piuhalla 100-200 euron kuulokkeita vai tyytyäkö langattomiin saman hintaluokan kuulokkeisiin? Mitkä merkit/mallit olis ok.? Vahvarina on yamaha rx-v567.
Kiitos vastauksista!
löytyykö 5m.
2
564
Vastaukset
- :)
Voihan niihin ostaa jatkojohdon. Itse käytän kuulokkeiden oman 3m johdon lisäksi 5m jatkojohtoa.
Hyvät kuulokkeet tuohon hintaluokkaan suomesta ostettuna on esim. Sennheiser HD595.
Myös AKG ja Beyerdynamic mallistoa kannattaa katsoa.
Oman kokemukseni mukaan langattomat kannattaa unohtaa, parhaatkaan sellaiset ei pärjää keskinkertaisille langallisille.
Jos ulkomailta tilaaminen onnistuu niin suosittelen käymään Thomann:n sivuilla.
http://www.thomann.de/fi/kuulokkeet.html- liikkumavapaus
Itselläni on Sennheiserin RS120 langattomat kuulokkeet, jotkas mielestäni ovat äänenlaadultaan paremmat kuin monet langalliset. Langattomuus on kyllä aika iso etu.
Kunnon hifistelijähän "ajaa sisään" laitteitaan (= sopeutuu laitteiden tuottamaan ääneen) vähintään viikon ennenkuin esittää arvioita niistä. Viikossa varmaan saat ajetuksi sisään myös langattomat kuulokkeet....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984