picardienpaimenkoiran omistajia!?

tanja

olen etsinyt tietoa picardienpaimenkoirasta oikein kissojen ja koirien kanssa mutta en vaan löydä mitään! apu olis tarpeen! olen hankkimassa koiraa ja picardienpaimenkoira kiinnostaa, bongasin rodun eka kertaa viime viikonlopun lahden kv-koiranäyttelys. onko rotu niin harvinainen ettei siitä ole kirjoitettu mitään tietoa minnekään? jos joku kasvattaja/omistaja/ rotua tunteva viitsis kirjoittaa edes pari riviä siitä millainen tämä koira on, luonteesta, koulutuksesta ym. olisin kiitollinen

5

4003

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini

Itse olen löytänyt joitain tietoja mm.Googlesta kirjottamalla hakusanaksi Picardienpaimenkoira. Sieltä löytyy luonnekuvaus ja muut alkuperäiset käyttötarkoitukset.
      Minäkin odotan innolla jos joku kasvattaja/omistaja kirjottaisi lisää rodusta,sen hoidosta ja muusta rotuun liittyvästä. Rotukohtaisilla kotisivuillakin olisi mukava vierailla.

• silla

Picardienpaimenkoira on harvinainen rotu niin kotimassaan Ranskassa kuin muuallakin. Suomessa muutama yksilö, joten aika tuuri käy jos tällaiselle palstalle joku omistaja eksyisi...

Etsivä kyllä löytää muitakin kanavia löytääkseen tietoa rodusta ihan omistajien yhteystietoja myöten!

• jaana
        silla kirjoitti:

Picardienpaimenkoira on harvinainen rotu niin kotimassaan Ranskassa kuin muuallakin. Suomessa muutama yksilö, joten aika tuuri käy jos tällaiselle palstalle joku omistaja eksyisi...

Etsivä kyllä löytää muitakin kanavia löytääkseen tietoa rodusta ihan omistajien yhteystietoja myöten!

Olen 1v.picardieuroksen omistaja. Tällä hetkellä Suomessa on rekisteröity n.20 picardieta, eikä lähiaikoina ole tiedossa Suomessa syntyviä pentueita.

• Anonyymi

Minä olen Pekka.

• Anonyymi

Minä olen Kalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe