Ystäviä kaipaisin elämääni, lenkille, shoppaileen,kahville ja silloin tällöin myös viihteelle jne.
Itse olen 35-vuotias parisuhteessa elävä nainen. Elämästäni puuttuu nykyisin ystävät joidenka kanssa voisi
puhua, nauraa ja itkeä.
Tampere ystäviä
5
611
Vastaukset
- ulkoilua73
Laitoin juuri "Lenkkiseuraa Tampereelta" viestin ja huomasin sitten sinun viestisi. Itse kaipaan uusia ystäviä esim. kävelylenkkien merkeissä Tampereella, mikseipä viihteellekkin joskus. Laita osoitteesi jos haluaisit lähteä vaikka ulkoilemaan. Olen siis 37-vuotias nainen Treelta, asunut täällä nyt 7kk.
Tänne saisi viestiä pistää 31 v naiselle joka myös uusia kavereita mielellään vastaanottaisi.
[email protected]- hippuneN'
täällä olisi myös samoin ystävää kaipaava 40 v. nainen, niin ajatustenvaihtoon ja yhdessäolon viettoon kuin yhteisiin harrastuksiin, kiinnostuksiin ja menoihin. Onko sinulla sähköpostios. minkä kautta saisi yhteyden?
- siiruna35
Eli sähköpostiosoitteeni on [email protected]
- Gildan1
Tännekin saa kirjoitella! Olen 37-v. vapaa, lapseton nainen Mansesta. Sähköpostini on [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514