Saunaseura

Kova kylpijä

Saunaseuran äijä kertoi että heidän joukossaan on ukkoja jotka kylpevät kuumassa saunassa = 120...140 C-asteisessa löylyssä. Eihän se lämpötila tietenkään hetkellisesti haittaa vaan se vesi jota siellä höyrystetään. Itse kylven kolme-neljä kertaa viikossa, tavallisesti sähkösellaisessa, kesäaikaan useimmiten haloilla lämmitettävässä tavallisessa ja muutaman kerran lankomiehen savusaunassa. En kisaile koskaan koska haluan nauttia lämmöstä.
Minua vituttaa joidenkin uimaloiden kylmät saunat , samoin joisakin kylpylöiden ja hotellien saunoissa olevat pöhköt jotka haluavat katsoa ne rajat, eli idioottimaisesti ähisten mättävät vettä kiukaalle nopeammin kuin iho ja elimistö ehtii sopeutua lisääntyneesen vesihöyryyn.
Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?
Joka tapauksessa henkilö joka kuolee löylykisassa on kyseenalainen sankari. Se joka jää juuri henkiin luultavasti yrittää keksiä selityksiä.

73

2053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökkisaunoja

      näytti kuvissa kuin olis jossain vesihöyryssä keitetty.. ei tollanen saunominen oo ihan normaalia.
      löylykisojen sääntöjen tekijä kuka lienee??????? ei oo aatellu ihan loppuun asti seurauksia joita voi tulla kun
      kisataan MM tittelistä kuumassa saunassa

      • Anonyymi

        😳😳😳😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳😳😳😳

        Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?

        kannatan.


      • Anonyymi

        🫣🫣🫣🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kannatan.

        tuomitut keskuudessammeOot kyllä heinoepeto äärimmäisen vastenmielinen "yrittäjä". Suurin osa paikallisista tietää sun touhusi ja tapasi jo pidemmältä ajalta. Silti provoot ja jeesustelet kaikissa mahdollisissa yhteyksissä ja aloituksissa. Kuten juuri täällä toimit. Kun tulee palautetta, niin uhriudut ja ihmettelet. Olet mielestäsi asiantuntija milloin hallipalossa, milloin poliisin tai muiden viranomaisten toiminnassa, leipomoyrittäjän hävikkituotteiden poistomyynnissä ,maalauksissa laitureissa katoissa .pienkonehuolloissa.auton vuokrauksissa.kurmaautoilijoissa.putkiliikkeissä.mökki vuokrauksissa.muissa rakennus liikkeissä milloin missäkin. Sun kannattaisi ihan oikeasti pysähtyä ja miettiä hetki toimintaasi ja vaikka hakea apua ongelmiisi mahdollisimman pian.peto on vieläkin irti.!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳😳😳😳

        kovii poikii on.


      • Anonyymi

        huh huh


      • Anonyymi

        hurjaa hommaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?

        😵‍💫😵‍💫😵‍💫


      • Anonyymi00067

        Hurjaa hommaa!


      • Anonyymi00068

        Kuolemaa uhmaten 😵‍💫


      • Anonyymi00070

        hullun hommaa kyll


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Hurjaa hommaa!

        on on


      • Anonyymi00072

        huh huh


      • Anonyymi00073

        😵‍💫😵‍💫


      • Anonyymi00074
        Anonyymi kirjoitti:

        😳😳😳😳

        😍😍😍


      • Anonyymi00078
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?

        🥶🥶


      • Anonyymi00079

        hurja meininki


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        hurja meininki

        Palanutta nahkaa!


      • Anonyymi00083

        hullujen hommia


      • Anonyymi00086
        Anonyymi kirjoitti:

        kannatan.

        👍🏻👍🏻👍🏻


      • Anonyymi00087
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?

        😁😁


      • Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        hullun hommaa kyll

        Tosiaan palovammoja tulee!


      • Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?

        kylmä kangistaa


      • .........

        Uutisessa todetaan, että Suomalaiset tyhmiä... Korjaisin tuohon "Heinolalaiset tosi typeriä"!!


      • qwkflasn6642
        ......... kirjoitti:

        Uutisessa todetaan, että Suomalaiset tyhmiä... Korjaisin tuohon "Heinolalaiset tosi typeriä"!!

        Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
        Sinä tässä tyhmä olet!!


      • .........
        qwkflasn6642 kirjoitti:

        Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
        Sinä tässä tyhmä olet!!

        Liekö heinolalaisten tyhmyyteen vaikuttavana tekijänä sisäsiittoisuus...


      • golb,
        qwkflasn6642 kirjoitti:

        Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
        Sinä tässä tyhmä olet!!

        heh heh... Kovat rapsut odottaa.


      • Anonyymi
        qwkflasn6642 kirjoitti:

        Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
        Sinä tässä tyhmä olet!!

        asiaa


      • Anonyymi
        qwkflasn6642 kirjoitti:

        Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
        Sinä tässä tyhmä olet!!

        yeah!


      • Anonyymi00038
        ......... kirjoitti:

        Uutisessa todetaan, että Suomalaiset tyhmiä... Korjaisin tuohon "Heinolalaiset tosi typeriä"!!

        tuomitut keskuudessammeOot kyllä heinoepeto äärimmäisen vastenmielinen "yrittäjä". Suurin osa paikallisista tietää sun touhusi ja tapasi jo pidemmältä ajalta. Silti provoot ja jeesustelet kaikissa mahdollisissa yhteyksissä ja aloituksissa. Kuten juuri täällä toimit. Kun tulee palautetta, niin uhriudut ja ihmettelet. Olet mielestäsi asiantuntija milloin hallipalossa, milloin poliisin tai muiden viranomaisten toiminnassa, leipomoyrittäjän hävikkituotteiden poistomyynnissä ,maalauksissa laitureissa katoissa .pienkonehuolloissa.auton vuokrauksissa.kurmaautoilijoissa.putkiliikkeissä.mökki vuokrauksissa.muissa rakennus liikkeissä milloin missäkin. Sun kannattaisi ihan oikeasti pysähtyä ja miettiä hetki toimintaasi ja vaikka hakea apua ongelmiisi mahdollisimman pian.peto on vieläkin irti.!!


      • Anonyymi00050
        golb, kirjoitti:

        heh heh... Kovat rapsut odottaa.

        😊😊


      • Anonyymi00084
        qwkflasn6642 kirjoitti:

        Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
        Sinä tässä tyhmä olet!!

        😂😂😂


    • camping-lenkki
      • Anonyymi

        huh huh


    • siiiiiiiiiiiiii
    • Anonyymi

      Meillä saunaseurassa on imiehillä isot Munat, Meillä saa kusta lauteille ja muille ja juoda olutta ja piereskelyä. Sitten on iso tissejä naisia

      • Anonyymi

        näillä mennään


      • Anonyymi00042
        Anonyymi kirjoitti:

        näillä mennään

        👏🏻👏🏻


    • Anonyymi

      🫣🫣🫣

    • Anonyymi

      😂😂

      • Anonyymi

        kovii ukkoi on.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi kirjoitti:

        kovii ukkoi on.

        👍🏻👍🏻👍🏻


      • Anonyymi00043
        Anonyymi kirjoitti:

        kovii ukkoi on.

        😬😬😬


    • Anonyymi00041

      😵‍💫😵‍💫😵‍💫

    • Anonyymi00046

      on se hurjaa 😬

      • Anonyymi00047

        😵‍💫😵‍💫


      • Anonyymi00048

        😵‍💫😵‍💫


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        😵‍💫😵‍💫

        on se hurjaa!


      • Anonyymi00069

        Kyllä eikös kilpailut loppuuneet kun kävi hieman huonosti.


    • Anonyymi00051

      😁😁

    • Anonyymi00052

      😂😂

    • Anonyymi00053

      😁😁

    • Anonyymi00054

      Löylyn lyömään.

    • Anonyymi00055

      😀😀

    • Anonyymi00056

      😊😊

    • Anonyymi00057

      😁😁

    • Anonyymi00058

      🤣🤣

    • Anonyymi00059

      on hurjia ukkoja!

      • Anonyymi00063

        👍🏻👍🏻


      • Anonyymi00077

        hullun hommia!


    • Anonyymi00060

      🤬🤬🤬🤬

    • Anonyymi00064

      80 asteinen sauna on just hyvä.Ei liian kuuma,niin mukava oleskella pitempään ja välillä käydä jäähyllä ja juoda kylmää olutta

    • Anonyymi00065

      hurjii heeboi!

    • Anonyymi00066

      😂😂😂

    • Anonyymi00075

      😬😬

    • Anonyymi00076

      Hurjaa hommaa polttaa itsensä😵‍💫

    • Anonyymi00080

      hullua menoa polttavat itsensä

      • Anonyymi00090
        UUSI

        KYLLÄ!


    • Anonyymi00085

      Venäläiskilpailija menehtyi saunomisen MM-kisoissa
      Saunomisen MM-kisoissa kuolleen venäläisen kuolinsyy pysyi edelleen epäselvänä sunnuntaina.

      • Anonyymi00088
        UUSI

        siihen loppui sauna kilpailut


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe