Räjäytyskuvia

Tähän ketjuun toivotaan laitettavan linkkejä toyota avensis mallien huoltomanuaaleihin, joissa kuvia

auton eri osista, niiden huollosta jne, jne

yksi linkki:

http://www.tkmnet.net/Manual/Toyota Avensis T22 Repair Manual/Repair Manual/CHASSIS BODY/

Huomatkaapa, että joidenkin osien vaihtamisen jälkeen pyörän kulmat tulee tarkistaa ja tarvittaessa säätää. Tästä usein puhutaan vähän kaikenlaista, ettei tarvitsisi.
76962
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat
  • nii et pitäs laittaa kuvat maksulliselle foorumille jotka oon ite ilmaiseksi netistä löytäny, mee ittees tompeli wwoooaaaah

Äänestä

• .

Äänestä

Jos googlettaa esim: Avensis _2002-2007_Manual_EN
Haku löytää linkkejä, mutta onko nuo isot räjäytyskuvatiedostot piraatteja. Ja jos lataa, niin onkohan viruksia tms mukana.

Äänestä
  • Itse lataan suoraan usb-tikulle ja virustorjunta tietysti päällä ja tarkastus. Piraattiasiaan en ota kantaa, mutta omaan käyttöön saa ladata vaikka kuinka paljon, eri asia jos lähdet myymään.

1Äänestä

• Älykäs kirjoitti:

Itse lataan suoraan usb-tikulle ja virustorjunta tietysti päällä ja tarkastus. Piraattiasiaan en ota kantaa, mutta omaan käyttöön saa ladata vaikka kuinka paljon, eri asia jos lähdet myymään.

Tarkistan virustorjunta- ja haittaohjelmaohjelmilla ladatut tiedostot myös itse. Laitoin vaan varoituksen vuoksi pelottelua viruksista. Ettei joudu pääni pölkylle jos pöpö iskee koneelle ladatuista tiedostoista.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Älykäs kirjoitti:

Tähän ketjuun toivotaan laitettavan linkkejä toyota avensis mallien huoltomanuaaleihin, joissa kuvia

auton eri osista, niiden huollosta jne, jne

yksi linkki:

http://www.tkmnet.net/Manual/Toyota Avensis T22 Repair Manual/Repair Manual/CHASSIS BODY/

Huomatkaapa, että joidenkin osien vaihtamisen jälkeen pyörän kulmat tulee tarkistaa ja tarvittaessa säätää. Tästä usein puhutaan vähän kaikenlaista, ettei tarvitsisi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu