Onkos kukaan käyny lähiaikoina Pietarissa? Minkälainen oli ilmanlaatu, oliko savua ilmassa?
Olen lähiaikoina menossa Pietariin ja sairastan hengityselin sairautta, saapa nähdä miten käy.
Ilman laatu?
3
400
Vastaukset
- Pietarin matkaaja
Itse kävin tuossa kuun vaihteessa ja silloin ei ollut minkäänlaista ongelmaa, mutta sen jälkeenhän tuo ilman laatu vasta onkin reilummin heikentynyt... Seuraavana päivänä kyllä huomasin auton maalipinnan olleen nokeentuneen, että kaipa se ilma silloinkin sitten oli huonoa! :)
Jos kerran moisia sairauksia on, niin kannattaako tuota sillon riskeerata...- Pietariin
Olet ihan oikeassa. Järki käskee pysyä kotona, mutta kun mieli on jo puolimatkassa menossa!
- dfgdfgd
Juuri tulin Pietarista muutama tunti sitten ja kyllä siinä ilmanlaadussa jotakin vikaa on, normaalisti ei ilma ole noin ohut ja tunkkainen (esim. huhtikuussa käydessäni).
7.8 lauantaina savu oli Pietarin saavuttanut ja 8.8 sunnuntaina koko kaupunki oli savun peitossa, tosin savu hälvenikin maanantaiksi.
Jos täällä Suomessa 25-30C' ei ole paha lämpötila niin siellä on, kiitos pakokaasujen, tehtaiden, asfaltin ja metsäpalojen.
Riippuu toki vähän missäpäin Pietaria liikkuu, ilmanlaatu vaihtelee kovasti lähiöittäin, yöllä luonnollisesti paras ilmanlaatu. Onneksi kämppä, jossa asuin oli sellanen kivikukkaro, että vaikka ilmastointia ei ollutkaan, ei järin kuuma ollu sisällä. Tosin samassa kämpässä talvella onkin kahta kauheempi kylmyys.
Suosittelisin menemään vaikkapa elokuun loppupuolella sinne, eikä ainakaan nyt ryntäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882