Olen menossa naimisiin enkä missään nimessä halua pukeutua perinteiseen valkoiseen hääpukuun. Olen erittäin vaaleaihoinen, joten liian vaaleat sävyt vain korostaisivat sitä.
Jonkinlaista sinistä olen miettinyt, mutta toki muutkin värit kelpaisivat. Harmi vaan, että nettihääpukukaupoissa näyttää olevan tuo valkoinen ainoa väri mitä myyvät. Mistä siis saisin värikkäämmän hääpuvun? Ompelijalla sen teetättäminen olisi todella kallista ja kun ei ole edes mitään takeita, että se sitten mahtuisi päälle tai olisi ylipäätään täysin oikeaa kokoa.
Värikäs hääpuku
4
1009
Vastaukset
- katso tarkkaan
Kyllä ihan kaikissa nettikaupoissa on iltapukujen puolella erittäin juhlavia värillisiä pukuja. Ei kannata katsoa niitä hääpukuja, vaan tosiaan kaasonpukujen, iltapukujen tms. nimikkeen alla olevia. Morsiusliikkeissä kannattaa kierrellä nyt kun on alennukset ja katsoa heidän iltapuvut läpi, voit tehdä edullisia löytöjä.
- timmu81
mitä kokoa olet? ja mitä väriä olet ajatellut?
vastaile [email protected] - Rouva O
Kyllähän ompelijalla teetetty puku mahtuu päälle! Sehän tehdään yksilöllisesti sinun mittojesi mukaan.
- 7+12
puvun ompelijalla, kankaat maksoivat 100 euroa ja työ 200 euroa. Toinen ompelija jonka luona kävin kyselemässä olisi veloittanut työstä 600 euroa. Hän ei kylläkään kuunnellut toiveitani vaan olisi tehnyt erilaisen puvun kuin mitä minulle tuli, mutta ero on sen verran suuri että toinen ompelija oli varmaankin ylipäänsä kalliimpi. Eli kannattaa kysellä useammasta paikasta. Ja todellakin, teetetty puku nimenomaan on oikeata kokoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä29088Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?25335Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1725054Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa263659Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1793480Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss422997Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082729Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie342096Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121974Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915