Värikäs hääpuku

Värityttönen.

Olen menossa naimisiin enkä missään nimessä halua pukeutua perinteiseen valkoiseen hääpukuun. Olen erittäin vaaleaihoinen, joten liian vaaleat sävyt vain korostaisivat sitä.

Jonkinlaista sinistä olen miettinyt, mutta toki muutkin värit kelpaisivat. Harmi vaan, että nettihääpukukaupoissa näyttää olevan tuo valkoinen ainoa väri mitä myyvät. Mistä siis saisin värikkäämmän hääpuvun? Ompelijalla sen teetättäminen olisi todella kallista ja kun ei ole edes mitään takeita, että se sitten mahtuisi päälle tai olisi ylipäätään täysin oikeaa kokoa.

4

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katso tarkkaan

Kyllä ihan kaikissa nettikaupoissa on iltapukujen puolella erittäin juhlavia värillisiä pukuja. Ei kannata katsoa niitä hääpukuja, vaan tosiaan kaasonpukujen, iltapukujen tms. nimikkeen alla olevia. Morsiusliikkeissä kannattaa kierrellä nyt kun on alennukset ja katsoa heidän iltapuvut läpi, voit tehdä edullisia löytöjä.

• timmu81
    • Rouva O

Kyllähän ompelijalla teetetty puku mahtuu päälle! Sehän tehdään yksilöllisesti sinun mittojesi mukaan.

• 7+12

puvun ompelijalla, kankaat maksoivat 100 euroa ja työ 200 euroa. Toinen ompelija jonka luona kävin kyselemässä olisi veloittanut työstä 600 euroa. Hän ei kylläkään kuunnellut toiveitani vaan olisi tehnyt erilaisen puvun kuin mitä minulle tuli, mutta ero on sen verran suuri että toinen ompelija oli varmaankin ylipäänsä kalliimpi. Eli kannattaa kysellä useammasta paikasta. Ja todellakin, teetetty puku nimenomaan on oikeata kokoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2172
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1334
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      960
    6. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      196
      944
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      905
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe