Ensimmäinen viestiketju sotkeentui rasvahappo keskusteluun, jotka tietysti ovat tärkeitä. Itse olen huoletta syönyt aina kermaan ja voita ja käytän lisäravinteena udon öljysekoitusta. Se ei silti ole estänyt vaihdevuosioireiden alkamista jo 40-kymppisenä.
Minua kiinnostaa se, että saako Suomesta ulkomailla paljon kohuttua bioidenttistä hoitoa vaihdevuosivaivoihin. Bioidenttinen hoitomuoto on kiistanalaista ja siihen liittyy riskejä. Haluan kuitenkin tietää onko joku onnistunut saamaan tätä hoitomuotoa Suomesta?
Bioidenttinen hoito
16+2
1
311
Vastaukset 1
Ei saa Suomesta sellaista omakohtaisesta räätälöityä hoitoa mitä esim. jenkeissä. Suomessa bioidenttistä hoitoa ovat esim. estrogeelit Lugesteronit, joita käytetään lääkärin määräysten mukaan. Geeliä voi annostella fiiliksen mukaan, mut Lugesteronit tulee 100mg tai 200mg kapseleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???522447Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031596- 1171308
- 1331123
- 751013
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89993Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku18817- 118763
- 33714
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23688