Pyörää etsimässä,ja kyseinen "äffä" kiinnostaisi,kertokaas kokemuksia ja tietoja tuollaisesta pyörästä,onko hyvä ajaa pidemmänkin kuskin? (185cm)
Nätin näköinen pyörä,ja alkaa saada jo järki metreillä sopivaan hintaan,
Mutta asiasta jotain tietävä,kerro kokemuksia, minä kiitän!
GSX750F
16
7371
Vastaukset
- isommilla ja pienemm
Noita Suzukeja useammalla, viattomia pelejä. Tyytyväisiä siis ovat, saaneet minutkin kiinnostumaan.Vaan ne ketjut...
Kardaani Kalle- tapa voimansiirtoon.
Mikäs ketjuissa on vikana..? Hyvin huollettuina ja rasvattuina paras ja halvin tapa siirtää voima koneesta takapyörälle. Tällä hetkellä 60 000 tuhatta takana samoilla ketjuilla ja edelleen mennään samoilla....ties kuinka kauan vielä? On niissä kepeissäkin ongelmia, eivätkä ole sitten halpoja tapauksia!
- mutta tylsä
Toi seiskapuolikas Äffä on tekniikaltaan särkymätön käytännössä.
Pyörä on kuitenkin jotenkin "tylsä" ajettava. Lisäksi sen polvikulma on hyvin jyrkkä eikä se sovi pitkäkoipiselle.
Varmaa matkaratsua kaipaavalle Äffä on hyvä ja edullinen valinta. - hyvätuo
Tää on järkipyörä hinta/laatu suhde tod.hyvä,600cc myös samaa sarjaa,itse en kulkupuolessa ole eroja huomannu 600 ja 750 välillä.Ainoa "vika"kuten kaikissa omistamissani pyörissä tuntuu olevan nuo välitykset matkakäytössä voisi olla pidemmät,halpa korjata kun kympin eturattaan vaihtaa,kardaanissa hiukka vaikeampi juttu,hihnapyörien saatavuudesta ei tietoa.Tuonkin ajattelin tehä sitten vasta ketjupaketin vaihdon yhteydessä joskus tulevaisuudessa.
Onko kellään vaihdon tuomista hyödyistä kokemusta? 1 vai 2 hammasta isompaa ?- snadeli
Mitä bensaa käytätte 750f:ssä?
- molemmatkäy
snadeli kirjoitti:
Mitä bensaa käytätte 750f:ssä?
Itse käytän matka-ajossa 95 joskus otan tankillisen 98 ,molemmat käy hyvin,talveksi 98 tankkitäyteen
seisonnanajaksi. - yx vanhapatu
molemmatkäy kirjoitti:
Itse käytän matka-ajossa 95 joskus otan tankillisen 98 ,molemmat käy hyvin,talveksi 98 tankkitäyteen
seisonnanajaksi.Muistakaa sulkea hana ja käyttää kaasuttimet tyhjiksi ennen talvisäilöä. Keväällä sitten hana PRI-asentoon ennen käynnistystä.
Näin ehkäisette bensan haihtumisen kaasareista ja hartsin jäämisen suuttimien tukoksi. Ja tietysti vielä polttoaineen stabiloijaa tankkiin ja niin ratsun voi jättää odottamaan kevätlaidunta. - ohvia
yx vanhapatu kirjoitti:
Muistakaa sulkea hana ja käyttää kaasuttimet tyhjiksi ennen talvisäilöä. Keväällä sitten hana PRI-asentoon ennen käynnistystä.
Näin ehkäisette bensan haihtumisen kaasareista ja hartsin jäämisen suuttimien tukoksi. Ja tietysti vielä polttoaineen stabiloijaa tankkiin ja niin ratsun voi jättää odottamaan kevätlaidunta.Onkohan koko off-asentoa hanassa,muistaakseni ei,kuinka usein pyörää pitäisi käytellä talvenaikana jotta ei ehtisi löpöt hartsata kaasareita vai lisääkö vain hartsaantumista tuommoinen harvoin käynnistely?stabilaattorin käyttö ja muutama käyttelykerta talven aikan toiminut tähänasti.
- black GSX750F
ohvia kirjoitti:
Onkohan koko off-asentoa hanassa,muistaakseni ei,kuinka usein pyörää pitäisi käytellä talvenaikana jotta ei ehtisi löpöt hartsata kaasareita vai lisääkö vain hartsaantumista tuommoinen harvoin käynnistely?stabilaattorin käyttö ja muutama käyttelykerta talven aikan toiminut tähänasti.
Minusta ei kaasarikoneista kannata käynnistellä talven aikana.
Idea on nimenomaan siinä, että kaasareissa on mahdollisimman vähän bensaa josta hartsia voi saostua.Syksyllä tyhjäksi käytettyjä kaasareita ei siis kannata turhaan täyttää ennen kevättä. - taas...,
black GSX750F kirjoitti:
Minusta ei kaasarikoneista kannata käynnistellä talven aikana.
Idea on nimenomaan siinä, että kaasareissa on mahdollisimman vähän bensaa josta hartsia voi saostua.Syksyllä tyhjäksi käytettyjä kaasareita ei siis kannata turhaan täyttää ennen kevättä.Aika monta on mielipidettä tuohonkin,tähänasti kun pelannut tuo talvikäynnistely niin saapi jatkua,eipä ainaskaan paikat jumiinnu talven mittaan,jotkut myös väittää että olisi tiivisteillekin parempi,tiedä häntä.Kaipa nuo kertyneet hartsitkin saa helpommin kyytiä kun tarpeeksi usein käyttää jos nyt ehtii kertyä.Ainoa mikä rajottaa on tuo pakokaasujen tuuletus talvella.
- Kyiri
yx vanhapatu kirjoitti:
Muistakaa sulkea hana ja käyttää kaasuttimet tyhjiksi ennen talvisäilöä. Keväällä sitten hana PRI-asentoon ennen käynnistystä.
Näin ehkäisette bensan haihtumisen kaasareista ja hartsin jäämisen suuttimien tukoksi. Ja tietysti vielä polttoaineen stabiloijaa tankkiin ja niin ratsun voi jättää odottamaan kevätlaidunta.Miten hana suljetaan
- Ex-bandiitti
Kyiri kirjoitti:
Miten hana suljetaan
Laittamalla hana -on- asentoon. Värkki on alipainetoiminen, kalvo vetää neulan auki kun kaasarilta tulee imua eli kone pyörähtää.
Vanha ketjuhan tämä on, mitenhän lie gsx-f mallissa tuo tankin korkn syvennyksen sadevesiviemäröinti, varmaankin samalla viisii kuin Banditissa, gsf:ssa? Katsokaa että viemäriputki toimii, elikkäs vesi tulee sieltä letkun päästä mikä on jossain siellä tankin alapuolella. Jos näin ei ole, putki syöpyy tankin sisältä tai jäätyy halki jos kylmässä tallissa on. Sen jälkeen tankkiin sataa vettä ja vesi painuu pohjalle, jos ei ajoon asti vielä olekaan vaikutusta niin tankkiin tulee reikä jossain vaiheessa. - Ex-bandiitti
Ex-bandiitti kirjoitti:
Laittamalla hana -on- asentoon. Värkki on alipainetoiminen, kalvo vetää neulan auki kun kaasarilta tulee imua eli kone pyörähtää.
Vanha ketjuhan tämä on, mitenhän lie gsx-f mallissa tuo tankin korkn syvennyksen sadevesiviemäröinti, varmaankin samalla viisii kuin Banditissa, gsf:ssa? Katsokaa että viemäriputki toimii, elikkäs vesi tulee sieltä letkun päästä mikä on jossain siellä tankin alapuolella. Jos näin ei ole, putki syöpyy tankin sisältä tai jäätyy halki jos kylmässä tallissa on. Sen jälkeen tankkiin sataa vettä ja vesi painuu pohjalle, jos ei ajoon asti vielä olekaan vaikutusta niin tankkiin tulee reikä jossain vaiheessa.Meninpä näppäryyksiin, ota hanalta tai kaasarilta alipaineletkun irti. Sitten ei bensaa tule. Ja voihan se puristaakin läjään.
- 5tähteä!
F-sarjan suitsissa hinta/laatusuhde lyö kättä,konehan on vuosikymmenten aikana hyväksi todettu,mitäpä hyvää korjailemaan.Mitä enempi hienouksia sitä vikaherkempi pyörä,kalliiden *"ohjusten"jälkeen oli mukava palata taas suzukin puikkoihin kun ajokm jää alta kympin/kesä niin laittaa mietityttää paljonko mopoon on valmis sijoittaa,noita kun saa kaks yhden tonnisen hinnalla,itse suosittelen lämpimästi ,hyvät katteet joten toimii myös matkapyöränä hienosti,ei liian kyykky.
- juuuppo
750f tyytyväinen olen 70kymmpiä pyörähtää kohta mittariin
- Matkamika71
Olen ajellut omalla kans jo saman verran ja ei mitään ongelmia ole ollut. Mukava ajaa vaika kaks päällä. Toimii matka-ajossa sekä taittuu normaalit työmatka-ajot moitteitta. Ei ole mikään tykki mutta ei tolla jalkoihinkaan jää. Kertaakaan ei ole kadulle jättänyt ja käyntiin lähtee aina. Pomminvarma kone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779