Olen ymmärtänyt että merkonomeja on paljon enemmän johtajina pitääkö paikkansa? Oon ite valmistunu merkonomiks viime keväänä ja vaa ihmettele miks jotku istuu siel yliopiston kirjastossa sitte pelkän tittelin vuoks
Merkonomi vs. Ekonomi
2
497
Vastaukset
- surseeeeeta
Vaadimme parempia provoja!
- Ekonomistit
Ei Merkonomeja voi olla johtajina merkonomithan edustavat alemmantason kaupallista tutkintoa ja miksi sinulle on tullut ehkä väärä kuva on siitä kun Ekonomistit ovat sanoneet itseään Merkonomeiksi .
Ekonomistien tapa ei tarkoita että olisi oikein kutusua Ekonomisteja merkonomeiksi vaikka he niin ilmaisevat johtuen varmaan Kauppakorkeakoulun tutkinto sanan saamisesta esm. käyden tietyn määrän opintoviikkoja voi kutsua itseään Ekonomistiksi mutta varsinaista ns. Licenssiä ei ole koska tutkinto ( Licens ) sanana vaatii oppiaineiden numero keskiarvon jokaisesta oppiaineesta .
Kun kaikilla ns. Ekonomisteilla ei ole ns. Ekonomistin tutkintoa heidän tapansa on sanoa että ei omaa tutkintoa ja vaikka lisäten olevansa Merkonomeja vaikka ovatkin Ekonomisteja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305