Honda GB 500

Honderi

Onkohan kellään kokemusta kyseisestä pyörästä? Aikomus olisi moinen tuoda Saksasta vm.1990 kilometrit 9600. Pyörä tulisi vain kesäajoon hyville keleille auton rinnakkaiskäyttöön. Onko sopiva ns. ensipyöräksi naiselle? Myös C2 750 Shadow on harkinnan alla...Kiitokset kommenteista ja palautteesta.

7

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baldie

      Tervehdys, siis oletko tuomassa GP500: sta(ratapyörää), vai CB500: sta??
      Epäilisin, että ensipyörän kyseenollessa CB 500 olisi parempi vaihtoehto Valentino Rossin ajopeliin verrattuna.
      Sain toissaviikolla itse -96: n CB 500: n, joka vaikuttaa ensituttavuutena hyvin toimivalta, ja helpolta käsitellä. Verotkaan ei olleet pahat (n. 700€).
      Asia, mikä kannattaa kyseenalaistaa, ovat nuo kilometrit..Alle tuhat kilometriä vuodessa tuon ikäisessä on hyvin epätodennäköistä.
      Verrattuna Shadowhin, vakuutuksissa säästät ainakin pitkän pennin (kaskossa hintaero n. 300€/vuodessa). Tehojakin tuossa (oletettavasti CB: ssä) on mielestäni riittävästi, eli 60hp.

      • lauri

        Kevyt käsitellä, varsinkin alennetuilla tehoilla sopii hyvin aloittelijalle, jousitus on kuin tehty tytöille - aikuiselle miehelle vähän pehmeä.
        Yksinkertainen ja selkeä rakenne, kaunis.
        Samasta pyörästä lötyy myös GBR vrsio (jos muistan kirjaimet oikein).ihan sama pyörä mutta paljon edullisempi. ei ehkä ihan yhtä kaunis.
        Olen ajellut omalla GB:lläni kaksi kesää ja se tuntuu sopivan hyvin vanhalle sedälle - samoista syistä kuin nuorelle tytölle.


      • ellu
        lauri kirjoitti:

        Kevyt käsitellä, varsinkin alennetuilla tehoilla sopii hyvin aloittelijalle, jousitus on kuin tehty tytöille - aikuiselle miehelle vähän pehmeä.
        Yksinkertainen ja selkeä rakenne, kaunis.
        Samasta pyörästä lötyy myös GBR vrsio (jos muistan kirjaimet oikein).ihan sama pyörä mutta paljon edullisempi. ei ehkä ihan yhtä kaunis.
        Olen ajellut omalla GB:lläni kaksi kesää ja se tuntuu sopivan hyvin vanhalle sedälle - samoista syistä kuin nuorelle tytölle.

        Kiinnostus jomman kumman hankkimiseen on herännyt - kun vielä jostain löytäisi...
        Onko vinkkejä mistä moisen voisi käydä omakseen ostamassa ja pääsisi nauttimaan antoisista kilometreistä?????


      • Lauri
        ellu kirjoitti:

        Kiinnostus jomman kumman hankkimiseen on herännyt - kun vielä jostain löytäisi...
        Onko vinkkejä mistä moisen voisi käydä omakseen ostamassa ja pääsisi nauttimaan antoisista kilometreistä?????

        Saattaapa olla omanikin myynnissä - vaimon mielestä.
        60-vuotispäivät lähestyvät hitaasti ja varmasti.
        En vaan tiedä miten löydämme toisemme, kun tässä ei saa markkinoida.


      • ellu
        Lauri kirjoitti:

        Saattaapa olla omanikin myynnissä - vaimon mielestä.
        60-vuotispäivät lähestyvät hitaasti ja varmasti.
        En vaan tiedä miten löydämme toisemme, kun tässä ei saa markkinoida.

        Voitko ottaa yhteyttä spostilla
        [email protected]

        toivottavasti onnistuu näin!


    • bobcat-57

      terve, olen itsekin kiinnostunut honda 500 clubman pyörästä.osaatko neuvoa miten pyöriä löytyy esim. saksasta.mihin hintaan.kiitos.pyörä on muuten erittäin mukava ja helppo mielestäni ajella.

      • tarafarah

        Hei, minulta löytyy - myyn omani auton hankinnan tieltä. Vuosimalli on 1989, käyttöönottovuosi 1991, ajettu reilut 13 000 km (mailimittari). Pyörä on tuotu Saksasta, ollut yhdellä omistajalla ennen minua. Se on loistavassa kunnossa, kaasarit juuri putsattu ja uusi akku. Kaksi pientä jälkeä on tankissa, mutta eivät ole minua haitanneet. Kyydittääkin voi; siinä on kyytiläisen jalkatapit ja Corbinin tuplasatula. Parhaimmillaan se on tietenkin yksin ajellessa! Jos ketä kiinnostaa, niin yhteyden saa: [email protected].


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe