Kleinspitz

kkklein

Haluisin tietää et mistä kannattaa ostaa tällänen sulonen pikku karvapallo,
onko jollakin kokemjusta tästä rodusta
ja paljon sellanen maksaa n. ?


Oon lukenu monilta sivuilta tästä rodusta ja oon myös lukenu kolme kirjaa koiriin liittyen.
Ajattelin ostaa ostaa oman kleinspitzin vähän ajan kuluttua, ja siksi kysynkin.

Omistajien mielipiteet on tosi tosi tärkeitä ja kiitos jos vastaat :D

5

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veerusca

      Itse olen oman kleinini ostanut Tempore&Tirhan kennelistä, joka sijaitsee Lammissa Hämeenlinnassa. Itselläni 7kk kleinipoika ja voin sanoa, että tämä on vallan ihastuttava rotu! Ainut huono puoli on, että jos koiraa ei pienestä pitäen opeta, että turhaan ei saa haukkua niin tästä kehittyy varmastikin herkkähaukkuinen, tosin yksilöerojakin on. Jos et pidä koirasta, joka haluaa läheks JOKA IKINEN hetki olla kanssasi, en suosittele sitten valitsemaan tätä rotua. Meidän poikamme maksoi 1200euroa. Kleinin hinta vaihtelee 900-1200 euroa. Tosin kasvattajaerojakin on. Muista, että koira kannattaa aina hankkia hyvämaineiselta kasvattajalta!

      Itse en ole kertaakaan katunut, että valitsin juuri kleinspitzin. Kerran kun tälläisen hankkii, se valtaa koko sydämesi! :)

      • kkklein

        Etin just tällästä rotua joka tarvii paljon huomiota ja huolenpitoa =)
        Kiitos vastauksestasi, tämä varmisti minut siitä että kleinspitz on juuri se rotu jonka haluan.
        Odotan innolla omaa pentua ja tulevaisuudessa koira tekee minut varmasti todella onnelliseksi!


      • veerusca
        kkklein kirjoitti:

        Etin just tällästä rotua joka tarvii paljon huomiota ja huolenpitoa =)
        Kiitos vastauksestasi, tämä varmisti minut siitä että kleinspitz on juuri se rotu jonka haluan.
        Odotan innolla omaa pentua ja tulevaisuudessa koira tekee minut varmasti todella onnelliseksi!

        Loistava päätös! Mukavia vuosia sinulle ja tulevalle koirallesi jo näin etukäteen :)


      • kkklein
        veerusca kirjoitti:

        Loistava päätös! Mukavia vuosia sinulle ja tulevalle koirallesi jo näin etukäteen :)

        Kiitos paljon samoin sinulle! :D


      • mitteli98
        kkklein kirjoitti:

        Kiitos paljon samoin sinulle! :D

        Todella hyvä päätös! :D Mulla oli kleini poika topi joka jouduttiin lopettamaan kesällä :,( Kleini on helppo rotu ja aivan ihana luonteinen. Hyvä valinta. :) Mun kleini oli kennel pasifiksita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe