varasin hotelleja thaimaasta hotels.comista, siellä sanotaan että joissain hotelleissa voi joutua jättämään luottokortin tai käteistä varoiksi, että käyttää jotain palveluita (esim. puhelinsoitot tai minibaari yms.), onko tämä yleistä? entä turvallista?
kiitos!:)
"käteistä/kortti pantiksi"
3
299
Vastaukset
- dasdasd
itse varasin hotels.comista hotellin Berliiniistä ja sama homma näytti olevan kaikilla. Varmaankin haluavat varmistaa että saadaan korvaus ylimääräisistä kuluista jos niitä tulee.
- MINNEKÄÄN
Älä jätä korttiasi minnekään! Muista vastuusi omasta kortistasi! Pidä aina korttisi hallussasi!
Hotelli voi korttitiedoillasi laskuttaa jälkikäteen sen minkä olet jättänyt maksamatta.
Muista tarkistaa että kaikki laskutukset ovat oikeutettuja!
- 16+17
Väärinymmärrys, että kortin sinänsä joutuisi jonnekin "jättämään". Ko,. asia tarkoittaa ihan vain sitä, että mahdollisten extrojen (kuten juuri minibaari, huonepalvelu jne) varalta hotellii haluaa "vetäistä" luottokortin tiedot, jotta kukaan ei voi livistää maksamatta niitä. Ellei omista luottokorttia, myös rahaa voi jättää pantiksi - tietysti ne palautetaan sitten jos ei extroja tule. Ihan hyvin tämä kaikki toimii, ei hotelleilla ole varaa käyttää väärin luottokorttitietoja tai joutuvat äkkiä mustalle listalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733934Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92091Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1431324
- 1141179
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711077Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61025- 60994
- 35916