Katson lentoja Miamiin, ja halvin reitti olisi Lufthansalla Münchenin kautta. Aikatauluehdotus on kuitenkin poikkeuksellisen tiukka: mennessä olisi 1 h 15 min vaihtoaikaa, ja takasin tullessa 55 min.
Takaisintulo ei niin paljoa huoleta (kun sitten seuraavalla koneella pääsee kotiin, jos ei tuohon ehdi), mutta millaiset ovat lentokenttämuodollisuudet, kun lähdetään Euroopan ulkopuolelle?
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta vaihdosta?
Tiukka vaihto Münchenissä
2
811
Vastaukset 2
- AitoRealisti
Itse olen Euroopan sisäisiä vaihtoja tehnyt tuolla joissa on 45 minuuttia aikaa, ja se on riittänyt niin hyvin että jopa kahvit on ehtinyt juomaan välissä vaikka sekä saapuva että lähtevä lento olivat bussikuljetuksen takana.
Uskoisin ettei tuossa ole ongelmaa, etenkin jos koko matka on samalla lipulla, silloin on lentoyhtiö sitä mieltä että se riittää. Itse olen vaihtanut konetta myös Dubaihin lyhyemmällä vaihtoajalla. Münchenin minimivaihtoaika on muistaakseni 30 minuuttia. Siinä ajassa ehtii passikontrollin läpi ja käydä vessassa, sekä kävellä portilta
toiselle rivakasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811079Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani194775- 40705
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br205682Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai164668- 100615
- 38575
- 43552
- 24508
- 36494