Honda GB 500

Honderi

Onkohan kellään kokemusta kyseisestä pyörästä? Aikomus olisi moinen tuoda Saksasta vm.1990 kilometrit 9600. Pyörä tulisi vain kesäajoon hyville keleille auton rinnakkaiskäyttöön. Onko sopiva ns. ensipyöräksi naiselle? Myös C2 750 Shadow on harkinnan alla...Kiitokset kommenteista ja palautteesta.

7

2193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baldie

Tervehdys, siis oletko tuomassa GP500: sta(ratapyörää), vai CB500: sta??
      Epäilisin, että ensipyörän kyseenollessa CB 500 olisi parempi vaihtoehto Valentino Rossin ajopeliin verrattuna.
      Sain toissaviikolla itse -96: n CB 500: n, joka vaikuttaa ensituttavuutena hyvin toimivalta, ja helpolta käsitellä. Verotkaan ei olleet pahat (n. 700€).
      Asia, mikä kannattaa kyseenalaistaa, ovat nuo kilometrit..Alle tuhat kilometriä vuodessa tuon ikäisessä on hyvin epätodennäköistä.
      Verrattuna Shadowhin, vakuutuksissa säästät ainakin pitkän pennin (kaskossa hintaero n. 300€/vuodessa). Tehojakin tuossa (oletettavasti CB: ssä) on mielestäni riittävästi, eli 60hp.

• lauri

Kevyt käsitellä, varsinkin alennetuilla tehoilla sopii hyvin aloittelijalle, jousitus on kuin tehty tytöille - aikuiselle miehelle vähän pehmeä.
        Yksinkertainen ja selkeä rakenne, kaunis.
        Samasta pyörästä lötyy myös GBR vrsio (jos muistan kirjaimet oikein).ihan sama pyörä mutta paljon edullisempi. ei ehkä ihan yhtä kaunis.
        Olen ajellut omalla GB:lläni kaksi kesää ja se tuntuu sopivan hyvin vanhalle sedälle - samoista syistä kuin nuorelle tytölle.

• ellu
        lauri kirjoitti:

Kevyt käsitellä, varsinkin alennetuilla tehoilla sopii hyvin aloittelijalle, jousitus on kuin tehty tytöille - aikuiselle miehelle vähän pehmeä.
        Yksinkertainen ja selkeä rakenne, kaunis.
        Samasta pyörästä lötyy myös GBR vrsio (jos muistan kirjaimet oikein).ihan sama pyörä mutta paljon edullisempi. ei ehkä ihan yhtä kaunis.
        Olen ajellut omalla GB:lläni kaksi kesää ja se tuntuu sopivan hyvin vanhalle sedälle - samoista syistä kuin nuorelle tytölle.

Kiinnostus jomman kumman hankkimiseen on herännyt - kun vielä jostain löytäisi...
        Onko vinkkejä mistä moisen voisi käydä omakseen ostamassa ja pääsisi nauttimaan antoisista kilometreistä?????

• Lauri
        ellu kirjoitti:

Kiinnostus jomman kumman hankkimiseen on herännyt - kun vielä jostain löytäisi...
        Onko vinkkejä mistä moisen voisi käydä omakseen ostamassa ja pääsisi nauttimaan antoisista kilometreistä?????

Saattaapa olla omanikin myynnissä - vaimon mielestä.
        60-vuotispäivät lähestyvät hitaasti ja varmasti.
        En vaan tiedä miten löydämme toisemme, kun tässä ei saa markkinoida.

• ellu
        Lauri kirjoitti:

Saattaapa olla omanikin myynnissä - vaimon mielestä.
        60-vuotispäivät lähestyvät hitaasti ja varmasti.
        En vaan tiedä miten löydämme toisemme, kun tässä ei saa markkinoida.

Voitko ottaa yhteyttä spostilla
        [email protected]

toivottavasti onnistuu näin!

• bobcat-57

terve, olen itsekin kiinnostunut honda 500 clubman pyörästä.osaatko neuvoa miten pyöriä löytyy esim. saksasta.mihin hintaan.kiitos.pyörä on muuten erittäin mukava ja helppo mielestäni ajella.

• tarafarah

Hei, minulta löytyy - myyn omani auton hankinnan tieltä. Vuosimalli on 1989, käyttöönottovuosi 1991, ajettu reilut 13 000 km (mailimittari). Pyörä on tuotu Saksasta, ollut yhdellä omistajalla ennen minua. Se on loistavassa kunnossa, kaasarit juuri putsattu ja uusi akku. Kaksi pientä jälkeä on tankissa, mutta eivät ole minua haitanneet. Kyydittääkin voi; siinä on kyytiläisen jalkatapit ja Corbinin tuplasatula. Parhaimmillaan se on tietenkin yksin ajellessa! Jos ketä kiinnostaa, niin yhteyden saa: [email protected].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      105
      4690
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      395
      1418
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      187
      1081
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      912
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      897
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe