Olen menossa naimisiin enkä missään nimessä halua pukeutua perinteiseen valkoiseen hääpukuun. Olen erittäin vaaleaihoinen, joten liian vaaleat sävyt vain korostaisivat sitä.
Jonkinlaista sinistä olen miettinyt, mutta toki muutkin värit kelpaisivat. Harmi vaan, että nettihääpukukaupoissa näyttää olevan tuo valkoinen ainoa väri mitä myyvät. Mistä siis saisin värikkäämmän hääpuvun? Ompelijalla sen teetättäminen olisi todella kallista ja kun ei ole edes mitään takeita, että se sitten mahtuisi päälle tai olisi ylipäätään täysin oikeaa kokoa.
Värikäs hääpuku
4
947
Vastaukset
- katso tarkkaan
Kyllä ihan kaikissa nettikaupoissa on iltapukujen puolella erittäin juhlavia värillisiä pukuja. Ei kannata katsoa niitä hääpukuja, vaan tosiaan kaasonpukujen, iltapukujen tms. nimikkeen alla olevia. Morsiusliikkeissä kannattaa kierrellä nyt kun on alennukset ja katsoa heidän iltapuvut läpi, voit tehdä edullisia löytöjä.
- timmu81
mitä kokoa olet? ja mitä väriä olet ajatellut?
vastaile [email protected] - Rouva O
Kyllähän ompelijalla teetetty puku mahtuu päälle! Sehän tehdään yksilöllisesti sinun mittojesi mukaan.
- 7+12
puvun ompelijalla, kankaat maksoivat 100 euroa ja työ 200 euroa. Toinen ompelija jonka luona kävin kyselemässä olisi veloittanut työstä 600 euroa. Hän ei kylläkään kuunnellut toiveitani vaan olisi tehnyt erilaisen puvun kuin mitä minulle tuli, mutta ero on sen verran suuri että toinen ompelija oli varmaankin ylipäänsä kalliimpi. Eli kannattaa kysellä useammasta paikasta. Ja todellakin, teetetty puku nimenomaan on oikeata kokoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978