Onko kenelläkään kyseistä sarjaa, tai jotain tietoa siitä! Netistä olen tutkinut kaiken mahdollisen, missään ei ole myynnissä kyseisiä astioita. Olisin kiinnostunut tietämään kuinka paljon kyseistä sarjaa on valmistettu ja minkä arvoisia ovat. minulla on mm. keittokulho, maitokannu, kastikekaadin, erikokoisia tarjoiluvateja,ruokalautasia ja leipälautasia.
Vastaukset 4
- Ekvaattori
Oletko kokeillut Laatutavara.com ja sieltä Arabia-mallit löytyvät samasta myös koristeittain.
- manda41
kokeiltu on
- Anonyymi
Moi Manda41,
Kyselit yli kymmenen vuotta sitten Arabian Jormasta. En tiedä, onko tämä enää ajankohtaista, mutta minulla on Jormaa lähes 60 osaa tarpeettomana ja ajattelin siivota nurkkia ja myydä ne pois.
Terveisin
Tapsa
[email protected]- Anonyymi
Moi. Mihin hintaan myyt?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143985
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha110925Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63738PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49537- 42509
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et30455- 63453
- 22407
- 13381
Selviytyjät kisaajat kismittävät - Erityisesti yksi saa tylytystä: "Miksi hän änkee joka ohjelmaan?"
Uusi Selviytyjät Suomi kausi starttaa - ja ohjelman kisaajat eivät saa pelkästään kiitosta somessa. Myös täällä Suomi249363