Hei!
Olen vm. -81 tyttö, joka opetteli lumilautailemaan reilu vuosi sitten. Naispuolisia laskukavereita vain tahtoo uupua, joten onko Tampereen alueella muita nais-immeisiä, jotka harrastaa lumilautailua tai laskettelua? Voitais porukalla tehdä reissuja lähirinteisiin ja esim. Sappeelle. Ikähaarukkaa jotakuinkin 24-34, mutta tuo ei ole niin justiinsa. Mitään temppuja tai trikkejä en osaa (vielä) tehdä, mutta after-skit on jo tuttuja ;) Käyn itse mm. Rukalla, Tahkolla ja Sappeella talvisin laskemassa, joten myös laskijat näistä paikoista, pistäkää viestiä tänne!
Uusi kausi tulossa, uusia laskukavereita?
Lumipompom
1
427
Vastaukset
- noana
Jos liikut jyväskylän suunnalla lähden mielelläni rinteeseen. -88, tänä vuonna alottanu ja laskuseuraa kaipaisin minäkin. Vois tulla tietysti Tampereellakin käymään. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838