Saunaseuran äijä kertoi että heidän joukossaan on ukkoja jotka kylpevät kuumassa saunassa = 120...140 C-asteisessa löylyssä. Eihän se lämpötila tietenkään hetkellisesti haittaa vaan se vesi jota siellä höyrystetään. Itse kylven kolme-neljä kertaa viikossa, tavallisesti sähkösellaisessa, kesäaikaan useimmiten haloilla lämmitettävässä tavallisessa ja muutaman kerran lankomiehen savusaunassa. En kisaile koskaan koska haluan nauttia lämmöstä.
Minua vituttaa joidenkin uimaloiden kylmät saunat , samoin joisakin kylpylöiden ja hotellien saunoissa olevat pöhköt jotka haluavat katsoa ne rajat, eli idioottimaisesti ähisten mättävät vettä kiukaalle nopeammin kuin iho ja elimistö ehtii sopeutua lisääntyneesen vesihöyryyn.
Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?
Joka tapauksessa henkilö joka kuolee löylykisassa on kyseenalainen sankari. Se joka jää juuri henkiin luultavasti yrittää keksiä selityksiä.
Saunaseura
73
2053
Vastaukset
- Mökkisaunoja
näytti kuvissa kuin olis jossain vesihöyryssä keitetty.. ei tollanen saunominen oo ihan normaalia.
löylykisojen sääntöjen tekijä kuka lienee??????? ei oo aatellu ihan loppuun asti seurauksia joita voi tulla kun
kisataan MM tittelistä kuumassa saunassa- Anonyymi
😳😳😳😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳😳😳😳
Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?
kannatan.
- Anonyymi
🫣🫣🫣🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannatan.
tuomitut keskuudessammeOot kyllä heinoepeto äärimmäisen vastenmielinen "yrittäjä". Suurin osa paikallisista tietää sun touhusi ja tapasi jo pidemmältä ajalta. Silti provoot ja jeesustelet kaikissa mahdollisissa yhteyksissä ja aloituksissa. Kuten juuri täällä toimit. Kun tulee palautetta, niin uhriudut ja ihmettelet. Olet mielestäsi asiantuntija milloin hallipalossa, milloin poliisin tai muiden viranomaisten toiminnassa, leipomoyrittäjän hävikkituotteiden poistomyynnissä ,maalauksissa laitureissa katoissa .pienkonehuolloissa.auton vuokrauksissa.kurmaautoilijoissa.putkiliikkeissä.mökki vuokrauksissa.muissa rakennus liikkeissä milloin missäkin. Sun kannattaisi ihan oikeasti pysähtyä ja miettiä hetki toimintaasi ja vaikka hakea apua ongelmiisi mahdollisimman pian.peto on vieläkin irti.!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳😳😳😳
kovii poikii on.
- Anonyymi
huh huh
- Anonyymi
hurjaa hommaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?
😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi00067
Hurjaa hommaa!
- Anonyymi00068
Kuolemaa uhmaten 😵💫
- Anonyymi00070
hullun hommaa kyll
- Anonyymi00071
Anonyymi00067 kirjoitti:
Hurjaa hommaa!
on on
- Anonyymi00072
huh huh
- Anonyymi00073
😵💫😵💫
- Anonyymi00074
Anonyymi kirjoitti:
😳😳😳😳
😍😍😍
- Anonyymi00078
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?
🥶🥶
- Anonyymi00079
hurja meininki
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
hurja meininki
Palanutta nahkaa!
- Anonyymi00083
hullujen hommia
- Anonyymi00086
Anonyymi kirjoitti:
kannatan.
👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi00087
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?
😁😁
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
hullun hommaa kyll
Tosiaan palovammoja tulee!
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko järjestettvä kisat myös avantouimareille siitä kuka on avannossa pisimpään?
kylmä kangistaa
- .........
Uutisessa todetaan, että Suomalaiset tyhmiä... Korjaisin tuohon "Heinolalaiset tosi typeriä"!!
- qwkflasn6642
......... kirjoitti:
Uutisessa todetaan, että Suomalaiset tyhmiä... Korjaisin tuohon "Heinolalaiset tosi typeriä"!!
Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
Sinä tässä tyhmä olet!! - .........
qwkflasn6642 kirjoitti:
Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
Sinä tässä tyhmä olet!!Liekö heinolalaisten tyhmyyteen vaikuttavana tekijänä sisäsiittoisuus...
- golb,
qwkflasn6642 kirjoitti:
Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
Sinä tässä tyhmä olet!!heh heh... Kovat rapsut odottaa.
- Anonyymi
qwkflasn6642 kirjoitti:
Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
Sinä tässä tyhmä olet!!asiaa
- Anonyymi
qwkflasn6642 kirjoitti:
Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
Sinä tässä tyhmä olet!!yeah!
- Anonyymi00038
......... kirjoitti:
Uutisessa todetaan, että Suomalaiset tyhmiä... Korjaisin tuohon "Heinolalaiset tosi typeriä"!!
tuomitut keskuudessammeOot kyllä heinoepeto äärimmäisen vastenmielinen "yrittäjä". Suurin osa paikallisista tietää sun touhusi ja tapasi jo pidemmältä ajalta. Silti provoot ja jeesustelet kaikissa mahdollisissa yhteyksissä ja aloituksissa. Kuten juuri täällä toimit. Kun tulee palautetta, niin uhriudut ja ihmettelet. Olet mielestäsi asiantuntija milloin hallipalossa, milloin poliisin tai muiden viranomaisten toiminnassa, leipomoyrittäjän hävikkituotteiden poistomyynnissä ,maalauksissa laitureissa katoissa .pienkonehuolloissa.auton vuokrauksissa.kurmaautoilijoissa.putkiliikkeissä.mökki vuokrauksissa.muissa rakennus liikkeissä milloin missäkin. Sun kannattaisi ihan oikeasti pysähtyä ja miettiä hetki toimintaasi ja vaikka hakea apua ongelmiisi mahdollisimman pian.peto on vieläkin irti.!!
- Anonyymi00050
golb, kirjoitti:
heh heh... Kovat rapsut odottaa.
😊😊
- Anonyymi00084
qwkflasn6642 kirjoitti:
Tulihan se sieltä taas jälleen kerran! Heinolalaiset ei ole sen tyhmempiä kun ketkään muutkaan!
Sinä tässä tyhmä olet!!😂😂😂
- camping-lenkki
kuvissa lähinnä ylikypsältä makkaralta, josta on osa kuorta palanu
http://www.huffingtonpost.com/2010/08/07/world-sauna-championships_n_674582.html- Anonyymi
huh huh
- siiiiiiiiiiiiii
- Anonyymi
Meillä saunaseurassa on imiehillä isot Munat, Meillä saa kusta lauteille ja muille ja juoda olutta ja piereskelyä. Sitten on iso tissejä naisia
- Anonyymi
näillä mennään
- Anonyymi00042
Anonyymi kirjoitti:
näillä mennään
👏🏻👏🏻
- Anonyymi
🫣🫣🫣
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
kovii ukkoi on.
- Anonyymi00039
Anonyymi kirjoitti:
kovii ukkoi on.
👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi00043
Anonyymi kirjoitti:
kovii ukkoi on.
😬😬😬
- Anonyymi00041
😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi00046
on se hurjaa 😬
- Anonyymi00047
😵💫😵💫
- Anonyymi00048
😵💫😵💫
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
😵💫😵💫
on se hurjaa!
- Anonyymi00069
Kyllä eikös kilpailut loppuuneet kun kävi hieman huonosti.
- Anonyymi00051
😁😁
- Anonyymi00052
😂😂
- Anonyymi00053
😁😁
- Anonyymi00054
Löylyn lyömään.
- Anonyymi00055
😀😀
- Anonyymi00056
😊😊
- Anonyymi00057
😁😁
- Anonyymi00058
🤣🤣
- Anonyymi00059
on hurjia ukkoja!
- Anonyymi00063
👍🏻👍🏻
- Anonyymi00077
hullun hommia!
- Anonyymi00060
🤬🤬🤬🤬
- Anonyymi00064
80 asteinen sauna on just hyvä.Ei liian kuuma,niin mukava oleskella pitempään ja välillä käydä jäähyllä ja juoda kylmää olutta
- Anonyymi00065
hurjii heeboi!
- Anonyymi00066
😂😂😂
- Anonyymi00075
😬😬
- Anonyymi00076
Hurjaa hommaa polttaa itsensä😵💫
- Anonyymi00080
hullua menoa polttavat itsensä
- Anonyymi00090UUSI
KYLLÄ!
- Anonyymi00085
Venäläiskilpailija menehtyi saunomisen MM-kisoissa
Saunomisen MM-kisoissa kuolleen venäläisen kuolinsyy pysyi edelleen epäselvänä sunnuntaina.- Anonyymi00088UUSI
siihen loppui sauna kilpailut
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483