Ensimmäinen viestiketju sotkeentui rasvahappo keskusteluun, jotka tietysti ovat tärkeitä. Itse olen huoletta syönyt aina kermaan ja voita ja käytän lisäravinteena udon öljysekoitusta. Se ei silti ole estänyt vaihdevuosioireiden alkamista jo 40-kymppisenä.
Minua kiinnostaa se, että saako Suomesta ulkomailla paljon kohuttua bioidenttistä hoitoa vaihdevuosivaivoihin. Bioidenttinen hoitomuoto on kiistanalaista ja siihen liittyy riskejä. Haluan kuitenkin tietää onko joku onnistunut saamaan tätä hoitomuotoa Suomesta?
Bioidenttinen hoito
16+2
1
267
Vastaukset
Ei saa Suomesta sellaista omakohtaisesta räätälöityä hoitoa mitä esim. jenkeissä. Suomessa bioidenttistä hoitoa ovat esim. estrogeelit Lugesteronit, joita käytetään lääkärin määräysten mukaan. Geeliä voi annostella fiiliksen mukaan, mut Lugesteronit tulee 100mg tai 200mg kapseleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956