Nyt vinkkiä paikoista, jotka tekisivät hääkampauksia sunnuntaisin!
Lisäksi jos kyseisestä paikasta on kokemusta haluaisin kuulla siitäkin :)
Kiitos!
Hääkampaus Tampereella SUNNUNTAINA
5
663
Vastaukset
- samassa tilanteessa
Itse en asu Tampereella ankä tiedä Treen paikoista, mutta omat häät kanssa sunnuntaina enkä onnistunut saamaan samalle päivälle kampaajaa.
Lopulta eräs kampaaja lupasi tehdä lauantaina minulle niin kestävän kampauksen, että vakuutti sen kestävän yön yli. En tosin tiedä, pitääkö minun sitten nukkua istuallani tai jotenkin muuten erikoisesti, mutta kampaaja vaikutti olevan kovan luokan ammattilainen noiden kampausten teossa, joten luotan häneen.
Eli siinä eräs vaihtoehto, ellei kaveripiirissäsi tai sukulaisissasi ole sellaista, joka osaisi tehdä kampauksia.
Mutta oman kokemuksen mukaan siis TOSI harva kampaaja on töissä sunnuntaisin. Jotkut harvat voivat olla, mutta varmaan ottavat kaksinkertaisen hinnan sitten, mihin kannattaa varautua. - ExTreMaskeeraaja
En tiedä tuleeko vastaukseni liian myöhässä, mutta kyselepä Tamperelaisilta maskeeraajilta, jotka tekevät keikkaa.
- Syysmorsmaikku
Olen saanut jo kampaajan joka tekee sunnuntaina. Hairartissa Kuninkaankadulla suostuttiin puuhaan lisämaksua vastaan :)
- aija80
kauneushoitola jossa tehdään myös sunnuntaina http://www.1stfloor.fi/page0.php. Ottivat 20% pyhälisää, mutta hyvää jälkeä tuli. ;)
- Syysmorsmaikku
Häät meni jo 10.10.-10 (ja löysin kampaajan ;) ), joten tähän ei enää tarvitse vastata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185