pokerihuoneen blindit

järjetöntä arvontaa

Viimeisen puolen tunnin aikana blindit on 50000-300000.
Ei mitään muuta kuin jatkuvaa allin,allin,allin....
Pelkkää lottoa jossa taitavin pelaaja ei kyllä voita turnausta.

8

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs väliä sillä on, jos stäkissä on keskimäärin vaikka 1000 bb:tä?

      Veikkaisin, että puhut jostain turnauksesta? Totta kai pitää kasvattaa blindejä, että taitavimmat pelaajat saadaan erotettua ENNEN kuin alotaan arpomaan ja peli sitten jossain vaiheessa loppumaan. Ja onhan sekin taitoa, että tietää millä kädellä rysäyttää nappulansa mistäkin positiosta keskelle. Vaihtoehtoja on usein vain kaksi (all-in ja fold), mutta siitähän sen hyvän pelaajan tunnistaakin, että osaa oikein laittaa.

      Esimerkiksi eilen pelasin sittaria. Istuin isossa blindissa, kolme pelaajaa jäljellä. Buttoni kippaa, sb laittaa all-in (noin 3bb verran), itse maksan chip leaderina J9s:llä (siis 2bb lisää). "Vedän ohi" 66 -kädestä ja vihu saa raivarin ja alkaa haukkumaan aloittelijaksi. Väittäisin, että maksu oli täysin oikeutettu, joskin tätäkin viestiä varmaan lukee joku asiantuntija, joka tuossa olisi kipannut. :)

      • lottery

        oikeinhan se maksettu oli mutta voitto oli lottoa 50 vs 50 %


      • lottery kirjoitti:

        oikeinhan se maksettu oli mutta voitto oli lottoa 50 vs 50 %

        Maksu tehtiin toki ennen kuin vihun kortit nähtiin. Vihun toki piti tuossa työntää nappulat keskelle oikeastaan millä vaan, joten lottoa mietittäessä on lähinnä kysyttävä, miten j9s sijoittuu avauskäsien joukkoon. Sanoisin, että ihan pirun hyvin.

        Itse asiassa, silläkään ei ole väliä. Olisin maksanut tuossa vaikka huonoimmalla mahdollisella kädellä (23o), koska sekin on niin harvaa kättä jäljessä niin paljoa, ettei maksu kannattaisi (oikeastaan vain mitä tahansa paria tai kättä jossa 2 tai 3). Tämä huomioimatta ICM:ää, jota on paha arvioida, kun en muistanut kertoa paljonko chip-leadina minulla niitä merkkejä oli. Varmaan sen verran, ettei tuota oikeastaan tarvitsisi edes miettiä. :)


    • lollerzzz

      Joo siis uo Entractionin turnausstruktuurit on aivan järkyttävän huonoja. Blindilevelejä aivan liian vähän, eikä anteja ole jostain syystä käytössä ollenkaan. Ei voi suositella kenellekään turnauksia pelaavalle.

      • turnausfisut

        Antet on mukana esim. 20k€ garaunted, 35k€ garaunted ja 100k€ garauntedissa. Kuka tahtoo antet mukaan johonkin 1k€ tai 2k€ rebuy turnaukseen?

        Toi sun maksu oli ihan normi maksu tossa kohtaan ett voi lahjoittaa tota blindia tuolla kädellä.
        Mutta esim. 22 - T5 kädet saa heittää aina ilman että miettiä jos tahtoo menestyä.

        Kirjoititte jotain että on huonot blind levelit b2b mutta se ei pidä paikkaansa. Siellä on just parhaimmat parin tuhannen turnaus kuluu kestää se 2 - 4 h ei mitää 10 - 20h niinkuin esimerkisksi pokerstarsilla.

        Hyvän ja huonen turnauspelaajan ero on siinä että hyvä pelaaja osaa kipata AQ kun tulee iso reraise. Ja hyvä turnauspelaaja ei tuskin koskaan pelaa mitään A2 - AT jos ei oo buttonilla tai saa ilmaista BB:stä.


      • lollerzzz
        turnausfisut kirjoitti:

        Antet on mukana esim. 20k€ garaunted, 35k€ garaunted ja 100k€ garauntedissa. Kuka tahtoo antet mukaan johonkin 1k€ tai 2k€ rebuy turnaukseen?

        Toi sun maksu oli ihan normi maksu tossa kohtaan ett voi lahjoittaa tota blindia tuolla kädellä.
        Mutta esim. 22 - T5 kädet saa heittää aina ilman että miettiä jos tahtoo menestyä.

        Kirjoititte jotain että on huonot blind levelit b2b mutta se ei pidä paikkaansa. Siellä on just parhaimmat parin tuhannen turnaus kuluu kestää se 2 - 4 h ei mitää 10 - 20h niinkuin esimerkisksi pokerstarsilla.

        Hyvän ja huonen turnauspelaajan ero on siinä että hyvä pelaaja osaa kipata AQ kun tulee iso reraise. Ja hyvä turnauspelaaja ei tuskin koskaan pelaa mitään A2 - AT jos ei oo buttonilla tai saa ilmaista BB:stä.

        "Antet on mukana esim. 20k€ garaunted, 35k€ garaunted ja 100k€ garauntedissa."

        Joo tiedän kyllä, että noissa isommissa turnauksissa on antet mukana. Nekin tosin on ihmeellisen pieniä. (1/10 small blindistä)

        "Kuka tahtoo antet mukaan johonkin 1k€ tai 2k€ rebuy turnaukseen? "

        No minä ainakin, enkä usko, että olen ainoa.

        "Kirjoititte jotain että on huonot blind levelit b2b mutta se ei pidä paikkaansa. Siellä on just parhaimmat parin tuhannen turnaus kuluu kestää se 2 - 4 h ei mitää 10 - 20h niinkuin esimerkisksi pokerstarsilla. "

        Joo tuo on ihan hyvä pontti. Kyllähän nuo toki aika nopeita turneita on. Starsin turnaukset on sitten toinen ääripää hitaine struktuureineen ja massiivisine fieldineen. Itse suosin esim. ongamen tai ipokerin turnauksia kunnon struktuureilla ja sopivilla fieldeillä.

        Mitä tuohon Rotan käteen tulee, niin tuo kait nyt on yleensä selvä maksu millä tahansa korteilla.


      • yeyeye
        lollerzzz kirjoitti:

        "Antet on mukana esim. 20k€ garaunted, 35k€ garaunted ja 100k€ garauntedissa."

        Joo tiedän kyllä, että noissa isommissa turnauksissa on antet mukana. Nekin tosin on ihmeellisen pieniä. (1/10 small blindistä)

        "Kuka tahtoo antet mukaan johonkin 1k€ tai 2k€ rebuy turnaukseen? "

        No minä ainakin, enkä usko, että olen ainoa.

        "Kirjoititte jotain että on huonot blind levelit b2b mutta se ei pidä paikkaansa. Siellä on just parhaimmat parin tuhannen turnaus kuluu kestää se 2 - 4 h ei mitää 10 - 20h niinkuin esimerkisksi pokerstarsilla. "

        Joo tuo on ihan hyvä pontti. Kyllähän nuo toki aika nopeita turneita on. Starsin turnaukset on sitten toinen ääripää hitaine struktuureineen ja massiivisine fieldineen. Itse suosin esim. ongamen tai ipokerin turnauksia kunnon struktuureilla ja sopivilla fieldeillä.

        Mitä tuohon Rotan käteen tulee, niin tuo kait nyt on yleensä selvä maksu millä tahansa korteilla.

        Mun mielestä tota 3bb ei kannata maksaa ainakaan chipleadissa, jos olet reilusti johdossa. Pidät bubblen yllä ja annat painetta keskikokoisille stäkeille, jolloin ite saat hyötyä. Toki maksu on oikea, mutta järkevämpää pitää bubble ehjänä.


      • yeyeye kirjoitti:

        Mun mielestä tota 3bb ei kannata maksaa ainakaan chipleadissa, jos olet reilusti johdossa. Pidät bubblen yllä ja annat painetta keskikokoisille stäkeille, jolloin ite saat hyötyä. Toki maksu on oikea, mutta järkevämpää pitää bubble ehjänä.

        Jos pelaajalla on 3bb verran merkkejä, tai miun kipattuani 4bb, niin eipä kovin kauaa kyllä bubble ehjänä pysy, ellen ala jakamaan merkkejä oikein urakalla poispäin. :)

        Joissain tilanteissa bubble on järkevää pitää ehjänä, jos itsellä on paljon merkkejä ja bubbleen pyrkijöillä suhteellisen tasaisesti useampi bb vielä jäljellä. Tällöin voi sopivasti painostamalla kerätä helposti blindeja ja välillä vähän enemmänkin. Toisaalta, jos itsellä on jo 90% merkeistä, on ihan hyvä paikka tiputtaa vihuja kun voi ja pelata sitten rahat kotiin. Toki joskus tuostakin vielä onnistuu häviämään, mutta aika harvoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2469
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      193
      2154
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1722
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe