Driv3r ns."punaiset tiet"

Joka kaupungissao n yksi tälläinen reiti mutta koskaan en ole mistään löytänyt miten niihin pääsisi. Kaikki muu on tehty paitsi ratkaistu tuo ongelma.
3588
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ne on semmossia "Raitiovaunuteitä", jotka menevät nor,aalin autotien yläpuolella, Ainakin Miamissa on semmonen jos sitä tarkotat... sinne pääsee portaita pitkin autotieltä... en oo varma onko tää se mitä etsit mutta toivon mukaan tää auttaa jotakuta...:)

Äänestä
  • ostin driv3rin mun kamult ja asensin sen heti. Asennus meni hyvin ja käynnistin pelin. Kaikki suju niinku piti kunnes jossain vaiheessa peli lagas kokonaan. Mikään ei enää toiminu. Sit ei auttanu ku käynnistää uudelleen. No yritin monta kertaa eikä mitään tapahtunu. Katoin ja mun direktX on kunnossa, ainaki pitäis olla. Mikäs on vikana. Vastatkaa nopeasti, jooko? Kiitti jo etukäteen!

Äänestä

• driv3r 4 ever kirjoitti:

ostin driv3rin mun kamult ja asensin sen heti. Asennus meni hyvin ja käynnistin pelin. Kaikki suju niinku piti kunnes jossain vaiheessa peli lagas kokonaan. Mikään ei enää toiminu. Sit ei auttanu ku käynnistää uudelleen. No yritin monta kertaa eikä mitään tapahtunu. Katoin ja mun direktX on kunnossa, ainaki pitäis olla. Mikäs on vikana. Vastatkaa nopeasti, jooko? Kiitti jo etukäteen!

kokeile uudelleen asentaa peli

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Go-Kart guyss kirjoitti:

Joka kaupungissao n yksi tälläinen reiti mutta koskaan en ole mistään löytänyt miten niihin pääsisi. Kaikki muu on tehty paitsi ratkaistu tuo ongelma.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu