Vain "vähä-älyiset" ja heidän lapsensa nauttivat Venetsialaisten ilotulitteista ja paukuttelusta.
Kaupallista hömppää, samaa saastunutta touhua kuin pikavipit.
Kuinka monta älytöntä poliitikkoa ja virkamiestä hoitaa näitä älyttömiä touhuja,--------aika monta.
No niin "vähä-älyiset" esittäkää nyt puolustus kirjoituksenne älyttömyyksillenne.
Venetsialaiset
70
1494
Vastaukset
- kokkolan halvimmat
talvirenkaat.Koko sais olla 155 /70 13" ja tietenkin uudet.Talvi lähestyy ja ajattelin kerrankin olla ajoissa talvirenkaiden suhteen.
- Kysynyt
vianorilta? Heillä on yleensä paljon valikoimaa talvirenkaissa.
- rengastietäjä
Kysynyt kirjoitti:
vianorilta? Heillä on yleensä paljon valikoimaa talvirenkaissa.
Mä uskon että euromasterilta tai nymanilta sais halvemmalla!
- Natriitti Niilo
Missä on lauantaimakkara tarjouksessa?
- Pipsa Perunapää
Niin, minä olen todellä alykäs. Kun älykäs lapseni alkoi aikoinaan haluta pommeja, kun muillakin lapsilla on, selitin hänelle juurta jaksain, että me olemme älykkäämpiä kuin muut, emmekä pommittele koskaan, emme edes katso pommituksiin päin ja uusi vuosi, venetsialaiset ym menevät korvasuojaimia käyttäen. Olemme niin älykkäitä, että emme anna edes melusaastetta lapsemme korville. Meillä ei myöskään vietetä joulua eikä syntymäpäiviä, eikä mitään mikä on lapsesta kivaa, koska olemme niin älykkäitä. Haluamme lapsemme paheksuvan kaikkea muuta, paitsi omia vanhempiaan ja tietysti tätä erittäin ÄLYKÄSTÄ viestin aloittajaa.
Onneksi maailmassa on vielä meidän kaltaisiamme, jotka vaadimme lapsilta kaiken huvin pois!!! Työhön se lapsikin on opetettava, eikä moisiin huvituksiin. HYH HYH.- huvilakausi päättyy
KOMMENTEJA------------
"Onneksi maailmassa on vielä meidän kaltaisiamme, jotka vaadimme lapsilta kaiken huvin pois!!! Työhön se lapsikin on opetettava, eikä moisiin huvituksiin. HYH HYH."
Mikäli et keksi lapsellesi muuta huvia kuin pommit ja ilotulitteet kannattaisi katsella peiliin. NYT NYT
...................................
"Kyllä on mukavaa olla vähä-älyinen, kun yhtenä viikonloppuna vuodesta saa löysätä pipoa ja nauttia karnevaalitunnelmasta! Ei tarvitse olla niin tosikko ja tylsä kuin tuollaiset viisaat älyköt. Yksi viikonloppu karvevaalia voisi tehdä itse kullekin hyvää."
Vietän useitakin karnevaalitunnelmaisia viikonloppuja vuodessa, mutta niihin ei sisälly meluaminen eikä häiriön aiheuttamista toisille.
On varmaan tylsää olla pipo silmillä, kun ei keksi kuin yhden HÖLMÖN tavan eli POMMITTELUN ja ILOTULITUS tavan viettää hauskaa VENETSIALAISILTANA. - taida olla
huvilakausi päättyy kirjoitti:
KOMMENTEJA------------
"Onneksi maailmassa on vielä meidän kaltaisiamme, jotka vaadimme lapsilta kaiken huvin pois!!! Työhön se lapsikin on opetettava, eikä moisiin huvituksiin. HYH HYH."
Mikäli et keksi lapsellesi muuta huvia kuin pommit ja ilotulitteet kannattaisi katsella peiliin. NYT NYT
...................................
"Kyllä on mukavaa olla vähä-älyinen, kun yhtenä viikonloppuna vuodesta saa löysätä pipoa ja nauttia karnevaalitunnelmasta! Ei tarvitse olla niin tosikko ja tylsä kuin tuollaiset viisaat älyköt. Yksi viikonloppu karvevaalia voisi tehdä itse kullekin hyvää."
Vietän useitakin karnevaalitunnelmaisia viikonloppuja vuodessa, mutta niihin ei sisälly meluaminen eikä häiriön aiheuttamista toisille.
On varmaan tylsää olla pipo silmillä, kun ei keksi kuin yhden HÖLMÖN tavan eli POMMITTELUN ja ILOTULITUS tavan viettää hauskaa VENETSIALAISILTANA.kokkolasta kotoisin.Ei muualta kokkolaan muuttaneet ole koskaan venetsialais pommitusta ymmärtäneetkään.
Aitoja kokkolalaisia ei sun kommentit paljon hetkauta. - huvilakausi päättyy
taida olla kirjoitti:
kokkolasta kotoisin.Ei muualta kokkolaan muuttaneet ole koskaan venetsialais pommitusta ymmärtäneetkään.
Aitoja kokkolalaisia ei sun kommentit paljon hetkauta.OLEN.....AITO (o_o)
Syntynyt Kokkolassa ja ikää on sen verran, että muistan miten oikeaa Venetsialaistapahtumaa ennen vietettiin.
Taidat itse olla sitä UUSAVUTONTA porukkaa, jolle on helppo syöttää kaupallista HÖMPPÄÄ.
Voisit miettiä miten Venetsialaiset olisivat hauskoja ja kivoja karnevaaleja, nykyisessä muodossa se on VÄHÄ-ÄLYISTÄ tarpeetonta meluamista, saastuttamista ja häiriön aiheuttamista kunnon kansalaisille.
Hakeutukaa YK joukkoihin sieltä pääsee hakutumaan alueille jossa on pommeja, sekä surutulitteluja.
AMEEN .... toivottavasti sitä ei tarvitse Venetsialaisten jälkeen kenenkään kohdalla lausua. - käynyt niin
OLEN.....AITO (o_o)
Syntynyt Kokkolassa ja ikää on sen verran, että muistan miten oikeaa Venetsialaistapahtumaa ennen vietettiin.
Taidat itse olla sitä UUSAVUTONTA porukkaa, jolle on helppo syöttää kaupallista HÖMPPÄÄ.
Voisit miettiä miten Venetsialaiset olisivat hauskoja ja kivoja karnevaaleja, nykyisessä muodossa se on VÄHÄ-ÄLYISTÄ tarpeetonta meluamista, saastuttamista ja häiriön aiheuttamista kunnon kansalaisille.
Hakeutukaa YK joukkoihin sieltä pääsee hakutumaan alueille jossa on pommeja, sekä surutulitteluja.
AMEEN .... toivottavasti sitä ei tarvitse Venetsialaisten jälkeen kenenkään kohdalla lausua.ettei isäs antanut aikoinan ostaa pommeja? Nyt kun sulla on jo tuota ikää...et kehtaa mennä enään niitä ostamaan? vaikka mieli tekis.Pelkäät että ne jysähtää käteen kun ei ole aikaisempaa kokemusta?
- --------------------
käynyt niin kirjoitti:
ettei isäs antanut aikoinan ostaa pommeja? Nyt kun sulla on jo tuota ikää...et kehtaa mennä enään niitä ostamaan? vaikka mieli tekis.Pelkäät että ne jysähtää käteen kun ei ole aikaisempaa kokemusta?
osu ja uppos !
- huvilakausi päättyy
käynyt niin kirjoitti:
ettei isäs antanut aikoinan ostaa pommeja? Nyt kun sulla on jo tuota ikää...et kehtaa mennä enään niitä ostamaan? vaikka mieli tekis.Pelkäät että ne jysähtää käteen kun ei ole aikaisempaa kokemusta?
Kun olin nuori, niin silloin ei jaettu kotoa rahaa "huvitteluun" rahat käytettiin tarpeellisiin menoihin.
Osasimme keksiä ja kehitellä ilman rahaakin sellaisia huvituksia, että niistä voi kertoa lasten lapsillekin, mitä te tulette kertomaan ?? tuskin muistiinne jää mitään mainitsemisen arvoista.
Ei koskaan kotoa rahaa, ei koskaan sossusta minkäänlaisia avustuksia.
Minkälainen idiootti pitää olla, että luulee paukuttelun ja ilotulitteiden ampumisen olevan Venetsialais huvittelua.
Sinunkin olisi parasta ottaa pippeli käteen ja jysäyttää, vai eikö ole siitäkään vielä kokemusta? - syy "kotoa"
Kun olin nuori, niin silloin ei jaettu kotoa rahaa "huvitteluun" rahat käytettiin tarpeellisiin menoihin.
Osasimme keksiä ja kehitellä ilman rahaakin sellaisia huvituksia, että niistä voi kertoa lasten lapsillekin, mitä te tulette kertomaan ?? tuskin muistiinne jää mitään mainitsemisen arvoista.
Ei koskaan kotoa rahaa, ei koskaan sossusta minkäänlaisia avustuksia.
Minkälainen idiootti pitää olla, että luulee paukuttelun ja ilotulitteiden ampumisen olevan Venetsialais huvittelua.
Sinunkin olisi parasta ottaa pippeli käteen ja jysäyttää, vai eikö ole siitäkään vielä kokemusta?Ei ollut rahaa...
Ota pippeli käteen...?
Jysäyttää...?
Idiootti...?
Aikuispsykiatrian vastaanotolla on varmasti vielä vapaita aikoja. - edals
OLEN.....AITO (o_o)
AMEEN .... toivottavasti sitä ei tarvitse Venetsialaisten jälkeen kenenkään kohdalla lausua....millaisia ne ennen vanhaan vietetyt venetsialaiset olivat? Jokainen möllötti omalla tai sukulaisen mökillä ja ihaili kyntilöitä. Tosi lystiä!?
- huvilakausi päättyy
syy "kotoa" kirjoitti:
Ei ollut rahaa...
Ota pippeli käteen...?
Jysäyttää...?
Idiootti...?
Aikuispsykiatrian vastaanotolla on varmasti vielä vapaita aikoja.Kaikki löytyy kotoa ja kaikki on vielä tallella.
"Ei ollut rahaa..."
Nykyään on ei tarvitse keltään pyydellä.
"Ota pippeli käteen...?"
Taisin yllättää housut kintuissa.
"Jysäyttää...?"
Joko olet aloittanut paukuttelun?
"Idiootti...?"
On sinun oma kuvasi.
"Aikuispsykiatrian vastaanotolla on varmasti vielä vapaita aikoja."
Tilaa aika Venetsialaisten lähestyessä ajat loppuvat. - huvilakausi päättyy
edals kirjoitti:
...millaisia ne ennen vanhaan vietetyt venetsialaiset olivat? Jokainen möllötti omalla tai sukulaisen mökillä ja ihaili kyntilöitä. Tosi lystiä!?
"Tosi lystiä!? "
Eikö sinulla ole ollut koskaan Venetsialaisten aikaan mitään kivaa ja hauskaa?
Luuletko tosiaan, että paukuttelu, poksauttelu ja ilotulitteiden räiskintä on jotenkin "Tosi lystiä!? "
Vain vähä-älyiset luulevat, että Venetsialaisten aikaan poltetaan kynttilöitä. - hoh hoh
Kaikki löytyy kotoa ja kaikki on vielä tallella.
"Ei ollut rahaa..."
Nykyään on ei tarvitse keltään pyydellä.
"Ota pippeli käteen...?"
Taisin yllättää housut kintuissa.
"Jysäyttää...?"
Joko olet aloittanut paukuttelun?
"Idiootti...?"
On sinun oma kuvasi.
"Aikuispsykiatrian vastaanotolla on varmasti vielä vapaita aikoja."
Tilaa aika Venetsialaisten lähestyessä ajat loppuvat.Aikuinen mies täällä kehuu rahoillaan,moittii tuntemattomia idiooteiksi ja höpisee pippeleistä.
Voi ,voi.Äidin kanssa vielä pari vuotta ei olisi aikoinaan ollut pahitteeksi. - huvilakausi päättyy
hoh hoh kirjoitti:
Aikuinen mies täällä kehuu rahoillaan,moittii tuntemattomia idiooteiksi ja höpisee pippeleistä.
Voi ,voi.Äidin kanssa vielä pari vuotta ei olisi aikoinaan ollut pahitteeksi.oh hoh hoh12.8.2010 17:44
Mikä se sinun mielipiteesi olikaan Venetsialais häiriköintiin?
Mikäli et viitsi lukea ketjun asioita läpi, niin pysy ainakin parivuotta vielä muualla. - perverssi.
oh hoh hoh12.8.2010 17:44
Mikä se sinun mielipiteesi olikaan Venetsialais häiriköintiin?
Mikäli et viitsi lukea ketjun asioita läpi, niin pysy ainakin parivuotta vielä muualla.enään kirjoittele tänne peniksistä ja niiden jysäyttelemisestä.Tätä lukee myös nuoret ja herkät.
- huvilakausi päättyy
perverssi. kirjoitti:
enään kirjoittele tänne peniksistä ja niiden jysäyttelemisestä.Tätä lukee myös nuoret ja herkät.
Älä perverssi.12.8.2010 18:29
Itse sinä peniksestä kirjoitat, nuoret ja herkät tietävät mikä on pippeli, mutta jotkut eivät ole peniksestä vielä kuulleetkaan.
Koska et vieläkään ota asiaan kantaa niin miksi jysäyttelet penis asiaa täällä?? - brainnnnn
"Tosi lystiä!? "
Luuletko tosiaan, että paukuttelu, poksauttelu ja ilotulitteiden räiskintä on jotenkin "Tosi lystiä!? "
Vain vähä-älyiset luulevat, että Venetsialaisten aikaan poltetaan kynttilöitä.kerropas mensan jäsen, mitä sinun mielestäsi kuuluu venetsialaisten viettoon, jotta ne olisivat ANTI-vähä-älyiset. Jos siis älykkyys mitataan sillä, että osallistuuko ilotulitteiden ammuntaan...
- huvilakausi päättyy
brainnnnn kirjoitti:
kerropas mensan jäsen, mitä sinun mielestäsi kuuluu venetsialaisten viettoon, jotta ne olisivat ANTI-vähä-älyiset. Jos siis älykkyys mitataan sillä, että osallistuuko ilotulitteiden ammuntaan...
Älykkyys voidaan arvioida myös tekojen mukaan.
Mieti nyt mitä älykästä löytyy nykymuotoisesta Venetsialaisten vietosta, silloin kun siihen sisältyy pommien laittamista postilaatikoihin ja muuta sellaista mikä on järjestyssäännöissä kiellettyä toimintaa, kuten ilotulitteiden "ampuminen" siellä missä se on kielletty.
Päättele nyt omasi ja muiden sellaisten älykkyystaso, jotka osallistuvat VÄHÄ-ÄLYISEEN toimintaan. - brainnnnnnnn
Älykkyys voidaan arvioida myös tekojen mukaan.
Mieti nyt mitä älykästä löytyy nykymuotoisesta Venetsialaisten vietosta, silloin kun siihen sisältyy pommien laittamista postilaatikoihin ja muuta sellaista mikä on järjestyssäännöissä kiellettyä toimintaa, kuten ilotulitteiden "ampuminen" siellä missä se on kielletty.
Päättele nyt omasi ja muiden sellaisten älykkyystaso, jotka osallistuvat VÄHÄ-ÄLYISEEN toimintaan.Ei pidä yleistää, jos joku pommittaa postilaatikoita tai ampuu ilotulitteita kielletysti. Suurin osa kuitenkin käsittelee niitä ihan oikein. Kaikesta huolimatta, kaikille hauskaa tulevaa juhlaa, otetaan toisemme huomioon älykkyysosamäärästä riippumatta!
- huvilakausi päättyy
brainnnnnnnn kirjoitti:
Ei pidä yleistää, jos joku pommittaa postilaatikoita tai ampuu ilotulitteita kielletysti. Suurin osa kuitenkin käsittelee niitä ihan oikein. Kaikesta huolimatta, kaikille hauskaa tulevaa juhlaa, otetaan toisemme huomioon älykkyysosamäärästä riippumatta!
Elokuun viimeistä viikonloppu lieveilmiöineen ei voi kutsua Iloiseksi/hauskaksi Venetsialaistapahtumaksi.
Vähän yli kymmenvuotiaat lapset ajelevat pyörillä reppuselässä, joista räjähteitä heitellään sinne sun tänne, mitä hauskaa on laittaa niitä pommeja vuotisten vanhusten postilaatikoihin?
Seuraava ikäluokka kulkee kassit ja reput käsissä, joista otetaan kaljatölkki käteen ja seuraavaksi heitellään räjähteitä ihmisten joukkoon.
Itse olin joskus kauan sitten leirintäalueella, aikuiset ihmiset kaljoissaan laittoivat raketteja menemään vaakatasossa ihmisjoukkoon, niin mikä mahtoikaan olla heidän älykkyystasonsa??
Kaupunki politiikkojen päätöksillä ampuu raketteja/rahaa taivaan tuuliin, mielestäni se ei kuulu kaupungin toimenkuvaan.
IHMISET VALVOKAA LAPSIANNE, ohjeet pommittelusta ja rakettien käytöstä löytyy jos viitsii etsiä, vain vähä-älyiset jättävät lapsensa "heitteille".
Älkää ottako Venetsialaisiltana Alkon tuotteita niin suuria määriä, että teistä tulee VÄHÄ-ÄLYISIÄ.
HAUSKAA SAA/PITÄÄ OLLA, mutta sen pitää tapahtua kaupungin järjestyssääntöjen ja hyvien tapojen mukaisesti. - ????????????????????
Elokuun viimeistä viikonloppu lieveilmiöineen ei voi kutsua Iloiseksi/hauskaksi Venetsialaistapahtumaksi.
Vähän yli kymmenvuotiaat lapset ajelevat pyörillä reppuselässä, joista räjähteitä heitellään sinne sun tänne, mitä hauskaa on laittaa niitä pommeja vuotisten vanhusten postilaatikoihin?
Seuraava ikäluokka kulkee kassit ja reput käsissä, joista otetaan kaljatölkki käteen ja seuraavaksi heitellään räjähteitä ihmisten joukkoon.
Itse olin joskus kauan sitten leirintäalueella, aikuiset ihmiset kaljoissaan laittoivat raketteja menemään vaakatasossa ihmisjoukkoon, niin mikä mahtoikaan olla heidän älykkyystasonsa??
Kaupunki politiikkojen päätöksillä ampuu raketteja/rahaa taivaan tuuliin, mielestäni se ei kuulu kaupungin toimenkuvaan.
IHMISET VALVOKAA LAPSIANNE, ohjeet pommittelusta ja rakettien käytöstä löytyy jos viitsii etsiä, vain vähä-älyiset jättävät lapsensa "heitteille".
Älkää ottako Venetsialaisiltana Alkon tuotteita niin suuria määriä, että teistä tulee VÄHÄ-ÄLYISIÄ.
HAUSKAA SAA/PITÄÄ OLLA, mutta sen pitää tapahtua kaupungin järjestyssääntöjen ja hyvien tapojen mukaisesti.Mistä saa ostaa halvimmat ja tehokkaimmat pommit venetsialaiin?
- pässinpää!!
"Tosi lystiä!? "
Vain vähä-älyiset luulevat, että Venetsialaisten aikaan poltetaan kynttilöitä.ON SE LYSTIÄ! Netissä neljän seinän sisällä muita arvostelemassa ehtii roikkua myöhemmin. Mutta sinähän et siitä mitään tiedä, koska todennäköisesti olet tynnyrissä kasvanut ja liian varhain tissistä vieroitettu kun olet noin vittuuntunut ja yrität päteä täällä.
Itse et ole perustellut vielä mitenkään järkevästi sitä että MIKSI EI venetsialaisia tulisi viettää.
Niin tai näin, sun mielipiteesi ei paljon paina, vietämme sitä sinun kiusaksesi ja sinusta huolimatta joka tapauksessa, paukuttelemme, ryyppäämme ja menemme torille.
Harasoo ja kivaa on kuten joka vuosi! - huvilakausi päättyy
pässinpää!! kirjoitti:
ON SE LYSTIÄ! Netissä neljän seinän sisällä muita arvostelemassa ehtii roikkua myöhemmin. Mutta sinähän et siitä mitään tiedä, koska todennäköisesti olet tynnyrissä kasvanut ja liian varhain tissistä vieroitettu kun olet noin vittuuntunut ja yrität päteä täällä.
Itse et ole perustellut vielä mitenkään järkevästi sitä että MIKSI EI venetsialaisia tulisi viettää.
Niin tai näin, sun mielipiteesi ei paljon paina, vietämme sitä sinun kiusaksesi ja sinusta huolimatta joka tapauksessa, paukuttelemme, ryyppäämme ja menemme torille.
Harasoo ja kivaa on kuten joka vuosi!pässinpää!!13.8.2010 18:35
Etkö osaa lukea?????
Perustelut löytyvät, kun viitsit lukea mitä haittaa/lieveilmiöitä liittyy Venetsialaisten ympärillä olevasta vähä-älyisestä touhusta. - kokkolaan muuttanut
taida olla kirjoitti:
kokkolasta kotoisin.Ei muualta kokkolaan muuttaneet ole koskaan venetsialais pommitusta ymmärtäneetkään.
Aitoja kokkolalaisia ei sun kommentit paljon hetkauta.olen teininä kokkolaan muuttanut ja ymmärrän hyvin venetsialaisina ilotulittamisen. se on kiva tapa jättää jäähyväiset kesälle, on tarpeeksi pimeääkin jotta tulitteet ovat näyttäviä :) tokihan se on täyttä hömpämpömppää koko touhu, mutta niiin hauskaa! :) toki tykkään myös katsella hiljaisuuden keskellä tulien loimotusta, mutta ilman ilotulitteita venetsialaisista puuttu se jokin.
- ääliöt
taida olla kirjoitti:
Aitoja kokkolalaisia ei sun kommentit paljon hetkauta.olen aito kokkolalainen ja tiedän että kokkolassa on niin paljon typeriä ihmisiä jotka eivät keksi lapsilleen muuta huvitusta kuin saatananmoisen jysäyttelyn ja paukuttelun, vie lapsesi aitoon tunnelmaan perhelomalle sotaisiin maihin. On aikuisen typeryyttää väittää, että paukuttelu olisi lasten ilo ja jäisi jostain paitsi, käytä nekin rahat lapsesi hyvinvointiin ja osta hänelle vaikka villasukat.
- hevonenkin pillastuu
OLEN.....AITO (o_o)
AMEEN .... toivottavasti sitä ei tarvitse Venetsialaisten jälkeen kenenkään kohdalla lausua.mutta joutuu monen eläimen kohdalla sanomaan aamen, koska viattomia luonnoneläimiä kuolee varmaan tässäkin pommituksessa joka rahoitetaan uskovien toimesta ja heidän mielestään ei varmaankaan eläin ole edes aameneen arvoinen. Epäinhimillistä, netistä löytyy kyllä dokumenttia kuinka eläimiä kuolee sydänkohtauksiin........ja nuo uusavuttomat vain nauravat ja pilkkaavat, hullut juhlat on....
- ...........
Kyllä on mukavaa olla vähä-älyinen, kun yhtenä viikonloppuna vuodesta saa löysätä pipoa ja nauttia karnevaalitunnelmasta! Ei tarvitse olla niin tosikko ja tylsä kuin tuollaiset viisaat älyköt. Yksi viikonloppu karvevaalia voisi tehdä itse kullekin hyvää.
- stomexx
huvilakauden päättäjäiset joihin kapitalistiset liikemiehet ovat sotkeneet kaikenmaailman ilotulitteeensa rosvoamalla ihmisten rahoja,voi niitä menetettyjä silmiä ja korvia ja lasten itkua ea poleilla ja kaikkea sitä kohtuutonta kärsimystä mitä ne helvetilliset ilotulitteet saavat aikaan.Kun niistä mukamas on iloa ihmisille kun ne räiskyvät hetken ja paukkuvat koirat ja kissat pelkäävät taas monta päivää ollaan taas venetsilaisissa kuin sodassa konsanaan! eikö ne rahat voisi laittaa vaikkapa ruoka ostoksiin ja muuhun tuottavampaan kuin muutamaan grammaan ruutia sekä pätkään tulilankaa sekä palaseen paperia? ostaisivat vaikka kondomeita sillä rahalla:)
- Kalevi R
Monenko aikaan lähtee junia etelään?
- 239bjpwej
Mee Otto kottiis...
- venla vaarassa
Saiskohan Ruotsista halvemmalla.Nyman on edullinen kans mutta onko yhtä hyviä kun muilla.
- valivalivali
Vain vähä-älyiset jaksaa marmattaa joka ainoa vuosi siitä, että kokkolassakin juhlitaan näkyvästi huvilakauden päättäjäisiä kerran vuodessa ja parina päivänä!
Kaupallista hömppää on myös se, että juokset ostamassa kaupasta sitä ja tätä kun muillakin on, pitää olla teeveetä, radiota ja kaikenmaailman dvd-soittimet.
Eikö sinulla oikeasti ole parempaa tekemistä kun napista vähä-älyisesti jostain venetsialaisista. Ei voi kun nauraa :D Lähe vaikka halasualle tai käläviälle sillon venetsialaisviikonloppuna, jos vähä-älyistä noin jurppii.
Se vasta vähä-älyistä onkin että jaksaa täällä valittaa! Kyllä minusta on ainakin mukava katsella sitä ilotulitusta ja niitä esityksiä.
Ei se ole vähä-älyinen joka osaa nauttia, vaan se joka osaa vain valittaa.- ja kiitos!
Tässä em.viestissä kirjoitti,aito kokkolalainen jonka aamumuroihin ei ole kukaan kussut.
- huvilakausi päättyy
valivalivali13.8.2010 18:29
"Se vasta vähä-älyistä onkin että jaksaa täällä valittaa!"
Koska valitat mielipiteistäni taidat olla oikein EMÄ VÄHÄ-ÄLYINEN :D ---> (o_o) - ottaaa
Koska valitat mielipiteistäni taidat olla oikein EMÄ VÄHÄ-ÄLYINEN :D ---> (o_o)kullipäällä lujille.Etkö nyt perkeleen urpo ymmärrä,milloin ns.kirjoittelu on hävitty.Sun paskat kommentit on niin perseestä kuin voi olla.
- nyt silti
ottaaa kirjoitti:
kullipäällä lujille.Etkö nyt perkeleen urpo ymmärrä,milloin ns.kirjoittelu on hävitty.Sun paskat kommentit on niin perseestä kuin voi olla.
kaikki kun on ne hippalot, että ilotulitteiden kanssa kannattaa olla tarkkana ja varovainenkin. Ei ne kuitenkaan mitään leluja ole, vaikka niistä samankaltaista iloa saakin. Turvallisuusjutut mielessä jne..!
- kiitos vain.
Koska valitat mielipiteistäni taidat olla oikein EMÄ VÄHÄ-ÄLYINEN :D ---> (o_o)Olet jo todistanut tyhmyytesi, et keksi mitään järkevää sanottavaa. Kirjoituksesi kertovat vain sen, että olet jäänyt henkisesti lapsen tasolle. Muistahan ottaa jatkossa lääkkeesi. Ennemmin olenkin oikein EMÄEMÄ-vähä-älyinen kuin täys idiootti=sinä.
- emä emä
kiitos vain. kirjoitti:
Olet jo todistanut tyhmyytesi, et keksi mitään järkevää sanottavaa. Kirjoituksesi kertovat vain sen, että olet jäänyt henkisesti lapsen tasolle. Muistahan ottaa jatkossa lääkkeesi. Ennemmin olenkin oikein EMÄEMÄ-vähä-älyinen kuin täys idiootti=sinä.
mikä dorka.
- huvilakausi päättyy
kiitos vain. kirjoitti:
Olet jo todistanut tyhmyytesi, et keksi mitään järkevää sanottavaa. Kirjoituksesi kertovat vain sen, että olet jäänyt henkisesti lapsen tasolle. Muistahan ottaa jatkossa lääkkeesi. Ennemmin olenkin oikein EMÄEMÄ-vähä-älyinen kuin täys idiootti=sinä.
Osansa saivat myös sellaiset "sivulliset" jotka vain kävivät rahoittelemassa VÄHÄ-ÄLYISIÄ.
Mutta niinhän se pommien- ja ilotulitteidenkin kanssa, että niittenkin haitoista saa osansa sivulliset.
"Venetians"
"Muistakaa nyt silti14.8.2010 02:37 "
Edellinen mielipide oli asiallinen. - niin!!
emä emä kirjoitti:
mikä dorka.
No niin ootki, hyvä että myönsit jo itsekin tyhmyytesi.
- toke____
Osansa saivat myös sellaiset "sivulliset" jotka vain kävivät rahoittelemassa VÄHÄ-ÄLYISIÄ.
Mutta niinhän se pommien- ja ilotulitteidenkin kanssa, että niittenkin haitoista saa osansa sivulliset.
"Venetians"
"Muistakaa nyt silti14.8.2010 02:37 "
Edellinen mielipide oli asiallinen.pää perseesees ja pierase!!
- hullu kokkola
räjäyttäkää patruunatehdas kuten vuosia sitte Lapualla
- Historiaa
Vuosisataisen perinteen mukaisesti päättelevät Kokkolan alueen huvilayhteisöt ja rannikon asukkaat kesäkauttaan Venetsialais-juhlallisuuksin. Pohjanlahden rannikon 1800-luvun loppupuolen vauraissa huvilayhdyskunnissa, lähinnä Kokkolan ja Pietarsaaren alueella, syntyi 'venetsialaisen illan juhlaperinne. Aluksi juhlan viettoon kelpasi mikä tahansa elokuinen päivä. Tärkeintä oli, että juhla ajoitettiin pimeneviin kesäiltoihin. Näin juhlien erikoisluonne, valon ja tulen leikki veden pinnalla, saatiin parhaiten esille.
Venetsialaiseen iltaan kuului huviloiden monipuolinen juhlavalaistus. Kokkojen, lyhtyjen ja tervapatojen polttaminen ja jopa ilotulitukset juhlistivat loppukesän pimenevää iltaa. Juhlien nimen voidaankin nähdä viittaavan juuri ilotulitukseen. Ilotulitustaito tuotiin Eurooppaan Italian kautta 1500- ja 1600-luvuilla, ja uusi taito nimettiin Italian silloisen kauppakeskuksen Venetsian mukaan venetsialaisiksi tuliksi.
Venetsialaisten juhlinnan muodot vakiintuivat vähitellen ja juhlaa alettiin viettää kiinteästi elokuun viimeisenä lauantaina. Koska huvila-asukkaat muuttivat elo-syyskuun vaihteessa kaupunkiasuntoihinsa, vakiintui venetsialaisten vietto ja nimityskin huvilakauden päättäjäisiksi.- Kaikki sit
torilta Calleen!
- se ja sama!!
Blaa blaa, tykkäät eli et, Venetsialaisia juhlitaan siitä huolimatta! Sinun narinasi, hyvä ap. ei vois vähempää kiinnostaa edes naapurin pihakiviä.
Ihanaa, ei oo enää pitkästi, Agents, kahlekuningas, ilotulitus, ilojuomaa, ystäviä ja hauskanpitoa.- Göran -Leif
Mää poltta päre mökillä.
- joyjoyjoyjoy
Oli kerran kaks talveekin samat talvirenkaat alla. Kyllä ne olikin hyviä talvia.
- minä_feat_kokkola
Kuinkahan paljon normaalitalvirenkaista irtoaa nastoja normitalvena?
- sdfg
Normaali määrä.
- ville_vilu_
sdfg kirjoitti:
Normaali määrä.
Paljonkohan nastoja löytyis Kokkolan kaduilta toukokuun alussa?
- myynti ++
ville_vilu_ kirjoitti:
Paljonkohan nastoja löytyis Kokkolan kaduilta toukokuun alussa?
alkoi tänään.Hain tenaville kolme täyttä muovikassillista.Lauantaina pannnaan täys sotatila päällee.
Aloittaja,HAISTA VITTU ! - hermionegrr
myynti ++ kirjoitti:
alkoi tänään.Hain tenaville kolme täyttä muovikassillista.Lauantaina pannnaan täys sotatila päällee.
Aloittaja,HAISTA VITTU !Menee hyvä vittu hukkaan, ei se tajua varmaan senkään päälle :/
- + + + + + +
hermionegrr kirjoitti:
Menee hyvä vittu hukkaan, ei se tajua varmaan senkään päälle :/
No ei varmaan jos lukee sen tarinointia.
- typerä aikuinen
myynti ++ kirjoitti:
Aloittaja,HAISTA VITTU !vittu ne ne tenavavia tekeekin, katkase johtos ettei enää tuu
- ne ne
typerä aikuinen kirjoitti:
vittu ne ne tenavavia tekeekin, katkase johtos ettei enää tuu
johtos ? öja ?
- äitee38
ne ne kirjoitti:
johtos ? öja ?
Me ainaki ostettiin pojalle pommeja ja raketteja. Ammutaan niitä sit täs meidän pihalla, oli sitten vähä-älyistä tai ei. Kato ei kuule vois vähempää muiden mielipiteet kiinnostaa!:) On se kumma ku tämä Kokkola on täynnä noita valittajia. Täytyy olla todella tylsä elämä ku pitää kytätä muiden tekemisiä ja valittaa sit jossain keskustelupalstoilla tai Kokkolalehden tekstaripalstalla!! Hankkikaa valittajat elämä! Ja jos ei jaksa kuunnella perinteisiä venetsialaisten pommituksia niin laita kuule korvatulpat korville tai matkusta siks aikaa pois täältä, dorka!!
Mukavaa venetsialaista kaikille rennoille tyypeille! :) - ^^^^^^^^^
äitee38 kirjoitti:
Me ainaki ostettiin pojalle pommeja ja raketteja. Ammutaan niitä sit täs meidän pihalla, oli sitten vähä-älyistä tai ei. Kato ei kuule vois vähempää muiden mielipiteet kiinnostaa!:) On se kumma ku tämä Kokkola on täynnä noita valittajia. Täytyy olla todella tylsä elämä ku pitää kytätä muiden tekemisiä ja valittaa sit jossain keskustelupalstoilla tai Kokkolalehden tekstaripalstalla!! Hankkikaa valittajat elämä! Ja jos ei jaksa kuunnella perinteisiä venetsialaisten pommituksia niin laita kuule korvatulpat korville tai matkusta siks aikaa pois täältä, dorka!!
Mukavaa venetsialaista kaikille rennoille tyypeille! :)Olen kanssasi samaa mieltä.Kaikki saatanan kyttääjät itkee täällä kun ei itellä ole ollut vanhempien kanssa muuta yhteistä kuin genitaalialueen pesu.
- huvilakausi päättyy
myynti ++ kirjoitti:
Aloittaja,HAISTA VITTU !Jaa vai on TENAVALLAKIN tenavia, älä viitsi räkä nokka isotella, kaikki sinunkin pommit maksaa vanhempasi.
En kyllä viitsi haistella äitisi VITTUA, koska sieltä voi saada VÄHÄ-ÄLYISEN sienitaudin.
Muista sitten paukutella sääntöjen mukaisesti, tai .(o_o).------jos sinun luetun ymmärtäminenkin on sillä VÄHÄ-ÄLYISELLÄ tasolla.
Kaikesta huolimatta kaikille iloista ja hauskaa VENETSIALAIS viikonloppua, nauttikaa ja antakaa toistenkin nauttia. älkää aiheuttako muille harmia, eikä vahinkoa.
ALOITTAJA - -Aloittaja-
Jaa vai on TENAVALLAKIN tenavia, älä viitsi räkä nokka isotella, kaikki sinunkin pommit maksaa vanhempasi.
En kyllä viitsi haistella äitisi VITTUA, koska sieltä voi saada VÄHÄ-ÄLYISEN sienitaudin.
Muista sitten paukutella sääntöjen mukaisesti, tai .(o_o).------jos sinun luetun ymmärtäminenkin on sillä VÄHÄ-ÄLYISELLÄ tasolla.
Kaikesta huolimatta kaikille iloista ja hauskaa VENETSIALAIS viikonloppua, nauttikaa ja antakaa toistenkin nauttia. älkää aiheuttako muille harmia, eikä vahinkoa.
ALOITTAJAtaas vauhdissa.Haistellaan vittua ja on räkää ym.kaikkia se maailma elättää.
- Pokks
-Aloittaja- kirjoitti:
taas vauhdissa.Haistellaan vittua ja on räkää ym.kaikkia se maailma elättää.
Älä muuta viserrä..eiku torille ja raketti perseeseen.
- Arma dagar
Jaa vai on TENAVALLAKIN tenavia, älä viitsi räkä nokka isotella, kaikki sinunkin pommit maksaa vanhempasi.
ALOITTAJARauhotus nyt jo vähän nuorimies! Räkänokka on muuten ihan btw yhdyssana..
- -----------,--------
Arma dagar kirjoitti:
Rauhotus nyt jo vähän nuorimies! Räkänokka on muuten ihan btw yhdyssana..
ei tuo perverssi tiedä mitä tarkoittaa btw.Heitä sille jotain helpommin ymmärrettävää.
- huvilakausi päättyy
Arma dagar kirjoitti:
Rauhotus nyt jo vähän nuorimies! Räkänokka on muuten ihan btw yhdyssana..
Jaa missähän on pilkun paikka?
- huvilakausi päättyy
-Aloittaja- kirjoitti:
taas vauhdissa.Haistellaan vittua ja on räkää ym.kaikkia se maailma elättää.
Joo niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Haistele nyt sitten räkäistä vittuasi tai jos olet mies niin omaa kulliasia.
- grtyyu
onko paukuttelu jo alkanut
- paukuttelualkaa jo
Voi että odotan venetsialaisia! Sytytän paljon lyhtyjä pihalle, laitan hyvää syötävää ja käyn ajelulla Hickarössä silloilla. Sitten myöhemmällä istun kotiterassilla ja kuuntelen pommitteluja. MAHTAVAA, kerran vuodessa.
- venetsialeisetkerran
Aivan mahtavaa kun venetsialaiset viikonloppuna. Se tunnelma! Upeaa, toivottavasti vain lämmin ilma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756