin, joissa kuvia
auton eri osista, niiden huollosta jne, jne
yksi linkki:
http://www.tkmnet.net/Manual/Toyota Avensis T22 Repair Manual/Repair Manual/CHASSIS BODY/
Huomatkaapa, että joidenkin osien vaihtamisen jälkeen pyörän kulmat tulee tarkistaa ja tarvittaessa säätää. Tästä usein puhutaan vähän kaikenlaista, ettei tarvitsisi.
Räjäytyskuvia
7
6911
Vastaukset
- Laita ne
kuvat tänne http://www.fintoys.net/forum/
- avet25
nii et pitäs laittaa kuvat maksulliselle foorumille jotka oon ite ilmaiseksi netistä löytäny, mee ittees tompeli wwoooaaaah
- Anonyymi
.
- Avennin
Jos googlettaa esim: Avensis _2002-2007_Manual_EN
Haku löytää linkkejä, mutta onko nuo isot räjäytyskuvatiedostot piraatteja. Ja jos lataa, niin onkohan viruksia tms mukana.- Älykäs
Itse lataan suoraan usb-tikulle ja virustorjunta tietysti päällä ja tarkastus. Piraattiasiaan en ota kantaa, mutta omaan käyttöön saa ladata vaikka kuinka paljon, eri asia jos lähdet myymään.
- Avennin
Älykäs kirjoitti:
Itse lataan suoraan usb-tikulle ja virustorjunta tietysti päällä ja tarkastus. Piraattiasiaan en ota kantaa, mutta omaan käyttöön saa ladata vaikka kuinka paljon, eri asia jos lähdet myymään.
Tarkistan virustorjunta- ja haittaohjelmaohjelmilla ladatut tiedostot myös itse. Laitoin vaan varoituksen vuoksi pelottelua viruksista. Ettei joudu pääni pölkylle jos pöpö iskee koneelle ladatuista tiedostoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2783462Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211913Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841441
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.671003Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90865Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51716