2kkn ikäinen tyttöni on kastettu Niili Jeminaksi.
Jo lapsena-
Noin neljäntoista vanhana tykkäsin nimestä. Enpä olisi arvannut että joskus minulla on suloinen Niili-tyttö.
Tosiasiassa Niilihän on myös Israelissa sijaitsevan virran nimi mutta se ei munua häiritse. Olen Israelin ystävä;
Oma nimeni on Mira Daniela 22v
Mieheni on Teemu Miikael 24v
Tiedoksi vielä että Niilin sukunimi on Koistila.
"Niili Jemina Koistila"
No...miltäs kuulostaa?
Niili
19
1135
Vastaukset
- Satu
Eikö sua yhtään hävetä?
Oletko aivan normaalien kirjoissa?- Niilin äiti
En nyt oikein tiedä mitä tarkoitat. Joka tapauksessa saanhan minä itse päättää lapseni nimen. Minusta Niili on todella kaunis nimi.
Eikä minua lapseni nimi hävetä yhtään!!!
Häpeä itse sanojasi ja aikuistu. - Satu
Niilin äiti kirjoitti:
En nyt oikein tiedä mitä tarkoitat. Joka tapauksessa saanhan minä itse päättää lapseni nimen. Minusta Niili on todella kaunis nimi.
Eikä minua lapseni nimi hävetä yhtään!!!
Häpeä itse sanojasi ja aikuistu.Sinähän esitit kysymyksen "miltäs kuullostaa?"
Eikö siihen pitänytkään vastata??
Ymmärsinkö jotenkin väärin??
Halusitko pelkästään nimeä kehuvia mielipiteitä??
Kaikesta huolimatta: nimi on helwetin ruma - 4xisä
Satu kirjoitti:
Sinähän esitit kysymyksen "miltäs kuullostaa?"
Eikö siihen pitänytkään vastata??
Ymmärsinkö jotenkin väärin??
Halusitko pelkästään nimeä kehuvia mielipiteitä??
Kaikesta huolimatta: nimi on helwetin rumaKateutta ilmassa kenties? Ei käytöstapoja?
Suoraan sanoen säälittävää. Niili on kaunis nimi. - Satu
4xisä kirjoitti:
Kateutta ilmassa kenties? Ei käytöstapoja?
Suoraan sanoen säälittävää. Niili on kaunis nimi.Siis omaa mielipidettä ei saa sanoa. No ei sitten mutta Niili on todella mauton, suorastaan pösilöiden antama nimi.
- mmm
Ehkäpä voisit ensin tutustua hieman maantietoon, ennenkuin kerrot usemmalle ihmiselle Niilin olevan "Israelissa sijaitsevan virran nimi" ja kehut vielä olevan Israelin ystävä :D Hieno homma, mutta miten se liittyy Niiliin (siis siihen jokeen)?!
- oikea mmm
tapaus! kirjoitat nimipalstalle, etkä edes omaa nimimerkkiä keksi. Säälittävää! Minusta Niili on hyvä nimi.
- mmm
oikea mmm kirjoitti:
tapaus! kirjoitat nimipalstalle, etkä edes omaa nimimerkkiä keksi. Säälittävää! Minusta Niili on hyvä nimi.
Kuten vastasin sinulle toiseenkin ketjuun, _en_ole_käyttänyt_sinun_nimimerkkiäsi! Olen itse kirjoitellut mmm -nimimerkillä satunnaisesti, enkä ole huomannut täällä toista samannimistä (vaikka lueskelenkin viestejä suht usein)! Ja koska et ole rekisteröitynyt mmm:ksi, et voi "omia" nimeä itsellesi! Eipä se järin erikoinen nimimerkki ole, joten voi hyvinkin sattua useampi samanniminen. Joten kasva aikuiseksi, ja kestä se, ettei täällä kukaan OMISTA näitä nimimerkkejä.
terv. yhä edelleenkin mmm - mmm
mmm kirjoitti:
Kuten vastasin sinulle toiseenkin ketjuun, _en_ole_käyttänyt_sinun_nimimerkkiäsi! Olen itse kirjoitellut mmm -nimimerkillä satunnaisesti, enkä ole huomannut täällä toista samannimistä (vaikka lueskelenkin viestejä suht usein)! Ja koska et ole rekisteröitynyt mmm:ksi, et voi "omia" nimeä itsellesi! Eipä se järin erikoinen nimimerkki ole, joten voi hyvinkin sattua useampi samanniminen. Joten kasva aikuiseksi, ja kestä se, ettei täällä kukaan OMISTA näitä nimimerkkejä.
terv. yhä edelleenkin mmmkumma. Samoin olen kirjoitellut useahkostikin, mutta en ole aiemmin kirjoituksiisi törmännyt. Olen niin tottunut siihen, ettei minulla ole kaimoja, etten kuvitellut kenenkään himoitsevan niin tylsää niminerkkiä, minkä itselleni valitsin. Jos vielä kirjoitan, jätän tämän sinulle! ole hyvä!
- mmm
mmm kirjoitti:
kumma. Samoin olen kirjoitellut useahkostikin, mutta en ole aiemmin kirjoituksiisi törmännyt. Olen niin tottunut siihen, ettei minulla ole kaimoja, etten kuvitellut kenenkään himoitsevan niin tylsää niminerkkiä, minkä itselleni valitsin. Jos vielä kirjoitan, jätän tämän sinulle! ole hyvä!
No eipä tarvitse vetää hernettä nenuun... Olisit vaan iloinen, että joku toinenkin on keksinyt saman nimimerkin kuin sinä! :) Vaihda vaan nimesi, jos niin haluat... Minua ei ainakaan häiritse vaikka kirjoittaisit samalla nimimerkillä edellenkin. Sanon kyllä mielipiteeni, mutta yleensä tapanani ei ole provosoida tai haukkua toisten viestejä joten sitä ei tarvitse pelätä. Siis että joku luulee minun kirjoituksia sinun kirjoittamiksi!
- kaneli
Mun mielestä Niili on ihan nätti nimi!
- Moa
Niila olisi kauniimpi!
- sivistyksessä
Koskas Niilijoki Israeliin on siirtynyt? Vai olisiko niin, että sinun maantiedossasi olisi suuri aukko tällä kohtaa?
- Niilin äiti
On totta että olin väärässä.
Niili sijaitsee egyptissä vai mitä?
Israelin ystävä olen jokatapauksessa vaikka en siitä kaikkea tiedäkkään.
Anteeksi.
Olisi kiva jos saisin vielä mielipidettä Niili-tyttöni nimestä. - Jemma
Niilin äiti kirjoitti:
On totta että olin väärässä.
Niili sijaitsee egyptissä vai mitä?
Israelin ystävä olen jokatapauksessa vaikka en siitä kaikkea tiedäkkään.
Anteeksi.
Olisi kiva jos saisin vielä mielipidettä Niili-tyttöni nimestä.Shalom lach!!
Juu Niili-joki kyllä virtaa Afrikassa, mutta Nili yhdellä iillä on kyllä suosittu israelilainen tytön nimi. Olen aina pitänyt Nili-nimestä ja suomalaisittainhan se voisi ääntyä vaikka Niili. Kunnioitan ihmisiä, jotka uskaltavat antaa persoonallisia nimiä lapsilleen...
- Mimmuli
Jokihan siitä nimestä ensimmäisenä tulee mieleen. Ehkä veikkaisin enemmän pojan nimeksi, jos et olisi kertonut tytön olevan kyseessä...Niilo nimi ei kauas tosta Niilistä heitä.
- has
Pojan nimeksi minäkin luulin, Niilon ja Niilan tapaan. Tai oikeastaan en ihmisen nimeksi ollenkaan. sopisi kultakalalle.
- Roosa
has kirjoitti:
Pojan nimeksi minäkin luulin, Niilon ja Niilan tapaan. Tai oikeastaan en ihmisen nimeksi ollenkaan. sopisi kultakalalle.
Minun tytölle olisi tullut nimeksi Niilo jos olisi ollut poika mutta tyttö tuli. Joten nimeksi tuli Milja. Mutta olisinkin ollut vähän tarkempi. Olisin laittanut Niilin nimeksi tytölle jos olisi vain tullut mieleen. *harmittelee*
Heeh...
No onhan se Miljakin iiihana nimi. Mielestäni.
Jos vielä tytön saan niin nimeksi tulee Niili.
-KIITOS sinun-
- maantiede
Niili virtaa Egyptin halki ja sijaitsee Afrikassa.
Israel on Lähi-Idässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029