Olin tänään ensimmäistä kertaa match showssa koirani kanssa. Se ei oikein osannut keskittyä, kun kehässä oli muitakin koiria. Miten olette saaneet koiranne huomion VAIN teihin kehässä ollessanne? Itse käytän nakin palaa, koirani lempiherkkua, mutta eipä tämäkään auttanut... Toivoisin saavan nyt hyviä vinkkejä :)
Koiran keskittyminen näyttelyissä
katsekontaktikuntoon
2
359
Vastaukset
- =O)
treeniä treeniä, siinä se salaisuus
- aikaa vaan paljon
Treeniä vain, ei siihen muu auta. Ole ite mahd rauhallinen, sillä jos hösellät ja kovin läperrät koiralle, että katso täällä nakki, nakki täällä ja ole nyt paikalla, niin se kertoo koiralle, että tilanteessa on jotakin tosi outoa. Harjottele eri paikoissa, samaa odottelua n´kuin aidossa näyttelyssä, koiran puunausta, jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195363Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692707Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222589Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512260- 242197
- 821664
- 1461555
- 1311335
- 129973
- 86924